Volgers

donderdag 28 mei 2020

No Christmas without stars and a deer

Hallo lieve allemaal.
Een warm welkom aan Chantal!
Wat leuk Chantal veel plezier op mijn blog.
We zijn in week 22 aanbeland
 en voor mijn betekend het een kerstkaartje 
op donderdag..
Met mijn kaart doe ik graag mee aan


Mijn kaart voor vandaag, wat heb ik daar allemaal voor gebruikt. 
Niet veel!!
Het maken van de kaart dat was andere koek 😅
En daar is hij weer de bekende sterren pons van de Hema.



Brilliance inkt Galaxy Gold.
Snijmal van Nellie Snellen Vintasia 43.
En een ronde snijmal als mal voor de sterrenrand.



Dit zijn de mallen die ik gebruikt / gemaakt heb.
De stempel is van Joy 6410/0124
Als eerste heb ik de mal boven op de kaart geplakt daar 
waar ik hem wilde hebben.

Met mijn sjabloon heb ik de sterren langs 
de rand getamponneerd.


Nog wat spetters gemaakt en even goed 
laten drogen aan de lucht.

Bedankt voor de leuke reacties op mijn
Script and feathers kaart.
Tot zaterdag dan ben ik er met een nieuwe kaart.

Ik lees ze met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 



38 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje wat een schattige pons is dat met die sterretjes, leuk in combinatie met het hert
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ellen, vind het een super leuke en fijne pons om mee te werken.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  2. Wat heb je dat mooi gedaan Anita, hij ziet er zo eenvoudig uit maar volgens mij was het toch nog wel een klusje? Het is een sfeervol kaartje,lief.
    Een fijne donderdag en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je Wilma, het is wel even een werkje je wilt de sterrtjes goed op papier krijgen.
    Fijne zonnige dag liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf gedaan Anita....ik vind dit een prachtig kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke sterrenkaart heb je gemaakt! Mooi die pons van de Hema. Hopelijk overleeft de Hema deze crisis want ze hebben soms best leuke dingen.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O dat hoop ik ook Trudy al de winkels waar ik mee opgegroeid ben zijn bijna allemaal weg, zo jammer.
      Hihi als ik het zo terug lees denk ik ben ik al zo oud ;)
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  6. Wow, wat een mooi kaartje, prachtig gedaan, die sterrenkrans! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart! Het lijkt zo simpel vaak maar je bent druk geweest met je sterretjes! Kan me voorstellen dat het niet zomaar klaar is! Heel mooi gedaan! Bedankt voor je bijdrage aan 52 WTC, groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marijke, eerst een proef maken of de maat klopt die ik in gedachten had, daarna waar plaats ik de sterren en welk punt hou ik aan zo dat het geen wirwar is van sterren. 3/4 dag later hey een kaartje.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  8. Wat een schitterend kerstkaartje is dit geworden, heel mooi gemaakt zeg! Gezellig dat je meedoet bij 52WTC!

    Liefs, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Altijd gezellig om mee te doen, een kijken hoe ik de challenge ga maken.
      Liefs xx

      Verwijderen
  9. Prachtige kaart Anita. Wat een mooie fijne sterretjes. Een hele klus om daar zo'n mooie krans van te maken.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Jantine, het was wel leuk om te doen.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  10. Wat heb je dat leuk gedaan met die sterrenpons, Heel knap bedacht hoor.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart met die sterren, en een leuk idee. Tof dat je laat zien hoe je het gedaan hebt. Die pons heb ik ook nog ergens liggen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk idee om op deze manier een mooi kader te maken Anita. Je hebt een mooie sfeervolle kerstkaart gemaakt. Gezellig dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart met sterrenkrans. Leuk en goed idee zoals je de sterrenrand gemaakt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je sterrenrand ziet er super uit, mooie kerstkaart is het geworden
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gave sterrenrand, Anita. Je rendier ziet er lief uit met het lint als sjaal om zijn nek!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je kaart is prachtig Anita! Wat leuk hoe je de krans van sterren hebt gemaakt. Ik ga dit onthouden en ook eens proberen, mooi effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. leuk met de sterren. Ik wist niet dat de Hema ook zulke ponsen heeft.

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Marga deze is van 4 jaar geleden 1 euro van de opruiming, tja die kon ik niet laten liggen :) de Hema heeft knutsel spullen niet veel maar toch in der loop der jaren leuk ponsen gekocht en ook stempels.

      Verwijderen
  18. Een prachtig, stijlvol kaartje Anita.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele mooie kaart weer! Geinig hoe je spulletjes dan ook kunt gebruiken. Fijn weekend! Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dankjewel Marjolein, jij ook een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke kerstkaart is dit geworden. Mooie zo met de sterretjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===