Volgers

vrijdag 5 maart 2021

Zeg het met bloemen

Vandaag een CAS kaartje voor iemand die het goed kan gebruiken.
De vraag kwam of ik een kaartje wilde maken natuurlijk  wilde ik dat.
Een bloem boeket op een kaartje,  ze houd van CAS
ik zal al verschillende CAS kaartjes voor haar voorbij komen.


Een witte basis met daarop een rechthoekig kader gerild.
Een bosje bloemen mag in de meeste ziekenhuizen
niet meer, maar wel op het kaartje.

Ingekleurd met metallic paint 
meer heeft dit CAS kaartje niet nodig.
Een voorspoedig herstel en een dikke knuffel van mij.

Mijn kaartje laat ik graag mee doen bij:

Bedankt voor je bezoekje en je reactie
ik geniet hier zo van.

Blijf gezond en tot blogs.
Groetjes, Anita

52 opmerkingen:

  1. Anita a beautiful bouquet here, the flowes are gorgeous. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook jij hebt een prachtige CAS kaartje gemaakt voor de ontvanger, hopend gaat het haar veel kracht geven.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou deze lieve kaart gaat zeker weten steun bieden Anita, het is een schatje.
    Veel liefs en alvast fijn weekend! Wij gaan zo de kleine meid ophalen en heel even babyknuffelen xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart. Altijd fijn een kaartje te krijgen als je het goed kan gebruiken. Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Christa, het is dan extra fijn om post te krijgen.

      Verwijderen
  5. Ook jouw mooie CAS-kaartje is voor Ilse denk ik? Lief een bloemen-opkikkertje!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thank you for joining Allsorts challenge with this entry, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig boeketje voor Ilse!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi Caskaartje, Anita
    Daar zal ze van opfleuren
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje mooi door zijn eenvoud
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A pretty CAS floral creation for our 'Feminine' theme at Allsorts challenge, thanks so much for joining in this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A wonderful CAS design!
    Thank you so much for sharing with us at Allsorts challenge!
    Ellie
    Ellibelle's Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie kaart met dit leuke boeketje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit MOOIE CaS-kaartje heeft inderdaad niets extra's meer nodig Anita.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie cas-kaart heb je gemaakt.
    Door het embossingrandje krijgt de kaart net iets extra's

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie CAS kaart met een lief boeketje,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi CAS kaartje met schattig boeketje in het middelpunt.
    Fijn weekend.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fabulous feminine card!
    Thank you for sharing at Allsorts;-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  18. What a pretty floral bouquet.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke CAS kaart is dit Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat ontzettend mooi.
    Ik hou van CAS en toch compleet, dat is deze kaart zeker!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Anita,

    Kom effe gluren bij je...wat een prachtige kaart voor Ilse. Bevorderd vast haar herstel. Ik houd van CAS dat weet je. Het randje er om vind ik net dat beetje extra geven. Ben ook even terug gescrold, prachtig hoor!
    Leafs Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dankjewel Ina leuk dat je kwam gluren 😁 liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie CAS kaart heb je gemaakt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===