Volgers

maandag 25 mei 2020

Granny`s kitchen

Na een vrij drukke week naar een
rustig weekend waarin ik dit
tent kaartje gemaakt heb.
Een fijne nieuwe week.
Woensdag ben ik er met een nieuwe kaart.


Mijn kaartje wil ik graag mee laten doen bij
mariannedesign
2sistersontheblog

Basis is blauwe cardstock uitgestanst met een Decotime snijmal 
 deze is door de embossing folder van MD DF3419 gehaald.
De doorkijk is met een Marianne design snijmal CR1334 gestanst
Het plaatje EWK1213 is gemat op groene cardstock
uit het blokje van Nanny`s memory`s PK9122.


Het plaatje  is op een verhoging gezet.
Een servies randje niet mocht ontbreken.
Nog een mandje met groente. 


Ik vond nog een rood lint en kleiner lint met witte
stippen, paste mooi bij het gordijntje boven het fornuis. 

Het servies heb ik aangepast rood met witte stippen.
Nog een mandje met verse groente en je ziet 
het op het fornuis Oma heeft de jam al klaar!
De kaart kan plat gevouwen worden om te versturen.

Bedankt voor de leuke reacties op mijn 
vorige kaart.
Ik lees ze met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 

42 opmerkingen:

  1. Wat een leuk model, Anita! En zo leuk dat je helemaal het keukenthema hebt doorgevoerd! Alles past daardoor helemaal mooi bij elkaar. Ik vind hem superleuk.
    Fijne dag en tot gauw dan maar weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellig kaartje heb je gemaakt, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee dat knipvel heb ik ook al heel lang liggen, leuk om te zien wat jij ervan gemaakt hebt Anita. Een leuke kaart met veel mooie bijpassende details. Fijn dat je een rustig weekend hebt gehad. Houd je haaks en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vind het ook een leuk knipvel en paste precies in het thema Wilma.
      Fijne dag liefs xx

      Verwijderen
  4. Wat een mooie kaart en leuke details!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk is je kaart geworden.
    Mooie details.
    Echt voor een keukenprinses.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartje is super! Dus goed geslaagd.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart is dit geworden, heel tof met dat mini serviesje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb hem nog niet zo lang Eri vond hem ook tof :)
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk lief kaartje, Anita
    Dat serviesje vind ik zo schattig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart in het keukenthema, alles past zo mooi bij elkaar
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk kaartje en de cupcakes kunnen zo lekker warm op tafel!
    Leuk dat je weer meedoet met onze challenge.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart Anita, je hebt ook een leuk plaatje gebruikt.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het model alleen al is leuk.
    Grappig, zo'n "oma keukentje", het geeft de kaart meteen iets nostalgisch.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk model kaart en wat heb je de kaart mooi afgewerkt Anita! Jij maakt ook graag net even iets anders hè, leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een onwijs leuke kaart Anita! Top gedaan!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Gerlinde
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel erg mooi gewordend.
    Leuk dat je mee doet met de challenge "eten"...
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is weer ene leuke kaart Anita
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  18. leuke kaart! Ik heb ook nog van die knipvellen van MD

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke tent kaart Anita, (nog nooit van gehoord)
    leuk dat je meedoet met deze challenge,
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dank je, ik kwam hem tegen en dacht die wil ik wel eens maken.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een gezellig kijkje in de keuken heb je gemaakt.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat prachtig gemaakt! Bedankt voor het meedoen!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een leuke kaart heb je gemaakt! Lekker vrolijke kleurtjes.
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===