Volgers

zondag 3 januari 2021

Father Christmas no 1

Hallo allemaal het nieuwe jaar is begonnen
en ik start het jaar met een kerstkaart !

Het is me goed bevallen om elke
week een kerstkaart te maken.
ik ga ervoor om er elke week 2 te maken
of het lukt dat zien we wel.
De kaart is gemaakt met een decotime snijmal
ik vond nog leuk papier in mijn kast
alleen het rode hoho design papier is erg druk 
Daarom witte achtergrond dp en daarop 
een kerstkaart hergebruikt.

Een sterren randmal RT beheer aan weerszijde
even aan getipt met kerst rode inkt.
Een kerstlint met 2 groene belletjes.


Ik wil graag iedereen bedanken voor de 
super mooie kerstkaarten die ik mocht ontvangen
de meeste van jullie had ik al bedankt
mocht ik iemand vergeten zijn bij deze !!

Bij Kerst/Christmas  was ik winnaar met dit kaartje


En won prachtig digitale design papier
van WE Are 3

Super leuk vind ik het!!


Op de laatste dag van het jaar kreeg ik 
een melding van mijn corona app
29 dec was ik in contact geweest met een besmet
persoon dan je schrikt toch wel.

Ik doe ik alleen de noodzakelijke medische afspraken.

Sinds woensdag was ik verkouden geworden.
Beide praktijken gebeld en een afspraak voor de C test gemaakt.

Deze is voor nu negatief gelukkig , wel opletten dat mijn verkoudheid
niet erger word anders opnieuw testen.

Mijn kaartje laat ik graag mee doen bij:

Mijn 5 favoriete voor: 







Bedankt voor je bezoekje 
en de reacties
ik geniet hier zo van.

Je vind me ook hier
  


Blijf gezond en tot blogs.
Groetjes, Anita

74 opmerkingen:

  1. Een hele leuke kaart met de mooie kerstman maakte je Anita.
    Gefeliciteerd met je toppertjes,altijd heerlijk!
    De onderste reeks kaarten zijn ook stuk voor stuk erg mooi.
    Dat was wel schrikken zeg maar gelukkig “loos” alarm.....hopelijk ben je snel weer fit! Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma, het was zeker schrikken voel me vanmorgen al weer beter dan gisteren.
      Liefs xx

      Verwijderen
  2. A cute creation for our new Allsorts theme this week, many thanks for joining in.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie tag heb je gemaakt!
    En van harte met je toppertje. Jeetje dat is echt schrikken, herkenbaar. Hopend ben je snel opgeknapt.
    En je top 5 kaarten zijn super.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly, gelukkig voel ik me al beter vandaag. Fijne zondag xx

      Verwijderen
  4. Wat een goed voornemen om 2 kaartjes per week te gaan maken...... tip van Flip, euh, van mij: maak 2 tegelijk, dus met hetzelfde idee! Omdat ze hand gemaakt zijn worden ze toch vaak net even anders, maar als het idee goed is maak je er in een handomdraai 2.
    Dit is al meteen een hele leuke. Ik hou van dit soort plaatjes.
    Schrikken zeg, dat je app aangaf dat je in contact was geweest met een corona positief persoon!! Helemaal omdat je ook meteen verkouden werd.
    Bah, geeft toch extra spanning allemaal.
    Blijf negatief hoor, hopen dat je je elke dag wat beter gaat voelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oje, dat is toch even schrikken, gelukkig negatief.
    Je kaartje is super leuk, met de ,restmateriaal.
    En een mooie top 5.
    Beterschap gewenst.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elle-jeanne, weer wat rest materiaal weg gewerkt. Fijne zondag.

      Verwijderen
  6. Mooie kerstman op je leuke mal waar ik toevallig ook mee in de weer ben!
    Mooie top 5 last je zien.
    Pas goed op jezelf zodat het "loos alarm" blijft!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Irene, dat is leuk dat je met de zelfde mal bezig bent ben benieuwd wat voor moois jij maakt. Fijne zondag liefs xx

      Verwijderen
  7. Wat leuk Anita! Heel mooie kerstman heb je gevonden. Ik zoek nog een leuke..
    En ik hoop dat je niet besmet bent. Wees maar voorzichtig inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel GerJanne, die ga je zeker vinden 😊.
      Fijne zondag.

      Verwijderen
  8. Prachtig kaartje Anita!
    Beterschap en hopelijk niet besmet!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart en nog gefeliciteerd.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een prachtige kaart en nog gefeliciteerd Anita
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi label mmo plaatje heb je gebruikt
    gefeliciteerd met je toppertjes
    en beterschap
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart met de kerstman! Gefeliciteerd met je toppertje, dat is altijd leuk. En je hebt leuke favorietjes uitgezocht. Hopelijk blijf je negatief!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart. Ik ga ook proberen er 2 per week te maken, kwam nu flink wat te kort.
    Gefeliciteerd met je winnende kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Nicolette, je verkoopt natuurlijk ook kerstkaarten gedurig het jaar en ik maak eigenlijk nooit een zelfde kaart of het moet op verzoek zijn. En dan kom ik er tekort. Fijne zondag.

      Verwijderen
  14. Hoi wat een mooie creatie.
    Gelukkig dat je negatief was. Hopen dat het zo blijft.
    Fijne zondag
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi Anita

    It must have been difficult for you to choose your top 5 makes as you have so many beautiful Christmas creations on your blog.

    I love the last one with the birds on the die cuts!

    Hope you are starting to feel a little better now.

    Thank you for the lovely comment you left me. All the best for 2021.

    Love Jules xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke, nostalgische kerstman, Anita.
    Jeetje, dat was schrikken. Hopen dat het hier bij blijft.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dankjewel Margreet, we gaan ervoor fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Superleuke kaart Anita, ook je toppers zijn erg mooi! Fijn dat je test negatief was, vooral zo houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gave nostalgisch kaartje Anita!

    Ook je top 5 zie er go es uit. Even schrikken als de C zo dicht bij komt. Gelukkig negatief.

    Groetnis fan Ina in bliuw sûn

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Met elke week één kaart, red ik het niet, dus maak er ook vaak 2,met hetzelfde idee. Jouw kaart is mooi met een hele leuke kerstman
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke kaart
    Gefeliciteerd met je topper. Gelukkig dat je zoals het lijkt niet besmet bent geraakt. Sterkte. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hele mooie kaart. Beterschap.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een mooie kerstkaart Anita met een mooi plaatje. Logisch dat je schrikt maar gelukkig was je test negatief. Hopelijk word je niet zieker.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd voor je winnend kaartje , annie zal dat mss ook graag horen .
    Deze is ook zo geweldig mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooi label heb je gebruikt. Dat is echt een leuk plaatje om opnieuw te gebruiken. Leuk met de sterrenrand aan de zijkanten.
    Hopelijk wordt je verkoudheid niet erger en heb je niet alsnog Corona.....ik duim voor je!
    Leuk overzicht van je favoriete kaartjes van 2020.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een goed voornemen om wekelijks 2 kerstkaarten te maken. Dat wil ik ook proberen om elke week 1 a 2 kaarten te maken. De aftrap is in ieder geval al heel goed geworden. Hou het gezond! ik begrijp dat je schrikt, C komt zoveel voor en je snapt soms niet hoe iemand besmet raakt. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Nelleke deze week is het mij al gelukt om op schema te blijven.

      Verwijderen
  27. Wat een mooi kaartje Anita! En slim om het voornemen te hebben om er elke week twee te maken dan heb je eind het jaar al flink wat kaartjes. Fijn dat je test negatief was, hopen dat je snel opknapt!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat een mooie reeks kaartjes, geslaagd hoor ! jij bent echt een bezig bijtje
    nog veel beterschap
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Geweldige mooie kaarten maar ik kan echt even geen kerstkaart meer zien hahaha,
    Beterschap!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooi nostalgische labelkaart Anita. En wat een goed voornemen, maar liefst 2 kerstkaarten per week! Succes!
    Bedankt dat je meedoet met de challenge van 52WTC "zet een kerstman op je kaart"!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat leuk die labelkaart met die kerstman! Fijn dat je test negatief is en hopelijk is je volgende test dat ook. Sterkte!
    Leuk dat overzicht van 2020!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooie tag kaart heb je gemaakt, zo mooi met de sterretjes randjes.
    Hopelijk is je volgende test ook negatief, zal best schrikken zijn geweest.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oh golly, I hope that your cold is better now and doesn't get any worse. These cards are all lovely, what great makes, thanks for sharing with me over on Fezziiwgs, Hazelxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you for your lovely comment Hazel symtems are gone. Fel of the top of the stairs this afternoon, I will be very sore the next week and black and blue. Xx

      Verwijderen
  34. Wat een mooie kaart Anita, het plaatje is erg sfeervol, ik zou bijna willen dat het gaat sneeuwen. Je favoriete top 5 is ook erg leuk.
    Dat is wel even schrikken hè, als je een melding krijgt. En dan word je ook nog verkouden, dat voelt niet fijn. Gelukkig dat je negatief getest bent, pas goed op jezelf hoor! Dat doe je vast ook natuurlijk, maar het is al met al best vervelend. Mijn moeder van 86 zit ook in quarantaine, iemand van de thuiszorg is ziek geworden en positief getest. Hopelijk krijgt mijn moeder geen klachten. Zelf heb ik me dit weekend ook laten testen omdat ik verkouden was, maar ook negatief gelukkig. Hou je haaks hoor!
    Ik wens je ook nog een mooi, liefdevol en gezond 2021.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Annerieke, ik hoop dat je moeder niet ziek word, blijft altijd spannend. Gelukkig ben jij ook negatief getest.

      Verwijderen
  35. Wat is je tagkaart mooi geworden met de kerstman erop. Mooi top kaartjes heb je gemaakt. Sterkte, ik hoop dat je verder geen echte corona klachten gaat krijgen en dat alles negatief blijft. Bedankt voor je deelname bij 52 WTC. groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. So beautiful, thank you for joining us at Allsorts, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een mooie label kerstkaart heb je gemaakt, gezellig dat je meedoet met de challenge bij 52 weeks to christmas! Gefeliciteerd met je winnende kaartje, altijd leuk. En wat is dat even schrikken zeg als je zo'n melding krijgt.. gelukkig was de uitslag negatief en knap je snel weer op!

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Een prachtige kersttag is dit Anita.met een mooie kerstman erop.. Ook ik moet meer kerstkaartjes dan elke week eentje gaan maken
    Vandaag kwam kaartje nummer 90 binnen... maar het zijn 56 eigengemaakt hoor
    En hopelijk is je verkoudheid niet doorgezet en blijft het akelige virus buiten de deur bij jullie...dat is wel schrikken als je zo een melding krijgt...het blijft opletten....
    bedankt voor je deelname bij 52 WTC
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een schitterende Tag heb je gemaakt Anita.
    gelukkig ben je negatief getest....het blijft toch spanned he?
    Gefeliciteerd met je winnende kaartje.....het jaar begint wat dat betreft al goed voor je!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Nou dat is een goed voornemen om iedere week 2 kaartjes te maken. Deze is al leuk met de kerstman erop en zo'n mooi model. Leuk dat je nog een mooi prijsje hebt gewonnen zo aan het eind van het jaar! Bedankt dat je weer mee doet met de uitdaging van 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Prachtige labelkaart heb je gemaakt! Gelukkig is alles goed met je!
    Bedankt voor het meedoen met de kerstman Challenge!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Beautiful project - love all the details you've added.

    Thanks for joining us at the Merry Little Christmas Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===