Volgers

maandag 1 juni 2020

Kiekeboe een giraffe

Hallo bloggers op deze mooie  Pinkstermaandag.
gisteren genoten van een rustige zondag.

Ik wilde graag mee doen aan de challenge van
knutselsenkadootjes.blogspot
daar vragen ze een giraffe op je kaart.


Het patroontje voor deze kiekeboe kaart zag ik op internet,
het design papier is van Crafters Companion en 
het paarse cardstock had ik nog een rest van liggen dat 
groot genoeg was om deze kaart te maken.


Nog wat stempels van Scrapberry en 
van MD en het kaartje was compleet.



Bedankt voor de leuke reacties op mijn
Fairy on a tree branche kaart.

Ik lees jullie reacties met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.


 

38 opmerkingen:

  1. Je kaart ziet er heel mooi uit Anita.
    Een girafke is altijd zo leuk.
    Grappig dat die mag komen piepen.
    Een fijne dag nog.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Anita.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk zoals de giraffe tevoorschijn komt piepen.
    een erg leuk kaartje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een schatje Anita, lief girafje en prachtig papier. De stempels maken het helemaal zo. Een geslaagde kaart. Fijne zonnige dag en liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij is ook wel heel lief Wilma en word niet moe van het kiekeboe spelletje ;) fijne dag. Liefs xx

      Verwijderen
  5. Wat een superkaart! Had die ook nog eens willen maken...maar kom er gewoon niet aan toe.
    Leuk met dat girafje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Elly op het moment kom ik ook tijd te kort, de dag is zo om. Fijne dag groetjes, Anita

      Verwijderen
  6. Wat een leuke kaart met de giraffe.
    Leuk modelletje.
    Heb ik ook wel eens gemaakt.
    Leuk gedaan.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke felicitatiekaart met de geinige giraf die komt piepen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dankjewel Eri mooie dag gewenst. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit model kaart maakte ik ook een hele poos geleden eens, ik weet nog dat het best passen en meten was, maar het is echt een leuke kaart.
    Grappig, dat koppie van de giraf die kiekeboe zegt. Mooi papier, de kleur combinatie, prachtig!!
    Ik maakte een band om deze kaart, zodat het dicht blijft zitten, misschien een tip?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Daphne, dankjewel dat is een goed tip had ik even niet aan gedacht.
      Fijne dag groetjes, Anita

      Verwijderen
  10. Leuk model, Anita!
    Schattig zoals het girafje komt gluren!
    Mooi gemaakt!
    Fijne dag verder, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij ook nog een hele fijne Pinkstermaandag Martha, liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuke kaart, Anita. Leuk girafje ook als middelpunt en een gaaf model!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Anita,

    Wat ben je lekker bezig geweest, stuk voor stuk mooie kaartjes. De feeën met de gelliplate springt er uit voor mij. Zelf heb ik ook gelli maar moet nog heel veel, oefenen....

    Groetnis fan Ina in bliuw sûn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Ina, ik heb ook nog niet alles onder de knie met de gelliplate.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  14. Wat een mooie kaart Anita, erg leuk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart met de kiekeboe giraffe,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een geweldig kaartje met dat leuke girafje dat stiekem even gluurt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hij word er niet moe van Ellen.☺️ groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leukerd Anita. Heel grappig met dat lieve girafje dat kiekeboe speelt. Dit modelletje staat al heel lang op mijn lijstje om te maken maar er is ook zoveel leuks om te proberen hihi. Ach ja, het houdt ons van de straat hè, hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Inderdaad Martina, daarbij heb ik nog zoveel op mijn lijstje staan wat ik wil proberen, niet genoeg uren in de dag :)
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super leuk kaartje.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  21. leuke kaart en ook het model!

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel leuk kaartje, mooie kleurtjes en grappig model!
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dankjewel Colien voor je leuke reactie.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===