Volgers

zaterdag 18 januari 2020

Merry are these owls

Wat een verrassing ik keek gisteren op de Marianne Design
Challenge blog of er al een nieuwe challenge was. 
Bleek ik 2de geworden te zijn met hun 
opdracht maak een zwart witte kaart 
hoe leuk is dit!! 
Ik wil iedereen graag bedanken voor hun leuke en lieve 
reacties op mijn TRI FOLD kaart 
met deze kaart doe ik graag mee aan 
do-allkreatives three-of-kind




Vandaag wil ik graag met hun huidige Challenge mee doen.
ze vragen een kaartje met een MD uiltje erop.
Ik heb er drie op de kaart gezet. 
Mijn basis is een grijs/blauwe cardstock deze 
is met de embossingfolder van MD DF3419 Snow bewerkt. 
Op de kaart heb ik deze set gebruikt MD LRO183 
2 x de ster en 1 x de kerstbal, uit het leuke knipvel van 
MD Woodland Christmas N0 2 AK0060 heb ik de leuke uiltjes 
geknipt en deze op foam gezet.





Seasons Greetings van MD LRO225 heb ik 3 x uitgestanst
en op elkaar geplakt, dat geeft net dat beetje meer diepte.


De sterren en kerstbal zijn voorzien van een strikje en washi tape, 
als laatste heb ik nog 5 sneeuwvlokjes toegevoegd. 

Gezellig dat je even kwam kijken, 
ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.


  

61 opmerkingen:

  1. Wat en leuk kaartje Anita! Deze uiltjes zijn gaaf. Ik had de blauwe met rood en dacht dat ik er nog wat van had, maar ik heb alles afgezocht en ik denk nu dat ik ze toch allemaal gebuikt heb. Ze zijn ook te leuk!
    Gefeliciteerd met je 2e plaats en prijs!
    Je kunt met deze kaart ook meedoen bij Do All-Kreatives. Daar vragen we iets op je kaart dat drie keer voorkomt...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel GerJanne, dat zal ik nog toevoegen, voor dadelijk lekker slapen.
    Fijn weekend.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel Karin, voor je reactie.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die uiltjes zijn en blijven zó leuk, hier helaas ook bijna allemaal op maar heb er onwijs veel kaartjes mee gemaakt een paar jaar geleden.
    Proficiat met je prijs!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Irene ik heb nog 3 volle vellen 😀 ik kan nog even vooruit. Ik heb het vorige van alles gekregen en daar zaten ze bij en komen nu goed van pas.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  5. Oh wat zijn deze uiltjes leuk zeg, een schattig kaartje.
    En gefeliciteerd met je prijs.
    Wens je een mooi weekeinde toe.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly, ook voor jou een heel fijn weekend.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  6. Hey, what a cool and fun creation! Nice card

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *List Manager* Challenges for Days

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you Doris, its fun to participate.
      Have a great weekend.
      Anita

      Verwijderen
  7. Dat is en leuke, vrolijke kaart!!
    Grappig hoe jij verschillende challenges weet te verwerken.
    Ik vind het blauw erg mooi, verrassend, voor een kerstkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Daphne, niet alle eer kwam mij toe GerJanne maakte mij vannacht erop attend dat bij Do-Al Kreatives
      Een Challenge liep met tree of a kind 😀, die had ik gemist.
      Fijn weekend, groetjes, Anita

      Verwijderen
  8. Leuke kaart met de uiltjes, ze blijven leuk.
    Gefeliciteerd met je 2de prijs, straks weer lekker spelen met je nieuwe spulletjes.
    Fijne zaterdag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dankjewel Hetty, vind ik ook lieve uiltjes, het is echt een leuke prijs.
    Fijn weekend, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellig kaartje met de uiltjes. Mooi gedaan!
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel gezellig kaartje met de uiltjes, Anita. En die 5 sneeuwvlokjes maken het helemaal af 😊
    Die knipvellen heb ik deels ook nog, ze zijn zo leuk.
    Bedankt voor het meedoen met de jubileumchallenge van 52WTC.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Jantine de uiltjes blijven tijdloos, het is altijd leuk om nog een keertje mee te doen.
      Fijn weekend, groetjes Anita

      Verwijderen
  12. En dit is ook al zo´n leuke kaart, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leukerd Anita, gefeliciteerd met je prijs,
    succes met de challenge,
    groetjes van Aniet,
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Aniet dankjewel jullie hebben iedere keer weer een leuke opdracht.
    Fijn weekend, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke vrolijke Kerstkaart!
    Schattige uiltjes erop.
    Gefeliciteerd met je toppertje!
    Fijn weekend verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dankjewel jij ook een heel fijn weekend, liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Enig om deze uiltjes weer eens te zien Anita, keigaaf kaartje!!!Gefliciteerd met je prijs van MD ik denk dat het puzzelen wordt! altijd gaaf hè!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kerstkaart met de uiltjes, ik ken alleen de blauwe. Gefeliciteerd met je 2de plek bij MD
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ans, ik ken de blauwe niet.:) Fijne zondag liefs xx

      Verwijderen
  19. Wat een leuke kaart met uiltjes,, en de 5 sneeuwsterren.. Bedankt dat je mee doet met onze feestchallenge bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dankjewel Ingrid,ik vond het leuk om mee te doen.
    Fijne zondag groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een superlief kaartje met die schattige uiltjes, wat een vrolijke kleurtjes heb je gebruikt
    gefeliciteerd met je 2e prijs bij md
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dankjewel Ellen fijne zondag, groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi hoi Anita
    Ah wat een leuk uilenkaartje, leuk zoals je de uiltjes hebt geplaatst op de stansjes!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dag Martha, dankjewel fijne zondag. Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een leuke kaart met deze uiltjes!En met de sneeuwsterren erbij kan hij meedoen met de uitdaging bij 52 WTC. Bedankt voor je bijdrage. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. 3 van die schattige uiltjes op 1 kaart, hoe mooi is die?
    Prachtig gedaan met het mooie papier en mooie mallen Anita.
    Gefeliciteerd met je winnende kaartje, heb je ook verdiend.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma, het was ook een leuke uitdaging, voor beide kaarten.
      Liefs xx

      Verwijderen
  27. Wat een ontzettend leuke en gezellige kaart met uiltjes laat je zien Anita!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Gerlinde
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Gerlinde jullie hebben weer een leuke uitdaging.
      Bedankt voor je reactie.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  28. Wat een leuke kaart met de even leuke uiltjes! Ik heb ook nog een vel liggen geloof ik! Gefeliciteerd met je prijs! Dik verdiend hoor hij was prachtig!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuke kaart met die uiltjes. Inderdaad hetzelfde knipvel.
    Ik wilde er geen kerstkaart van maken maar heb wel getwijfeld.

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik was door de knipvellen klapper aan het bladeren en hier viel mijn oog op en tja en de kerstkaart werd een feit.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Cute card and I absolutely love the owls.
    Thanks for playing along with us at our present challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck. Hope you will join us next month again.

    Crafty greetings
    Alex

    *Owner* Creative Crafting Uncles {#01 – Car(s)}
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#37 – Three of a kind}
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge {#37 – ATG}
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you Alex, yes I will try to join next month agian its lost of fun.
      Anita

      Verwijderen
  32. Mooie kaart Anita. Leuk idee om de uiltjes op de ster en de kerstballen te zetten. Gefeliciteerd met je 2de prijs bij MD, dat is altijd leuk!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een ontzettend leuke kaart.
    Gezellig dat je meedoet met de feestchallenge bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ze zijn ook zo schattig Mieke, leuk dat je even kwam kijken.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een superleuke kaart Anita. Leuk ook dat je die ouder knipvellen nog boven water hebt gehaald. Hier liggen ze ook nog.
    Gezellig dat je meedoet met onze uilenchallenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een vrolijke kaart met die gave uilen!
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Dankjewel Ineke, ze blijven leuk de uiltjes.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Heel erg mooi kaartje geworden.
    Leuk dat je mee doet met onze challenge "uilen".
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Fabulou card. I love the bird images. Thanks for joining us at DO-AL(L) Creatives. Jonnece DT

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Super, wat een mooie kaart!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Superleuke kaart heb je gemaakt voor de challenge 5 jaar
    De uiltjes zijn erg grappig en proficiat met je prijs !!
    Fijn weekend wens ik je toe … Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===