Volgers

donderdag 9 juli 2020

Vintage Christmas

Vandaag een vintage kerstkaart.
We zijn in week 28 aanbeland
een week met veel regen!
Komende week komt de zomer weer terug. 😊


Mijn kaart heeft een drukke achtergrond ik
heb de rest bewust minder druk gemaakt.

Graag wil ik Nimble Fingers Creative minds
onder de aandacht brengen een 
leuke  Facebook  groep.

Daar ben ik nu voor 2 maanden designer
samen met nog andere. De opdracht was
maak een Vintage kaart.
Je mocht geen kant- stoffen of kanten bloemen gebruiken.

Als basis heb ik een craft kaart met daarop
een oplegvel dat ik  rondom een
scored lijntje heb gegeven.


Een snijmal van Joy, een plaatje, stukje gaas.
Verder nog 2 knoopjes - engeltje en een ster.
Het craft opleg stukje onder de foto is bewerkt met een embossing folder.
Als laatste Winter Wishes.

Bedankt voor de leuke reacties op mijn freestyle kaart.

Ik lees jullie reacties met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 



Mijn kaartje doet mee bij:
52weekstochristmas.
https://www.facebook.com/groups/196635844398803/
merrylittlechristmaschallenge./2020/07/mlccb-24-july-anything-christmas-goes.
carlinskaartenparadijs-/2020/07/challenge-24-juli.
craftyhazelnutschristmaschallenge/2020/07/497.
craftyhazelnutspatternedpaper./2020/07/patterned-paper-july.
abcchristmaschallenge.blogspot.com/2020/07/abc-christmas-challenge-n-o-are-for








76 opmerkingen:

  1. Hoi Anita,
    Dit is een heel mooi kaartje! Prachtig om het zo in bijna 1 kleur te houden. Dat maakt het kaartje toch rustig, ook al is het papier wat aan de drukke kant. Dat kan dan prima.
    Ik zal eens kijken bij die groep!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ik heb gekeken, maar om iets te zien moet je lid worden en ik vind FB niet zo leuk om met challenges mee te doen. Voor mij te lastig, ik kan nooit wat terugvinden...

      Verwijderen
    2. Als het papier druk is dan weet ik niet zo goed wat ik er mee moet zo vind ik hem wel leuk. Het is de eerste keer dat we in deze groep een groep kaarten oproep deden.

      Verwijderen
  2. Een mooie kaart Anita. Oef een uitdaging zonder kant en bloemen, maar super gelukt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Was wel even lastig Elly toch gelukt.
      Fijne dag, groetjes, Anita

      Verwijderen
  3. wat een mooi kaartje ik vind het achtergrond papier heel mooi passen bij de rest, mooie stans zit er om het plaatje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ellen heb de helft van het papier doorzocht om dit dp papier te vinden. Ik wist dat ik iets had liggen wat er bij zou passen maar ja waar....
      Fijne dag groetjes, Anita

      Verwijderen
  4. heerlijk romantische kaart, eentje om bij weg te dromen
    grtjs, Katrin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Katrin, dan is mijn opzet is geslaagd.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  5. Mooie vintagekaart! Het plaatje komt heel mooi uit op de boompjes achtergrond.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Eri, het was mijn laatste blaadje ik had wel nog een plaatje, en dat komt nog wel ergens op te staan.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  6. Geweldig leuke kaart Anita!Mooi papier heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het mooie plaatje past zo perfect bij de rest van het kaartje,heb je mooi gemaakt Anita. Ik vind die score lijntjes ook een leuk detail,die moet ik toch eens onthouden....was mooi geweest op mijn kaartje van vandaag. Heb je nog een trucje hoe je ze aan alle kanten gelijk doet? Ik ben een ster in scheef gaan met alles.....Een fijne dag en veel liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Wilma, ik heb een score Board zou echt niet meer zonder kunnen.
      Vind ik wel leuk om het oplegvel te bewerken met ril lijntje. geeft net dat extra`s. Fijne dag liefs xx

      Verwijderen
  8. Heel mooi en alles is mooi op mekaar afgestemd. Mooi plaatje.
    Fijne dag. Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie vintage kerstkaart. Lief plaatje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Nicolette, vond ik ook heel winters het plaatje en ze kijkt zo lief.
      Fijne dag groetjes, Anita

      Verwijderen
  10. Mooi deze vintage kerstkaart.
    Het dp combineert erg goed met kraft.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige Vintage kaart , mooi met kraft Anita
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Craft werkt zo fijn bij vintage.
      Fijne dag groetjes, Anita

      Verwijderen
  12. Mooie deze vintage kaart, Anita!
    Leuk dat je gastdesigner mag zijn, past wel bij jou, denk ik zo!
    De regen is wel goed voor de natuur, alles is weer mooi groen en volgende week wordt het weer beter, zeggen ze....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is weer leuk om te doen, al is het voor 2 maanden. Heerlijk die regen goed voor alles.
      Liefs xx

      Verwijderen
  13. Mooie kaart, Anita. Knap zo in vintage stijl, ik vind dat altijd heel moeilijk. Mooi papier heb je gebruikt.
    Ik zit niet op facebook, dus helaas kan ik niet aan je groep deelnemen.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Jantine, ik moet ook nog opletten het gaat niet vanzelf dat vintage kaarten maken vind ik.
      Fijne dag groetjes, Anita

      Verwijderen
  14. Wat een mooi nostalgisch vintage kaartje! Lief plaatje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart Anita. Dat is best lastig om bij een vintage kaart geen kant te gebruiken, maar het is jou goed gelukt. De kaart heeft een mooie vintage uitstraling.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad Annrieke je grijpt er automatisch naar.
      Fijne dag groetjes, Anita

      Verwijderen
  16. Prachtige kaart, vintage blijf ik moeilijk vinden !
    De kleuren zijn ook prachtig.
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel erg mooi! Regen is fjn voor de natuur maar ik ben het wel even zat nu :D

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Diana, ik ben de zon gauw moe maar goed dat we allemaal verschillend zijn.
      Liefs xx

      Verwijderen
  18. wat een mooie nostalgische kaart, echt mijn ding ook al kan ik het zelf niet zo goed op die manier
    Groet Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vind dat jij super mooie kaarten maakt Caroline.
      Fijne dag groetjes, Anita

      Verwijderen
  19. Wat mooi Anita,

    Vintage en ik zijn geen vriendjes🤣
    genieten doe ik er wel van.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ina, ik geniet van je jou kaartje daar ben ik niet zo goed in.
      Fijne dag groetjes, Anita

      Verwijderen
  20. Very pretty vintage Christmas card. Thanks for joining us at the CHNC Christmas Weekly this week for our "Anything Goes, optional " or a Man or a Boy" challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie vintagekaart, Anita! Slim om de kaart niet de druk te maken, dan zou het mooie stansje met plaatje als focus punt verloren gegaan zijn. Leuk dat je Gd bent voor twee maanden!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk dat jij disigner mag zijn op het blog, ik ga het gauw eens opzoeken.
    Ik vind je kaart zeker niet te druk, goed bedacht om bij deze achtergrond niet teveel toe te voegen, maar het vintage is wel goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige vintage kaart, niet te druk maar heel mooi versierd ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige vintage kerstkaart Anita. Heel mooi in die rustige tinten.
    Gezellig je weer te zien bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Altijd leuk om mee te doen Miranda.
      Fijne dag groetjes, Anita

      Verwijderen
  25. wat een prachtige vintage kaart Anita!
    Zelf heb ik er altijd moeite mee....maar jou is het heel goed gelukt er een leuke kaart van te maken.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooi romantisch kaartje Anita, prachtig gemaakt.
    Een mooie bijdrage voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs. Bedankt ervoor.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een hele mooie vintage kerstkaart in de gepaste kleuren.
    Schitterend gemaakt Anita.
    Bedankt voor je deelname aan onze 'Alles Mag" challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooie vintage kerstkaart in deze zachte kleurtjes
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een heel mooi kaartje in deze kleuren! Ik ken je blog niet die je noemt, misschien is een linkje op je blog zetten zodat we kunnen kijken?De uitdaging is leuk en je kaartje is mooi gemaakt! Bedankt voor je deelname aan 52 WTC, groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjwwel Marijke, het is een Facebook site, daar kun je lid van worden, Ze hebben dit als proef opgestart om hun leden wat meer te prikkelen om mee te doen.
      Vandaag dat ik met nog enkele dames 2 maanden een Gast DT ben.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  30. Wat een mooie nostalgische kerstkaart.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. niet evident een vintage kaart zonder kant ... maar het is je mooi gelukt, tof om in één kleurgroep te werken, de lijntjes zijn een mooi detail!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtig is je vintage kerstkaartje geworden Anita...mooie details erop...Hier hou ik wel van...
    Groetjes
    Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mooi Anita! Hopelijk wordt het gauw wat minder regenachtig, voelt toch niet echt als zomer ondanks de zachte temperaturen. Ik ga eens kijken bij de facebookgroep of het ook iets voor mij is. Goed weekend alvast! Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het gaat beter worden wel langzaam maar het komt eraan.
      Jij ook een heel fijn weekend.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  34. Een bescheiden kaartje en daar hou ik wel van. Ook de oude plaatjes zijn mooi. En dan ze creatief bij elkaar gebruikt. Petje af,
    Groetjes Ida Camman

    BeantwoordenVerwijderen
  35. A gorgeous vintage card - love the elements you have put together to create dimension. Thanks very much for joining us at ABC Christmas Challenge xx Lynda DT

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Een mooie kaart in deze zachte kleurtjes, geslaagd hoor !
    grtjs, Martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  37. dit is zo'n mooie combinatie

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  38. LOVE this vintage holiday card and the color scheme is just PERFECT! Thanks so much for playing in our challenge at Merry Little Christmas!
    Darlene
    MERRY LITTLE CHRISTMAS
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop by for a visit.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===