Volgers

zaterdag 30 mei 2020

Fairy on a tree branch

Hallo bloggers.
Het was alweer een hele tijd geleden
dat ik mijn gelliplate gebruikte voor een kaartje.
En het is zo leuk om er mee te werken.
met dit kaartje doe ik mee met:
mijnhobbyhonkchallenges
alessandrasangels
artydivaschallenge
allsortschallenge


Vandaag laat ik jullie de kaart zien die naar Lisanne haar mama
ging gisteren was je jarig!



Zoals je kunt zien heb ik eerst een sjabloon gemaakt
 voor de gelliplate  daarna heb ik alles gestempeld 
binnenin de cirkel ik had enkel de maan en de elf .
al het andere heb ik samen gesteld uit verschillende stempels
of stukjes ervan.

De cirkel van de gelliplate afgeschermd en het papier bewerkt met inkt.
Toe alles droog was heb ik met licht blauwe inkt  de druppels gestempeld.



Het oplegvel heb ik op een craft kaart geplakt, ook de binnenkant
voorzien van wit inleg papier en een stempel.



Het feetje zorgde voor een goede verjaardagswens.
Ik weet niet meer hoeveel setjes en welk merk stempels 
ik gebruikte voor de kaart het waren er veel.
Vergat op te schrijven welke ik gebruikte. 🙈
voor ik ze weer opruimde.

Een heel fijn Pinksterweekend, maandag ben ik er weer met een nieuwe kaart.

Bedankt voor de leuke reacties op mijn 
no Christmas without stars and a deer
 kaart.
Ik lees jullie reactie met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 

51 opmerkingen:

  1. Je kaart is heel mooi, Ik heb ook een gelliplate maar dat is nu iets wat me nu gewoon niet lukt.
    Wens je een mooi weekeinde.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had hem al lang niet meer gebruikt bij het afstoffen vond ik de gelliplate. En toen was het gedaan moet poetsen. :)
      Fijne weekend.

      Verwijderen
  2. Prachtige kaart voor de jarige.
    Leuk gedaan met de gelliplate. Daar heb ik nog ooit mee gewerkt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is leuk om te doen Elle-jeanne, was even oefenen in het begin.
      Fijn weekend.

      Verwijderen
  3. Mooie kaart. Een gelliplate ken ik ook niet.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Nicolette ik heb hem nu 1 jaar in het begin lukte het niet gaat steeds beter nu.
      Fijn weekend.

      Verwijderen
  4. Jij bent de laatste tijd lekker bezig met je feeën, elfjes en engeltjes kaartjes.
    Je maakt er zulke leuke tafereeltjes mee steeds, mooi hoor.
    Fijn weekend, geniet ervan en ook voor jou, blijf gezond!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Soms zie je iets wat een herinnering oproept en dat komt weer op papier terecht Daphne.
      Fijn weekend.

      Verwijderen
  5. Heel mooi gedaan!
    De kaart straalt iets liefs uit door de mooie elfjes.
    Groetjes en een fijn weekend!

    Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart heb je gemaakt voor de jarige! Met een gelliplate heb ik ook nog nooit gewerkt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
    Fijne dagen, groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sprookjesachtig mooi! Je kunt hem ook mee laten doen bij
    https://allsortschallenge.blogspot.com/2020/05/week-574-magical-worlds.html
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw Anita, wat een prachtige sfeervolle kaart voor de moeder van Lisanne.
    Heb jij weer erg knap gemaakt creabea! Een fijn pinksterweekend en liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dankjewel Wilma jij ook een heel fijn weekend liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart, Anita!
    Heerlijk dat spelen met de gelliplate en die Laviniastempels zijn ook zo mooi!
    Jij hebt er een prachtig tafereeltje van gemaakt!
    Ook die bubbel langs de zijkant vind ik erg mooi!
    Fijn pinksterweekend, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Martha, jullie ook een heel fijn Pinksterweekend liefs xx

      Verwijderen
  12. Wow prachtige kaart met al die mooie stempels Anita ik geniet van dit kaartje en weet zeker dat Ellie hem ook heel mooi vind, knap gedaan!!!
    groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat zou fijn zijn als hij in de smaak valt, ik had wat op haar blog gekeken, mooie creaties maakt Ellie.
    Ik hoop dat ze hem vandaag gekregen heeft de post is zeer langzaam deze week.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anita,
    Heel mooi kaartje heb je gemaakt voor Ellie. prachtige stempels. Ik heb dat in het begin gedaan, dan haalde ik ze uit de verpakking als die scheurde en schreef niet op van welk merk. Dus ik heb nu een boel stempels waar ik alleen maar van vermoed welk merk is...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel GerJanne, de meeste merknamen heb ik gelukkig wel. :)

      Verwijderen
  15. Een sprookjesachtig mooie kaart heb je voor Ellie gemaakt Anita. Mooi dat je ook de binnenkant erbij betrokken hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo af en toe doe ik dat wel Martina meestal vergeet ik het op de foto te zetten.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  16. wat een mooi kaartje mooie stempels heb je gebruikt in combinatie met het mooie dp papier. schattig dat elfje binnen in de kaart
    groetjes ellen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha zie dat ik 2x mijn naam heb getypt nou ja weet je in elk geval wie ik ben
      groetjes ellen

      Verwijderen
    2. Dankjewel Ellen, kan niet missen nu :).
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  17. Wat een plaatje Anita, zo'n mooie kaart. Leuk dat je van alles combineert. Fijne Pinksteren!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je mijn tafel gezien had Annerieke die lag bezaaid met stempels.

      Verwijderen
  18. echt een supermooie kaart, prachtige luchtige sfeer!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. oh this is magical! and perfect for our challenge Thanks for joining in at Allsorts.
    Lynn x
    DT

    BeantwoordenVerwijderen
  20. A really pretty card, love the backgrounds and the super fairy, lovely colours too. Thank you for joining our 'Magical World' challenge at Allsorts.

    Kath x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful - such a pretty design.

    Thanks for joining us at the Arty Divas Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart Anita! Sinds zaterdag staat hij bij m'n moeder te pronken, ze vindt em prachtig

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat fijn dat hij aan gekomen is Lisanne, was al bang dat de kaart onderweg verloren was gegaan.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. I love your choice of image ,beautiful details, and the design too, thanks for joining Allsorts challenge, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. deze is zo lief en fijn.
    Ik moet ook meer doen met de gelli plate

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is zo leuk om te doen Marga, ik moet het ook echt vaker gaan doen.

      Verwijderen
  26. Hoi Anita,
    Ik heb het super leuke verjaardagskaartje dat je mij hebt gestuurd op je blog gevonden. Heel leuk dat mee hebt gedaan met Lisanne 's kaartjes actie voor mij. Hartelijk bedankt ervoor.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Graag gedaan vond het zo`n leuke en lieve oproep van Lisanne.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===