Volgers

maandag 3 februari 2020

Zo veel ballonnen van harte gefeliciteerd

Verjaardagen zijn toch wel leuke aangelegenheden
vinden jullie ook niet.
En dat dient gevierd te worden.
Het begint met een kaartje.
Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties
op mijn vorige kaart Happy B-day cupcake.
alessandrasangels


De basis van deze kaart is een beige parelmoer kaart,
die ik voorzien heb van een goudkleurige parelmoer
verf spetters van Craft Sensations.
Daarna ben ik 11 ballonnen gaan uit stansen.
Ik vond nog een een stuk papier het was ooit een
carnavals poster.



De rode lametta is van de Action gekocht 
met de kerst, ik gebruikte ze als ballon touwtjes.
De tekst is met Brilliance Galaxy Gold BD 91
gestempeld. 


Gezellig dat je even kwam kijken, 
ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.

.
  

20 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk feestelijk kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Elly, fijne maandag groetjes,Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou je hebt er echt iets feestelijks van gemaakt Anita,leuk die gekleurde ballonnen. Ik moest wel even googlen wat lametta was hihi maar die had ik ook in de boom hangen afgelopen kerst,geen idee dat deze zo heten,zo leer je toch steeds weer van elkaar in blogland;) lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma, ach we kunnen niet alles weten :).
      Fijne maandag liefs xx

      Verwijderen
  4. Wat een leuke en feestelijke kaart met al die kleurige ballonnetjes, Anita. Bernadette zal blij zijn met deze mooie, persoonlijke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel Jeanet. En waar een oude poster al niet goed voor is.
    Fijne maandag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anita,
    wat een gaaf kaartje met al die ballonnen en de naam en de leeftijd! EN je hebt helemaal gelijk. Een verjaardag is (meestal) een leuke gelegenheid en het begint zeker met post!
    Post verhoogt voor mij in elk geval de feestvreugde en ben altijd blij met alles, zelfgemaakt of niet, aandacht op en voor je verjaardag blijft superfijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo is het GerJanne, blijft leuk post krijgen.
      Leuk dat je even een reactie achter liet.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  7. Hoi hoi Anita
    Wat een vrolijk felicitatiekaartje heb je gemaakt,vleuk al die ballonnnen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag Martha, leuk niet waar dat was ook de vraag van de opdrachtgever.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellige kaart met de ballonnen, heel mooi gemaakt
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dankjewel Ans de opdrachtgever was er blij mee.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuke kaart met de ballonnetjes leuk met de naam en de cijfers erop wel een feestelijk geheel
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ballonnen vind ik altijd zo vrolijk op een kaart, zeker op een verjaardag kaart.
    Grappig dat je ze maakte van een oude poster. Soms ben je blij dat je iets bewaard hebt.
    Ik wist ook niet dat die kleine draadjes zo'n moeilijke naam hadden😉

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij hadden lametta vroeger thuis in de kerstboom hangen, het woord slaat nergens op hihi wel leuk op je kaarten. Ik moet oppassen dat ik niet te veel bewaar Daphne😂🙈
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  13. Lekker vrolijk om zo'n tros ballonnen op je verjaardag te mogen ontvangen Anita. Heel leuk bedacht en gemaakt en ook mooi zoals je de achtergrond maakte met die spetters.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ballonnen zijn altijd leuk Miranda behalve als ze stuk springen, bedankt voor je leuke reactie.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===