Volgers

zaterdag 1 februari 2020

Happy B-day cupcake!!

Een goedemorgen vandaag heb ik een verjaardagskaart gemaakt. 
Met dank aan Jannie Velthuis voor het 
model, ik mocht het gebruiken voor deze kaart.
Het is een vrolijke kaart geworden voor een verjaardag.
Dankjewel voor alle leuke reactie op mijn 
white Christmas kaart echt heel leuk om te lezen.


De basis is 27 x maal 13.5 cm
gerild op 7 - 8.5 - 10 - 18.5 - 20- 27 cm.
Wel nog even de schuine kanten knippen.
Het groene basis papier is van Craft Sensations, 
het DSP papier is uit een blokje van de Zeeman.
En deze heb ik gemat met schuine strookjes rond om 0.5 cm kleiner.
Ik had nog de leuke snijmal van Joy Crafts 6002/0253 liggen
deze vond ik er wel leuk bij passen.


De cupcake is van China daar heb ik een donkergroen achterwandje
achter geplaatst en een wit boven stuk met sterren die uitsteken
die ik bewerkt heb met Versa Magic Pixi dust GD 34.


Als laatste een vlinder en Happy Birthday die ik 3 keer heb uitgesneden
en op elkaar geplakt. De losse hartjes die uit de hartjes
vielen heb ik over de kaart verdeeld.
Ik vind hem erg vrolijk geworden.

Gezellig dat je even kwam kijken, 
ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.

  

18 opmerkingen:

  1. Wat een leuke, feestelijke kaart heb je gemaakt.
    Gaaf model en mooi designpapier voor erop.
    Weer alles mooi gecombineerd
    Fijn weekend,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt een heel leuk model Hetty jij ook een fijn weekend.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  2. Dankjewel Jeanet.
    Fijne weekend. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Anita
    Wat een leuk model 8s dit!
    Mooi verwerkt met leuk dp tot een prachtkaart!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Martha, heel leuk model ik denk dat je daar vele kanten mee uit kunt. Fijne weekend groetjes. Anita

      Verwijderen
  4. Heel er leuk geworden Anita, vind het model ook heel mooi!

    xoxo Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat vond ik nu ook Carina van dit model :).
    Fijn weekend, Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, ik vind hem ook heel vrolijk en een prachtig model. De kleur is warm en toch fris...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is ook een vrolijkerd Anita en het model is ook erg leuk,net als het prachtige papier....een mooie combinatie. Fijn weekend verder xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De kaart heeft al en bestemming gevonden en dat is altijd fijn.
    Fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje lang geleden heb ik dat patroon ook al eens gebruikt maar zo met de driehoek er op is ook een leuk idee mooie kleurencombinatie heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ellen ik zag het kaartje bij Silvia`s kaartenpret.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  10. Mooi weer Anita, en kleurtjes ook.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Is dat groen gedeelte en doosje?
    Ik bedoel, kan daar wat in?
    Wat een vrolijke kaart, komt ook doordat je veel oranje gebruikt hebt, ik doe dat niet zo vaak, maar eigenlijk is het een hele vrolijke kleur.
    Mooi gemaakt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Daphne, kijk daar had ik nu niet aan gedacht maar dat is wel een heel leuk idee van jou! Hier is de link waar ik mijn inspireatie vond. bij sylviaskaartenpret.blogspot.com lilly-luna-met-patroon. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===