Volgers

donderdag 16 januari 2020

Tri fold card and lots of cupcakes!!

O,ooooo ik maak bijna nooit een tri fold kaart
en ik dacht vooruit met de geit uhmm kaart ๐Ÿ˜‰
maak er eens kerstkaart mee.
Heel wat anders dan ik gewend ben.
Lieve blog lezers bedankt voor alle leuke 
reactie op mijn vorige kaart.

Met dit kaartje doe ik mee aan de wekelijkse
kerstkaart bij 52 WTC


De basis is een kant en klare tri fold kaart deze 
is gemat met dsp en groen papier, de 
randen heb ik eerst aangezet met 
Hint of Pesto van Versa Magic GD 58.


Daarmee heb ik ook kerstwens gezet 
deze stempel is van Marianne design CL0862.
De leuke andere kleine stempeltjes zijn van 
Joy Crafts Buttons 6410/0107.


Op de kaart zelf heb ik een engel stans merkloos
kerst /sok, een cookie jar Craft Sensations.
dan een ster met swirls deze is van Joy Crafts 6002/0762.
Op het labeltje aan het klemmetje stans 5 sneeuwpopjes
voor de jubileum challenge van 52 WTC


Hier heb ik een banner met tekst cupcake gemaakt.
De sterretjes rand is van Avec deze zijn nu te koop bij de Action.



Gezellig dat je even kwam kijken, 

ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 


  

66 opmerkingen:

  1. Goed gedaan, Anita. Je kaart ziet er super leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Jeanet, het was toch heel ongewoon voor mij.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  2. Is even een uitdaging geweest dus. Hij is erg leuk geworden.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly het was inderdaad een uitdaging.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  3. wat een mooi kaartje is het geworden echt een uitdaging om te maken maar dan heb je ook wat mooie combinatie van papier heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ellen, ik had het papier al heel lang liggen en wist maar niet waar ik het voor zou gebruiken tot gisteren.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  4. Een mooie kaart en leuk model!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is prachtig geworden, Anita! Heel mooi gedaan. Leuk om eens uit je comfortzone te stappen, denk ik?
    Leuk dat je weer meedoet bij 52WTC deze week!
    Groetjes, fijne dag,
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel Jantine het was echt buiten mijn comfortzone ๐Ÿ˜€Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anita,
    het is een prachtige kaart! Ik heb het model ook wel gemaakt en het voordeel is dat je er veel op kwijt kunt zonder dat het een te drukke kaart wordt.. Je hebt hem ook heel mooi aangekleed. En dat je uit je comfortzone bent gestapt is niet aan je kaart te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een werk hรฉ zo'n kaart, of viel het mee??? Hij is goed geslaagd, doe het je niet na. Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt wel Gerrie, ik ben het natuurlijk ook niet gewend, wie weet komen er nog meer van deze kaarten.
      Groetjes Anita.

      Verwijderen
  9. Prachtig modelkaart Anita en leuk dat je meedoet bij 52WTC
    Fijne donderdag tot blogs Epie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Epi, het was weer leuk om mee te doen bij 52WTC bedankt voor je reactie.
      Groetjes Anita.

      Verwijderen
  10. Knap gedaan en mooi resultaat Anita!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke tri fold kaart Anita, en wat heb je hem leuk "aangekleed"!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige vouwkaart Anita. Leuke tekst en engeltje. . Erg leuk samengesteld. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart heb je gemaakt.
    Tijdje geleden dat ik dit model heb gemaakt, maar is wel meteen weer een speciale kaart
    Je hebt de kaart mooi ingericht.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart Anita! Goed dat je je eraan gewaagd hebt, je hebt de kaart ook zo mooi afgewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dankjewel Annerieke, vind het lastig met druk dsp papier, wellicht vaker oefenen ๐Ÿ˜€
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi Anita
    Prachtig model en je hebt de kaart erg mooi aangekleed, altijd leuk zo'n trifold kaartje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dankjewel Martha voor je leuke reactie.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende kaart, en lijkt me nog een heel werk.
    Gezellig dat je meedoet met de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Annemarie en Merit ik heb er inderdaad een hele middag aan gewerkt, maar dat vind ik niet erg.
      Liefs Anita

      Verwijderen
  19. Wat een bijzonder kaartje! Heel mooi gemaakt en wat is er veel op te zien! Heel mooi hoor! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dankjewel Marijke bedank voor je lieve berichtje.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart Anita, wel fijn dat hij voorgesneden was, maar dan nog veel werk om alles te beplakken,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad Ans ik vind dat best lastig, deze had ik liggen en daar moest ik toch wat mee doen.
      Liefs xx

      Verwijderen
  22. Anita, een supermooie en feestelijke kaart en je kleine accentjes maken het geheel af. Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Laurette soms zijn het de kleine dingen die het doen.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  23. Mooie en gezellige kaart en wat is dat engeltje ontzettend leuk!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat is ze zeker Trudy een klein lief engeltje.
    Bedankt voor je reactie.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuk kaartje Anita. Dat engeltje is heel mooi .
    Mooie details heb je verder gebruikt .
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Erg mooi deze fold kaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw, wat een prachtige kaart, zo mooi versierd ! Dat model moet ik ook eens proberen ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wel eens leuk om een uitdaging aan te gaan, toch? En het is je supergoed gelukt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  29. mooie kerstkaart, leuk dat je meedoet met onze challenge. Je kaart heb je mooi uitgewerkt!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel mooi je tri fold kerst kaartje Anita...mooi papier ervoor gebruikt en ook een prachtige stempel erop...en ook dit leuke engeltje viel deze week bij mij op de deurmat...
    TOP!!!
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Rosina, daar zul je veel plezier van hebben van dit engeltje.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  31. Beautiful! Thanks for joining us at Ally's Angels Challenge Blog. Good luck! xoxo DT-Mariann

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Thank you Mariann, it was fun to participate.
    Kind regards Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Een hele leuke kaart Anita, je hebt dit model mooi gepimpt en slim hoe je de 5 items gebruikt hebt voor de challenge van 5WTC....Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Dag Wilma het was wel even zoeken welk met stempeltje ze alle 5 erop paste. ik had namelijk al het label klaar ๐Ÿ™ˆ.
    bedankt voor je lieve reactie.
    Fijn weekend, liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar dat is jou natuurlijk weer goed gelukt, jij bent niet voor 1 gat te vangen hihi. Lieve groetjes xx

      Verwijderen
  35. Leuk model kaart en heel mooi aangekleed.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Eens wat anders maken is je goed afgegaan, leuke kaart geworden. Dank je wel voor het meedoen van onze eerst uitdaging dit jaar bij de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Dankjewel Nelleke het was zeker een uitdaging.
    Fijne week, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===