Volgers

zondag 7 maart 2021

Gefeliciteerd een meisje

Voor vandaag een en baby kaartje
ik had nog mooi papier liggen
waar ik al eens een zo`n baby kaartje mee gemaakt heb.
Dit kaartje is voor de ouders van Milou.


Witte basis daarna het leuke design papier
dit papier komt uit het zelfde blokje als 
de kaart voor Wilma en haar man.


De naam van Milou stanste ik uit het zelfde papier.
De leuke kleine stempeltjes, zijn van Kars.

Mijn kaartje laat ik graag mee doen bij:

Bedankt voor je bezoekje en je reactie
ik geniet hier zo van.

Blijf gezond en tot blogs.
Groetjes, Anita 

67 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje.
    Groetjes Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het leuke papier doet het hem.
    Heel lief kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje voor de ouders van Milou.
    Wat een schattig parasolletje heb je gebruikt.
    Fijne zondag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje heb je voor de ouders van Milou gemaakt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een lief kaartje met het mooie dp papier wat een leuke kleine details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kaart voor een klein baby meisje. Leuk met de embossing en het strikje met het hartje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig felicitatiekaartje, Anita!
    Mooi gemaakt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Milou's card is a beautiful cute and gorgeous one. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat een lief kaartje voor de ouders van Milou! Heel schattig met het parasolletje en de kleine stempeltjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel tof geworden !!!!
    Ik vind je kleurkeuze ook mooi !!!
    Lekker pittig !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lief babykaartje met het mooie papier, de kleine stempeltjes zijn schattig,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief kaartje.
    Schattige stempels.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief babykaartje heb je gemaakt Anita!
    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi
    Wat een mooi kaartje
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lief schattig babykaartje.
    Mooi design papier. Leuk dat kleine embossing erop.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jaaa onze zoon en schoondochter waren erg blij met dit prachtige kaartje Anita, ze vonden het erg lief van je.
    Het is ook erg mooi geworden met zoveel mooie en lieve details.
    Heeft een mooi plekje gekregen tussen hun andere kaarten.
    Fijne zondag en liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Niet schrikken...ben ik alweer

    Prachtig en lief kaartje voor de ouders van Milou. Ben net terug van de wandeling met de buurhond en helaas nog
    geen zonnetje gezien. Was erg koud langs het water.

    Doeiiii xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Ina wat leuk dat je even binnen komt kijken. Het is hier ook koud wel veel zon gehad.
      Liefs xx

      Verwijderen
  19. Wat een lieve babykaart, zo schattig met alle details die je verwerkt hebt.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk dat je de ouders ook een kaart stuurde. Heel mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. een lief en leuk kaartje, mooi gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een schattig kaartje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Twee super schattige kaartjes, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel erg lief kaartje voor Milou, prachtige kleur. Mooie CAS kaart met de bloemenbos erop.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schattige kaart om Wilma te feliciteren met haar kleindochter Anita. Leuke frisse kleuren heb je gebruikt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hey Anita,

    Wat een lief babykaartje!!

    Ik heb vandaag op mijn blog gezet dat ik de Mickey/Minnie-uitdaging nog wat uitstel. Een nieuwe datum volgt nog. Nog niet iedereen heeft mijn post aangekregen. (en die is al 2 weken onderweg!)

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Nancy, ik had het gelezen alleen drong het niet tot me door dat het de Mickey/Minnie-uitdaging was, ik dacht het berichtje is voor je workshoppers 🤣 ik was vroeg op maar schijnbaar toch niet wakker. liefs xx

      Verwijderen
  27. Wat een lieve kaart en heel leuk die kleine stempeltjes!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtig en lief kaartje en aardig dat je de ouders van Milou ook een kaartje stuurt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooi kaartje, Anita! Leuk papier heb je ervoor gekozen en mooie opbouw in laagjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een LIEF kaartje Anita.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Very sweet card.
    Sorry I am late visiting, but better late than never!
    Thanks for joining us at Craftyhazelnuts patterned paper challenge blog.
    Happy crafting!
    Catherine x DT

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===