Volgers

woensdag 27 mei 2020

Script and feathers

Soms heb je van die dagen dat het niet zo
gaat zoals je gedacht had. 

En wat is het dan fijn om een leuke hobby te hebben.
Veel heb je niet nodig papier inkt en stempels
Heerlijk ontspannend bezig geweest.

Laatste woensdag van de maand mei tijd voor
KKT de kleur werd deze keer gekozen door
Diny een bruine kleur bij het lichtblauw gekozen.
Een hele mooie combinatie.
met dit kaartje doe ik mee bij
alessandrasangels.
mijnhobbyhonkchallenges


Een witte basis kaart met blauwe inkt bewerkt, daarna een bruin oplegvel
door de embossing folder script van Cuttlebug gehaald.
En de randjes zijn ruw gemaakt.

De kleuren worden niet goed weer gegeven zo jammer
vind ik dat. 


Het aquarel papier is bewerkt met blauwe en bruine inkt.
Verschillende stempels uit diverse setjes gebruikt.
Als laatste de veren gestempeld en uitgeknipt. De vlinder en veren
met shimmer bewerkt je ziet het alleen niet terug op de foto. 😒
als laatste het lint  en alles vast gezet op de basis kaart.


Benieuwd wat de andere deelnemers gemaakt hebben.

1.Nancy- tisallemaalhandwerk10.Martina's kaartjes19.Laurespage
2.chantal11.Caroline Van den Neste20.Nicole
3.Ger Janne12.Diny21.Femminde
4.Sarah- Syriandertje13.Marijke22.Colien
5.Anita van Deur14.els van herck23.Yvonne
6.Jantine15.! neke24.Margreet
7.Rosina16.Crea Nancy25.ingrid
8.Chantal S17.Nelleke26.Petra
9.Marfien18.Henriet27.Karin


Bedankt voor de leuke reacties op mijn 
Granny`s kitchen kaart.
Tot morgen dan ben ik er met een 
nieuwe kerstkaart!

Ik lees jullie reacties met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 







54 opmerkingen:

  1. Mooie kaart! Vind de combi erg mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie kaart met deze mooie kleurencombi, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, Anita!
    Mij viel de prachtige kleurencombie meteen op, ik hier fan van!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart in deze mooie tinten .
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, Anita! Mooi die veren en dat handschrift op de achtergrond, ik hou er van!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Jantine, nu met mijn nieuwe stempel op berg systeem vond ik zo de stempeltjes.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  6. De kleuren combinatie is prachtig, ik hou daar ook zo van!
    Mooi zoals jij je kaart hebt gemaakt, er is veel te zien en toch vind ik de uitstraling bij een CAS kaart passen.
    Jammer is dat, dat je soms de foto's niet goed krijgt hè.
    Je kan de kaart nog linken bij mijn hobby honk, daar is de challenge: maak een kaart zonder disign papier!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo jammer Daphne van de kleur op de foto`s, ik heb binnen overal geprobeerd, toen naar buiten alle hoeken van de tuin gezien noppes geen goede weergave. Bedankt voor de tip, ik heb hem nog gelinkt. :)

      Verwijderen
  7. Ja fotograferen en de juiste kleur op de foto krijgen blijft een dingetje he Anita en zeker bij paars en nu dus ook jouw blauw al vind ik hem toch erg mooi overkomen. Je hebt een bijzonder creatieve creatie gemaakt, erg mooi hoor. Houd je haaks en lieve groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma, het was heerlijk om te doen gisteren.
      Fijne dag liefs xx

      Verwijderen
  8. Wat een mooie vlinderkaart Anita!! Gaaf gedaan.
    En ja foto's maken is soms best lastig. Vooral 's avonds en in de winter.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt wel Femminde in de wintermaanden doe ik het in de ochtend dan valt er genoeg licht in de kamer, in de zomer is dat lastiger dan heb ik te veel licht in de woonkamer.

      Verwijderen
  9. Wat een schitterende kaart. Ben meteen volger geworden.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beeldschoon Anita en dat op een dag dat het allemaal niet zo wil!!!
    xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Irene, zo fijn is onze hobby komt er toch iets moois te voorschijn.
      Liefs xx

      Verwijderen
  11. Ontzettend mooi gemaakt, leuke gedaan in de KKT kleuren, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een prachtige nostalgische kaart Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie mixed media kaart, Anita. Jammer dat de kleuren niet altijd overkomen zoals ze in het echt zijn. Had ik ook last van.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel mooie kaart voor het KKT. Soms moeilijk om kleuren te vangen op foto hé...
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart, de kleuren combi is supermooi
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Anita,

    Statige kaart maakte je deze maand!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gave kaart heb je met de juiste kleurtjes gemaakt Anita!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart in de gevraagde kleuren.
    Fijn dat het knutselen je wat afleiding geeft.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Henriët mooie hobby hebben wij.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  19. Heel mooi en prachtige achtergrond.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een heel mooi kaartje geworden. Jammer dat de kleuren soms wat anders uitvallen dan bedoelt maar hij is prachtig hoor! groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk kaartje is het geworden. En ja soms vat de camera een ander kleurtje da je wil.
    Bedankt voor je reactie op mijn blog en groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Anita,
    Je hebt een mooie kaart in de gevraagde kleuren van het KKT gemaakt! Super! De hobby is zo fijn! hopelijk ziet je dag van morgen er weer beter uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel GerJannne, heerlijke onze hobby je kunt er veel in kwijt.

      Verwijderen
  23. Hoi hoi,
    ook door de drukte hier helemaal geen tijd gehad om mijn blogrondje te doen... Beschamend allemaal... Sorry ! Maar door allerlei maatregelen die constant worden bijgestuurd, afgeschaft en teruggeschroefd in het onderwijs, het is niet eenvoudig.
    Maar kijk, hier ben ik dan toch.
    Hele leuke kaart heb je gemaakt,
    blij dat je weer van de partij bent deze maand,
    grtjs, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Geen sorry Martina, leerkracht zijn is in normale tijden al druk genoeg nu in deze tijd al helemaal, echt ik vind het top hoe je het doet.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. deze is prachtig. Ik hou van die bruine en blauwe kleur bij elkaar. mooie combinatie.

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marga, het is ook een hel mooi combie.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  26. Schitterende kaart. Hele mooie kleurencombinatie. Dank je wel voor je deelname bij MHH en veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===