Volgers

woensdag 3 juni 2020

Gefeliciteerd een oldtimer!

Een leuke oldtimer vond ik 
in mijn snijmallen kast.
Met dit kaartje wil ik nog graag mee doen bij:
de-egel.blogspot.com/2020/05/mei-challenge-100.
cutitupchallenges/challenge-201-boys-will-be-boys


Voor deze kaart nam ik  grijs papier dat door de 
Cuttlebug embossing folder ging.
Een bordeaux rood  oplegvel en daar bovenop
crème met de oldtimer.
Er is bewust gekozen voor geen tekst op de voorkant.



Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 

34 opmerkingen:

  1. Is het je toch nog gelukt Anita....wat een super leuke kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke stoere kaart is dit, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt leuk bedacht Anita en wat een mooie kleurencombinatie.
    Fijne avond xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi is deze kaart.
    Mooie warme tinten.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elle-jeanne voor je lieve reactie.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  5. Wat heb je een gave old timer gebruikt op deze mooie kaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk kaartje en ik zou maar vaker in je kast kijken of er nog wat leuks ligt hihi.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi ik ben bang dat ik dan niet meer beneden kom voor huiselijke gezelligheid Caroline.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie en stoer, heeft ook niet meer nodig. En een tekst kan altijd nog als je weet waar die naar toe gaat of ook niet.
    Dank je wel voor het meedoen met de wielen challenge van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anita,
    wat een leuke kaart heb je gemaakt. Prachtige oldtimer! Zal veel mannen aanspreken denk ik. Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart Anita, heb deze gisteren gemist.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige old timer kaart Anita toppie
    Fijne dag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart Anita.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hij is leuk.

    leuk als je weer iets terug vindt he

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kleuren bij elkaar.
    Wat een mooie mal, die van de oldtimer.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful card, love the embossed background and a classic car! Thanks for linking up at Cut It Up Challenges!
    DT Vinita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Great masculine card! I love the colors and that gorgeous vintage car.

    Thanks for joining us at Cut it Up for our Boys Will be Boys challenge!

    Evelyn
    http://mylittlecraftblog.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===