Volgers

donderdag 2 juli 2020

Poinsettia at Christmas

Kerstkaartjes dag wat gaat het vlug 
 2 juli de helft van het jaar zit erop.
Vandaag week 27.
Tevens een warm welkom aan Bernadet  op mijn blog.
Gezellig! Ik zag al hele mooie creaties bij je.

Mijn kaart voor deze week 


Voor deze kaart koos ik om 2 kleuren parelmoer papier te gebruiken.
Zowel als voor de basis als de bloem.



Een stans van Triggerd Emotions, een dp papiertje van 
Craft Sensations, en een stempel van SU.
Poinsettia is van China en de klokjes van Via Chasse.



Met deze kaart wil ik mee doen met:


Bedankt voor de leuke reacties op mijn Ahoy kapitein! kaart
Ik lees jullie reacties met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 

76 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kerstkaart heb je gemaakt! Heel mooi met die stans.
    Ik mail je als wat tijd kan vinden...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vind de stans ook top, dacht eerst hij is te groot vind het mee vallen.

      Verwijderen
  2. Breathtaking card, I admire the beautiful decoration.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende sjieke kaart!!
    Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart en dat papier is heel mooi!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hou zo van parelmoer Caroline fijne dag.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  5. Wauw Anita, hij is sjiek! Wat een mooierd en dan die vogel die er zo mooi opstaat....geslaagde kaart. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was de eerste keer dat ik de vogel gebruikte Wilma hij stempel goed.
      Liefs xx

      Verwijderen
  6. wat een mooi kaartje prachtig die opengewerkte rand en dan ook nog zo'n mooie vogel erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sjieke kaart met dat parelmoerpapier, en die mooie mal. De kerstroos is een echte blikvanger.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige chique kaart Anita .
    Mooi dat parelmoer papier, geeft een mooie uitstraling.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooi deze kaart.
    En ja die kerstroos hoort er gewoon op, ben er ook mee bezig geweest eergisteren, maar dat duurt nog even voordat ik die kan laten zien.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O, je maakt me nieuwsgierig Elly. Met kerst heb ik altijd een kerst roos in huis.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  10. Ziet er chique uit hoor met de kerstroos Anita ,
    Superleuke dag vandaag groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat een supermooie kaart, zo prachtig met die roos en de stans aan de voorkant, en leuk met dat vogeltje ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart zo in parelmoer! Errug mooi. En de stempel, ook zo mooi gedetailleerd! Gave kaart! Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ook heel blij met de stempel, bedankt voor je lieve reactie.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  13. Wat een schitterende kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige stijlvolle kerstkaart, Anita!
    Heel mooi gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtige , chique kerstkaart deze week. Wit blijft altijd mooi.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad Marjan, dankjewel voor je leuke reactie.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  16. Wat een mooie kaart en wat mooi gemaakt met deze gesneden voorkant! Leuk die vogelstempel erachter! Fijn dat je meedoet met 52WTC, groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow.....dit is een gave kaart Anita....wat ontzettend leuk gedaan!
    Ook je kaartje hieronder is erg leuk!
    Ik had hem gemist...het was onze oppasdag en dan kom je verder nergens toe....haha!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een pracht van een kaart is dit, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart, bijna te mooi om te verzenden en ook je vorige post is een superleuke.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat heb ik ook wel eens maar kan ze niet allemaal bewaren.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  20. Prachtige kerstkaart met een gave poinsettia
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart, Anita. Wat komt de poinsettia mooi uit in die 2 soorten papier.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Margreet, er zitten maar 2 nuances kleur verschil in.
      xx

      Verwijderen
  22. Een prachtige kerstkaart Anita, chique met dat parelmoerpapier. Leuk om die vogel aan de binnenzijde te stempelen.
    Gezellig dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Anita: As June's DT hostess for 52 CCT, I want to thank you for participating in the unique clustering embellishments challenge! You've put together a lovely grouping around the poinsettia! That's magnificent!!!--Becca/DT

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schitterende kaart, Anita! Mooi vogeltje en mooie toef bloemen.
    Leuk dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. A great card - thanks for sharing it with us at Craftyhazelnut's Christmas Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Even de tijd nemen om je blog te lezen, ik zie ik heb een hoop in te halen. Deze kaart vind ik zo mooi!

    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dankjewel Carina, ik heb ook best veel geplaatst.
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige witte kaart met die opengewerkte rand ! Heel elegant! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. love how you did your cluster for the challenge at 52CCT. this card is gorgeous!! thanks for playing with us!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Anita, wat een prachtige kaart voor onze challenge!
    Fijn dat je meedoet!
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Such a gorgeous card. Thanks for playing along with us at ABC Christmas Challenge. Looking forward to seeing your creative projects in the future galleries again.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. A great card - thanks for sharing it with us at Craftyhazelnut's Patterned Paper Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Me again!

    Thanks for sharing with us at Christmas Crafts All Year Round too.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Beautiful card - so elegant!
    Thanks for playing at the ABC Christmas Challenge!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===