Volgers

dinsdag 26 januari 2021

Winter deer in the snow no 6

Vandaag een wit op wit kaartje
 deze maak ik heel graag
alleen nu was het zonder een andere kleur toe te voegen.
behalve het sentiment dat mocht zwart/grijs zijn.
Dank je wel voor de vele leuke reacties op mijn cateringkaartje.

Ik heb alles wit gehouden ik heb een
mal van Decotime genomen het idee zag
 ik afgelopen week bij Irene met haar kaart 
Ik heb mij laten inspireren door Irene!

De grootste Decotime mal bewerkt met Swiss dots van Cuttlebug,
Het daaropvolgende oplegvel met een embossing folder 
van Darice 1215-58 snowflakes.


Diverse snijmallen gebruikt, het onderste oplegvel, het hert en de 
kerstboom heb ik op foam gezet.
Als laatste een organza strik.
Het nemen van de foto`s wilde niet zo goed lukken.
ik geniet hier zo van.

Blijf gezond en tot blogs.
Groetjes, Anita 

70 opmerkingen:

  1. Leuke kaart, ja dat is altijd moeilijk foto maken van een hele witte kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ely, soms is het heel moeilijk vanmorgen liep alles verkeerd.

      Verwijderen
  2. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Het blijft chique zo helemaal in het wit.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Hetty, het was wel even opletten dat ik niet een rode of zwarte strik op het hert zetten, dat geeft net iets meer.

      Verwijderen
  3. Prachtige witte kaart en een leuk model. Hulde aan Irene.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Margreet, zo leuk als je inspiratie kan op doen, ditmaal bij Irene 😊
      liefs xx

      Verwijderen
  4. Daar heb je weer een prachtige witte kaart gemaakt Anita, deze passen echt bij jou,zo mooi. Een fijne dinsdag en liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma, ik maak ze zo graag deze kaarten, liefs xx

      Verwijderen
  5. Mooie, witte kerstkaart heb je gen=maakt, ik vind dat lastig en maak ze echt nooit, bij iemand anders vind ik ze wel mooi,
    Groetjes,Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans, ik denk dat het jou goed af zou gaan in de stijl waar in jij je kaarten maakt, xx.

      Verwijderen
  6. Heel mooi deze witte kaart. Die boom vind ik prachtig!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Caroline, ik ben ook helemaal weg van deze boom.

      Verwijderen
  7. Prachtige kerstkaart Anita.
    Altijd moois wit op wit.
    Geeft een chique uitstraling.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het zelf heel moeilijk om alles wit te houden maar het is je goed gelukt, heel mooi!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een chique kaart in dat winters wit! Tof modelletje, en de boom springt er mooi uit!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi!! Ik hou echt van wit-op-wit kaarten en deze is een plaatje.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig winters kaartje zo helemaal in het wit!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geheel in 1 kleur is altijd heel erg mooi, net zoals deze creatie van jouw!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wit op wit ik vind dat zooooo moeilijk.
    Wat een prachtige kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooi kaartje zo helemaal in het wit ik hou ervan
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi en sjiek kaartje.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind witte kaartjes ook heel mooi! Er moet wel structuur op zitten, vind ik altijd en dat zie ik bij jou ook. Mooi is deze!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marjan, dat is wel een must structuur op je witte kaart.

      Verwijderen
  17. Ohh mooi zeg. Ik vind een hele witte kaart altijd erg stijlvol. Voor mij zou dat een echte uitdaging zijn, maar ik denk dat ik het binnenkort toch eens ga doen.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Annerieke, wat leuk dat je het wilt gaan proberen ik ben benieuwd naar je kaart.

      Verwijderen
  18. Prachtig deze witte kaart Anita
    Mooi en stijlvol!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. MOOI wit kaartje Anita.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi zo'n volledig witte kaart. Mooie toepasselijke kaart voor het jubileum van het catering bedrijf.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Staat meteen heel sjiek, vind ik, als je alles in wit houdt. En het is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart Anita. Heel goed gelukt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. I'm a huge fan of white on white cards, Anita! Love the unusual shape of this card. Thanks for playing at Christmas Kickstart, Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Beautiful white on white card. Love the shape as well. Thanks for joining Christmas 24 challenge. Anesha

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Crisp, clean and AMAZING! So delicate and beautiful and love the addition of the white ribbon! So glad you joined us for our Ribbon/Twine Challenge at CCC!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Beautiful Christmas card. Thanks for joining us at the CHNC Christmas Weekly this week for our "use a Sentiment challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. que c'est adorable Anita, j'aime ce combo plein de pureté, merci de jouer avec nous chez Christmas 24, biz

    BeantwoordenVerwijderen
  28. That's so elegant in all white, Very Stylish. Thank you for playing at Christmas Craft Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige kaart! Mooi die kleine details en heel knap dat je het toch allemaal in wit hebt gelaten, ik vind dat toch 1 van de lastigste kaarten. Bedankt voor het meedoen bij Christmas 24. Je kaart is heel mooi en elegant geworden, succes en tot de volgende keer!

    Groetjes Grietje DT

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Stunning. Thanks for playing along at Christmas 24!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wit op wit ... dit is zoooo mooi. Zelf heb ik me er nog nooit aan gewaagd, maar je brengt me wel op een idee nu ;)
    Liefs, Katrin

    BeantwoordenVerwijderen
  32. I do like the shape of this beautiful card. Great take on our white on white challenge at Christmas 24. Deborah. DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gorgeous WoW creation. I love the dimension you have with the deer and the tree. Thanks for joining the fun at Let's Squash It! and Christmas Kickstart. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Absolutely stunning. Thank you for joining the Christmas Craft Creations Challenge.
    - Joy Dsouza

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===