Volgers

woensdag 3 juni 2020

I like my hot chocolate

O het was deze keer niet gemakkelijk het moest van ver komen,
het wilde maar niet lukken bijna 1 week later is het kaartje klaar.
Maak een kaart volgens foto voor de challenge van 52 WTC



Met dit kaartje doe ik mee aan de mei challenge 

 Een witte basis kaart dat was niet moeilijk, haha die was gauw gevonden.
Ik heb alle kerst papier dozen op tafel gelegd en gekeken naar elk papiertje.
Weet nu wel weer wat ik heb! 😄
Na 3 dagen had ik alles bij elkaar iedere keer was er wel wat
ik niet mooi vond aan de combinatie die ik klaar legde.
O wat kun je toch kieskeurig zijn hebben jullie dat ook!




Dan was het weer het plaatje wat niet mooi was 
of niet paste wat ik in gedachten had.


Maak een kerstkaart volgens boven staande foto.



 Jullie hadden mijn hobby kamer eens moet zien
na afloop je kon je .... niet meer draaien.
En wederom is het fotograferen niet goed gelukt, 
het groen is niet zo helder als hier op de kaart.
Efin de kaart is klaar 😄 en ik hoop dat hij voldoet aan de verwachting.

Een fijne woensdag wens ik jullie, morgen ben

 ik er weer met een nieuwe kerstkaart.

Heel lief hoe jullie elke keer weer een leuke reactie achter laten
op mijn blogpost!

Blijf gezond en pas goed op je zelf  liefs xx
.

 

51 opmerkingen:

  1. Na het vele zoekwerk is het je dan toch gelukt om een mooie kaart te laten zien. Mooie papiertjes en details.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een hele mooie kaart geworden. Ik hou niet van traditioneel, maar deze is mooi.
    En jazeker is dit heel herkenbaar...zit er ook middenin :) wat een gedoe af en toe ook he.
    Kan daar soms heel moe van worden, maar als je zelf de foto terug ziet op je blog dan denk...had ik nu zo moeilijk erover moeten doen.
    Hahah...fijne dag vandaag
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ben blij dat ik niet de enige ben Elly.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  3. Ach Anita, als hij maar voldoet aan jouw verwachting! Een kaart die zo arbeidsintensief is, daar moet je toch wel tevreden over zijn. Ik vind hem in elk geval super!
    En nu dus opruimen, hihihi... voordeel dat je weer weet wat je allemaal hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is zeker en gelijk alles opgeruimd GerJanne.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  4. Het is je toch gelukt om een mooie kaart te maken.
    Ik herken het wel, soms zie je het meteen en bij sommige kaarten valt het kwartje gewoon niet.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad Hetty, nu duurde het veel langer.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  5. Héél herkenbaar, het juiste papier ergens bij is soms een zware bevalling maar je hebt er een tof kaartje uitgeperst Anita 😉!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En toch Anita, ben je weer heel goed geslaagd hoor, wij zijn vaak zelf te kritisch op je eigen werk maar dat is freubelaartjes-eigen denk ik.
    Een fijne dag en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat weet ik wel zeker Wilma, we willen alles precies hebben :).
      Liefs Anita

      Verwijderen
  7. En toch weer mooi gelukt na al het kiezen en keuren.
    Soms is dat zo.
    We zijn zo kritisch voor ons eigen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elle-jeanne heel kritisch en dat komt ook om dat je een bepaald beeld in je hoofd hebt,
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  8. Vind het een super leuke kaart geworden, Anita.
    Ja...soms is een kaartje maken nog een heel karwei en dat komt vooral omdat we zo kritisch zijn op ons eigen werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bij mij is het na afloop van een kaartje maken ook altijd chaos, hihi
    Maar goed dat je hebt doorgezet want je kaartje is keileuk! Het kritisch zijn herken ik ook wel hoor 🤔🤭
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Gerie, ik ben blij dat ik niet meer in de woonkamer knutsel, maar een slaapkamer heb in gepikt om te werken. Als ik dan te moe ben kan ik het fijn laten liggen.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  10. Heel mooi Anita, dit kerstkaartje!
    Ha zo vergaat het mij ook altijd, ik ben ook vrij streng ten opzichte van mezelf in het matchen, alles moet bij elkaar passen , dat hoort nu eenmaal bij mij...
    Ook tijdens het kaartmaken is mijn werktafel alsof er een bom is gevallen hihihi... tja ook dat hoort bij mij, als de kaart klaar is ruim ik alles weer helemaal op....en begin opnieuw...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij ook Martha hihi het is zoals je zegt het hoort erbij.
      Liefs xx

      Verwijderen
  11. Je hebt wel heel knap een aantal challenges weten te combineren in je kerstkaart, ik snap dat je daar even mee bezig bent geweest... en mijn hobbykamer ziet er regelmatig uit alsof er een bom ontploft is, met alles wat ik gaandeweg uit de kasten trek...
    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik probeer nu wel gelijk wat meer orde er in te brengen als ik het terug ga opruimen. Scheelt ook weer ligt er dan toch uit.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  12. Wat een leuke kerstkaart. Mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke en gezellige kaart! Ik had ook een beetje moeite met dat moodboard maar het is gelukt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooi Trudy dan kan ik hem binnenkort bewonderen.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  14. Een heel herkenbaar verhaal! soms wil het niet lukken en dan pak je van alles uit de kast en voor je het weet zit je midden in een berg met spulletjes! Maar ik vind je kaartje goed gelukt hoor! Leuk die sneeuwvlokjes er ook bij! Fijn dat je meedoet met de uitdaging van 52 WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De challenge is heel leuk Marijke en doe graag mee, het zat even tegen.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  15. Ik herken precies wat je zegt Anita.
    Jij hebt alvast een mooie kaart klaar voor de Challenge....nu ik nog....haha!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dankjewel Diny ben ook benieuwd naar jou kaart.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Vind het een prachtig kaartje Anita! En het plaatje is zo liefff!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Daar viel ik ook voor Suzan voor het plaatje.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je hebt alles mooi gecombineerd en een heel leuk plaatje, ik kan ook uren zoeken naar perfect papier
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je wilt natuurlijk alles in harmonie zien op je kaart.
    Bedank weer voor je reactie Ans.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie gezellige kaart.
    Het plaatje is zo schattig.
    Ik ken dat, als het niet lukt ga je twijfelen, dan lukt het helemaal niet, ga je nog meer twijfelen en dan is het hek van de dam..... dan ben je zo een week verder.
    Goed dat je door gezet hebt, het is een leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Precies Daphne zo gaat het. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh wat klinkt dit herkenbaar Anita, uren/dagen rommelen voordat er wat ontstaat.
    Maar wat leuk dat je hebt doorgezet, nu kunnen we dit prachtige kaartje van je bewonderen....
    Gezellig dat je meedoet met de foto inspiratie challenge van mei.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik lees dat ik niet de enige ben, soms denk je dat echt.
      Jullie hadden een pittige voor mij dan :) maar ontzettende leuke challenge bedacht.
      Liefs xx

      Verwijderen
  24. Wat een supermooie en schattige kaart, heel leuk papier, en zo'n lief plaatje ! Ja hoor, ik zoek me soms ook "rot" naar goede combinaties, ook moeilijk voor mij, en dan een hoop "rommel" ! :) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Enny, ach daarna is wel ales door je handen gedaan en gelijk alles gekuist.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  25. echt een mooi traditioneel kerst kaartje.
    waarom doe je niet mee met Kerst/Christmas op FB? tradionele kleuren!

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marga, ik heb het kaartje geplaatst.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  26. Heel herkenbaar zoals deze kaart tot stand is gekomen Anita maar het is een plaatje geworden hoor. Heel mooi en het geheel straalt de gezelligheid van het moodboard uit.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat kunnen we het onszelf toch af en toe moeilijk maken hè Anita? Maar al je moeite is niet voor niets geweest hoor. Het is een pracht van een kerstkaart geworden. Leuk dat het patroon van het poezenmutsje terugkomt in het DP!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt wel Margreet, dat was ook het struikel probleempje voor mij het poezen mutsje wilde perse dat het terug kwam in de kaart :).
      liefs xx

      Verwijderen
  28. Awww that image is so sweet, love it!

    Thank you for sharing with us at 'Winter Wonderland' this month
    Stay safe
    Hugs Shell xx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hahaha komt me zo bekend voor, soms lijkt het wel of onze creatieve brein even uitgeschakeld is.
    Maar ik vind het een hele mooie kaart.
    Gezellig dat je meedoet bij onze challenges.
    Liefs Bianca.
    The Holly And Ivy Christmas Challenges Blog.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===