Volgers

woensdag 5 februari 2020

Australië label cijfers en letters

Hallo lieve bloglezers en bloggers in blogland.
Zo leuk om jullie reacties en likes te mogen zien en lezen
op mijn ballonnen kaart van afgelopen maandag.
Vandaag een label kaart en deze wil ik graag
 laten mee doen aan:
mariannedesign maak een label
carlinskaartenparadijs cijfers en letters


Het is een label geworden met de meeste producten van Marianne Design
met de tekst 1000 x dankjewel

Papier block md Boho Summer PK9148
Snijmallen  van  
MD LR0143
MD LR0145
MD LRO 156
MD LRO 388
MD Embossingfolder DF3438
Versa Magic GD 72 Sahara sand


Voor Carlins kaarten paradijs heb ik de cijfers en letters genomen.
En voor Do-Allkreatieves het Australian thema

Begonnen ben ik met een witte label van 21 x 10.6 cm
Deze is gemat met een DSP papier van MD Boho Summer
dat vond ik goed passen bij het Australian thema.
Boven aan een hoek snijmal van MD, een doily van MD en in het midden
de hartjes embossing folder  van MD
Op het rondje een boompje van Craft Emotions, 
en de  kangaroo is van Avec.
Enkele groen en witte blaadjes van MD.
Het label met 1000 x dankjewel.
en als laatste een bloemen toef alles van MD snijmallen gemaakt.

Mijn prijs die ik won  bij MD is inmiddels binnen en zal ik proberen die bij de
volgend MD Challenge te gebruiken, hij is heel leuk.


Gezellig dat je even kwam kijken, 
ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.


36 opmerkingen:

  1. Hoi Anita,
    wat een mooie label en wat ontzettend leuk dat je meedoet aan de Australian challenge van DAK. Dank je wel!
    Je hoort er weinig meer van op het nieuws maar het is volgens mij nog steeds heel erg. Ze krijgen het maar niet onder controle!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is nog steeds erg, mijn dochter woont in Sydney, het brand nog steeds in vel gebieden.
    Ik vond het een uitdaging om mee te doen bij DAK.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke label! En die kangaroe super! Je denkt weer gelijk aan Australia idd. Oh lees ook dat je dochter daar woont.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend label heb je gemaakt Anita, er is zoveel moois op te zien. Arme dieren daar (mensen natuurlijk ook) ze snappen er toch niks van, mijn hart huilt als ik de beelden zie....
    Fijne woensdag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad Wilma het is echt verschrikkelijk. Jij ook een fijne woensdag liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi label heb je gemaakt.
    Er is weer voldoende op te zien.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad Hetty :) bedankt voor je reactie.
      Jij ook een hele fijne dag.
      groetjes Anita

      Verwijderen
  7. Hoi hoi Anita
    Daar ben ik weer, wat een leuk label heb je gemaakt!
    Ja het is echt een ramp daar in Australië heel erg voor de bewoners daar!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag Martha :) dankjewel, echt wel het is heel erg. Ik hoor het van meer familieleden die daar wonen. Echt een ramp.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is een leuke kaart Anita. Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dankjewel Karin het was weer leuk om mee te doen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig label heb je gemaakt in een leuk thema,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beide thema's vond ik erg leuk Ans
    Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke label Anita, bedankt voor je leuke reacties op mijn blog, succes met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dankjewel Aniet, jullie hebben ook een leuke uitdaging bedacht.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig geworden.
    Leuk dat je mee doet met de "label" challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dankjewel Judith, het was weer leuk om mee te doen.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtig label heb je gemaakt.
    Zoveel moois op te zien en heel leuk samengesteld.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige label Anita, leuke cobi.
    Gezellig dat je meedoet met onze labelchallenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dankjewel Anita het was weer leuk om mee te doen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooi kleurrijk label heb je gemaakt. Al is de aanleiding minder leuk.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD CHallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie label heb je gemaakt voor de Challenge!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtig label! Super uitgedacht en schitterend uitgevoerd!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Gerlinde
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Plenty of die cuts.... I love it! Your card is absolutely beautiful!
    Thanks for playing along with us at our benefit challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck. Hope you will join us next month again.

    Crafty greetings
    Alex

    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {Benefit challenge for Australia}
    *Owner* Creative Crafting Uncles {#01 – Car(s)}
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#38 – Twister Sister}
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge {#38 – Get well}
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Thank you Alex great theme for the benefit.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterend label heb je gemaakt voor de challenge.
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dankjewel voor je berichtje.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===