Volgers

donderdag 6 februari 2020

Kleurenpalet kerstkaart!

Vandaag een kleuren palet kaart
gekozen door Nancy prachtige kleuren. 
Ditmaal gekozen voor DSP papier waar al veel 
van de kleurtjes in te zien zijn. 
De andere kleuren heb ik weer op de kaart laten terug komen.
Het waren losse velletjes die ik nog had liggen
helaas geen merk naam voor jullie.

Deze kaart wil ik mee laten doen aan
52weekstochristmas
craftyhazelnutschristmaschallenge
thehollyandivychristmas
creativefingerschallengeblog



Dit is het voorbeeld ik hoop dat ik aan het 

kleurenpalet voldaan heb.



Eindelijk heb ik heerlijk geslapen vannacht de laatste 3 weken
had ik last van een luchtweg infectie je bent dan zo moe.
van al dat gehoest, ik was net een jonge zeehond.
ik ga proberen om bij jullie langs te komen
op jullie blog en te kijken hoe mooi jullie creaties geworden zijn.
Ik hoop dat het gaat lukken.


Mijn basis kaart is wit met daar op het DSP papier.
Daarop heb ik een ijspegel rand gemaakt.
en nog een label met kerst tekst deze is van Stampin Up
More Merry Messages !!
Deze is met inkt van Brilliance BD 90 starlight black
gestempeld.

Het label is voorzien van 2 lintjes een met patroon 
en een effen groen.
Verder heb ik nog boompjes van Joy uit gestanst en een hert.

Dat was het weer voor vandaag, zaterdag
ben ik er met een nieuwe kaart.
ik heb 5 challenges in 1 kaart verwerkt. 🙈

Gezellig dat je even kwam kijken,
ik vind het leuk als je een reactie achterlaat
.

.
 

58 opmerkingen:

  1. Hoi Anita,
    je kaart is heel mooi met de kleuren van het palet. De mijne komt ook zo online! Fijn dat je beter hebt geslapen. Ik weet het, dat je van hoesten zo moe wordt! Hopelijk is het meeste leed geleden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel GerJanne, ik ga eens kijken naar jouw kaart!
    Groetejes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke kaart en mooie tekst!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Caroline, ik wil dit jaar proberen zoveel mogelijk verschillende van mijn tekst stempels te gebruiken.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  4. Mooie kaart in de paletkleuren, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou hij voldoet volgens mij perfect Anita, het is een mooierd!
    Prachtig papier en zo mooi de label met tekst.
    Ik heb het helaas ook al een paar dagen te pakken, lang geleden dat ik koorts heb gehad...fijn dat het met jou iets beter gaat!! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, het gaat wat beter maar nog steeds niet genoeg lucht. Wens je veel beterschap Wilma.
      Liefs xx

      Verwijderen
  6. Een leuke kaart is het geworden.
    ja dat is zeker heel vermoeiend al dat gehoest. Mijn dochter heeft het ook te pakken. Ik hoop dat ze overslaan..eerst van het weekeinde naar de hobbybeurs.
    Beterschap, groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel Elly, beterschap voor je dochter en geniet van de hobbybeurs.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je eindelijk weer hebt geslape, wij zijn hier ook altijd als we verkouden zijn van het hoesten, vreselijk het put je helemaal uit.
    Je kaart is een schoonheid!!!
    Gezellig dat je meedoet met de kleurenuitdaging bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dankjewel, ja heerlijk is het om te slapen, het duurt weken voor de longen helemaal hersteld zijn, komt wel weer goed.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Anita , leuke label erbij , past helemaal
    bij de challenge , dankjewel !! Beterschap met hoesten xx
    Fijne donderdag van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Epie voor je reactie en beterschapswens.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  11. Mooi winters kaartje, Anita. En leuk dat je zo je restjes papier kon gebruiken.
    Fijn dat je meedoet aan de challenge bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Restjes verwerken is altijd fijn ruimt heerlijk op Jantine.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  12. wat een mooi kaartje mooie kleuren heb je gebruikt uit het palet lief dat hertje zo in de hoek en mooi label
    beterschap
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ellen, het hoekje miste nog wat en toen zag ik het hertje liggen die ging er nog mooi bij.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  13. Heel mooi kaartje en fijn dat je weer beter kan slapen!
    Sterkte met de luchtweginfectie.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit is een prachtige kerstwens op je kaart Anita, heel mooi gedaan! Fijn dat je de hoest ellende hebt gehad!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart in de kleuren van het palet Anita! De label met tekst is een echte blikvanger, maar ik houd ook van het lieve hertje ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dankjewel Annerieke toen ik deze tekst zag was heb ik de set ook gelijk gekocht vind hem ook heel mooi.
    En hertjes die vind ik ook al zo mooi we kunnen hier in het Meinweg park veel zien.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtige kaart, mooie tekst en leuk hertje ! Goed, dat je al beter kon slapen, zo'n hoest is heel vermoeiend. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dankjewel voor je lieve berichtje Enny.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi hoi Anita
    Wat een mooi kerstkaartje in mooie kleuren!
    Beterschap!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Supermooi, Anita ! En een heel mooie kerstfeest.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kerstkaart met een prachtige tekst op het label,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kaart in de juiste kleuren Anita!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat doet mij goed dat de kleuren passend zijn in het palet.
      Dankjewel Diny groetjes, Anita

      Verwijderen
  23. Heel mooi je kerstkaartje voor deze januari challenge Anita...KNAP gedaan!!!
    bedankt voor je deelname
    Groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een prachtige kerstkaart.
    Groetjes van Marian/

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een mooie kerstkaart volgens de kleurtjes van de challenge Anita. Leuk dat je meedoet bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda (DT 52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik ben helemaal happy dat de kleuren goed zijn soms vind ik dat best lastig Miranda, groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Supermooie kaart in de gevraagde kleuren, Anita.
    Fijn dat je eindelijk weer goed hebt kunnen slapen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dankjewel Margreet, het was echt fijn om weer een nacht te kunnen slapen liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. heel mooie kerstkaart Anita, perfecte kleurtjes voor onze kleurenchallenge, dankjewel voor het meedoen!
    Hopelijk is de hoest nu snel helemaal over!
    Fijne avond
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dankjewel Nancy, leuke challenge.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik vind het zó leuk om te zien dat er zoveel verschillende kaartjes gemaakt zijn met deze kleuren challenge.
    Deze is ook héél leuk.
    De ijspegels heb ik nog niet eerder gezien.
    Het hertje maakt het net weer wat liever.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad Daphne net de laatste kaartje gezien stuk voor stuk mooie kaartjes.

      Verwijderen
  32. Mooie kaart! Hij heeft ook niet zoveel nodig met die mooie tekst, en het zachte designpapier. Hopelijk knap je snel verder op! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marjolein vind het jammer dat ik nog maar 1 blaadje heb van het mooie DSP soms wil je dat het niet opraakt.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  33. Mooie kaart Anita, tof het label met de tekst en het lieve hertje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt.
    Leuke details heb je gebruikt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Dankjewel Elle-jeane.
    Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Mooie kaart volgens het kleurenpallet, erg tof!
    Dankjewel voor je bijdrage aan onze challenge.
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Dankjewel Colien het was dan ook weer een leuke uitdaging.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===