Volgers

donderdag 27 februari 2020

Gold flake Christmas tree

Een vrij simpel kaartje voor de wekelijke kerstkaart.
Nu ligt mijn lieve wederhelft in de lappenmand.
Die griep toch fijn als het weer allemaal voorbij is.
Bedankt voor alle lieve reacties.
Met dit kaartje doe ik graag weer mee met
Week 9 52weekstochristmas.



De basis is een parelmoer papier 10.4 x 14.8 cm.
Daar boven op heb ik een snijmal gelegd die het mooie
patroon uitstanste.
De kerstboom heb ik bewerkt met dunne lijntjes lijm
en gold flakes, ...... zal jullie vertellen moet je echt
niet doen als je verkouden bent alles zat onder
bij 1 x hoesten 
🙈😂



De kerstboom is op foam gezet.
en als laatste een goud strikje en 2 rode belletjes.

Gezellig dat je even kwam kijken,
altijd leuk als je een reactie achterlaat.


 

62 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je gemaakt, heel erg chique.
    Beterschap voor je wederhelft, hier gelukkig nog geen zieken ...
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Hetty, fijn dat bij jou nog niemand ziek is.
      Fijne dag groetjes, Anita

      Verwijderen
  2. Hele mooie kaart en veel beterschap daar.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly ik zal het doorgeven aan mijn man.
      Fijne dag groetjes, Anita

      Verwijderen
  3. een hele chique kaart is het...prachtig.
    Nee dat zijn inderdaad geen klusjes als je moet hoesten.
    Beterschap daar.
    Gezellig dat je er bij bent vandaag.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Annemarie, nee echt niet toen alles opgeruimd was kon ik er wel mee lachen.
      Liefs xx

      Verwijderen
  4. Beterschap!

    een hele elegante kaart, erg mooi

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach je arme man....wens hem maar beterschap!
    Je kaartje is erg sjiek Anita, knap gemaakt.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma ik geeft het door, nu is hij aan de beurt om verwend te worden.
      Liefs xx

      Verwijderen
  6. Wat een mooie kaart is dit! Oh jeetje, alles onder de gold flakes! Wel lekker feestelijk, maar niet als je het moet opruimen ;-)
    Veel beterschap voor jullie! ❤

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee Wilma het opruimen was wel even een dingetje dankjewel, ook voor je goede wensen.
      Liefs xx

      Verwijderen
  7. Vind dit zo´n gave stans. Je hebt er een pracht van een kaart mee gemaakt, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De stans vind ik ook erg mooi heb hem destijds bij de Action gekocht.
      Bedankt voor je berichtje.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  8. He wat vervelend dat je man nu geveld is, Anita!
    Je kaartje is wel prachtig in dat wit en goud. Maar oh oh, dat hoesten was niet fijn... zijn die gold flakes dan nog te redden?
    Gezellig dat je weer meedoet bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hihi dankjewel Jantine, je blaast ze in alle richtingen, over over mijn hele bureau lagen ze ik heb ze met een verfborstel in een apart doosje gedaan.
    Mijn man word nu goed verwend.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtig kaartje met die mooi je mal sjiek hoor
    beterschap voor je man
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dankjewel Ellen, ik zal het aan hem door geven.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat super mooi gedaan deze kaart met wit en goud!
    Prachtig!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sterkte voor je man. Hopelijk is hij snel beter.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel erg mooi Anita en een gave stans.
    beterschap voor je man
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Karin ja de stans vind ik ook super.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  15. Wow, wat een prachtige en chique kaart! Supermooie stans!
    Beterschap voor je wederhelft!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi Anita
    Wat een mooie stijlvolle kerstkaart prachtig met dat randje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dag Martha dankjewel het is een nieuwe stans vind hem ook prachtig. Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie stans , witte met gouden randje kerst Anita ,
    Beterschap gewenst voor je man , dank v je bijdrage
    Groetjes van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dankjewel Epie, ik zal het door geven. groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wit met goud geeft altijd een chique uitstraling! Heel mooi dat randje en die vlokken in je boom! Een prachtig kaartje. Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Beterschap met de griep patiënten. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marijke, ik ben ook blij met het resultaat van de kaart.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  21. Oh wauw wat een mooie chique kaart Anita. Gaaf effect geven die golden flakes.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda (52 WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Miranda, het was even een dingetje net de gold flakes. Maar het is weer gelukt voor deze week ook een kaartje te maken. Groetjes Anita

      Verwijderen
  22. Mooie, chique kerstkaart leuk met dat gildfoil, beterschap voor je man
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik zal je wensen doorgeven Ans, bedankt voor je lieve berichtje, liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een prachtige stijlvolle kerstkaart en heel veel beterschap gewenst..
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dankjewel Marian voor je lieve berichtje.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaart Anita! Mooi in z'n eenvoud, het goud geeft een stijlvolle uitstraling. Hahaha, ik zie je al zitten tussen de gold flakes ;-). Beterschap voor je man!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Whahaha Annerieke moest gelijk weer er aan denken zag er niet uit joh.
    Bedankt voor je leuke reactie.
    Ik zal de beterschapswensen door geven. fijne avond , groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schitterende, elegante kerstkaart, heel mooi het goud op de boom. Mooie kaart voor het KKT, wat een goed idee om in de verfwinkel te gaan kijken voor de goede kleurtjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vergeet de beterschapswensen voor je man. Hopelijk snel weer allebei helemaal op de been.

      Verwijderen
    2. Dankjewel Angelique, het is echt een uitkomst behangpapier er zijn zulke mooie bij. Met mijn man gaat het alweer wat beter, dankjewel.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  29. Hoi Anita,
    nu allebei weer aan de beterende hand? En ik les dat je je huis alweer versierd hebt voor de kerst? Dit jaar is het goud wat er blinkt? Hahahaha, ik moest zo lachen om je hoesten/niezen en goldflakes.
    Je kaart is chique! Mooi en niet te overheersend dat goud!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie kaart is het geworden geeft een chique uitstraling met het goudenrandje erbij.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  31. ik vind je kaart prachtig, zo mooi dat wit met de gouden accentjes!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Och, kijk hoe lief, die kleine rode belletjes, zo leuk.
    Hihi, ik moest lachen om je gold flake en het hoesten, zag het voor me.
    Beterschap voor jullie, bah, niks aan als het zo in je huis zit, iedereen krijgt er dan last van.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Het was ook om te lachen naderhand dan :)
    Fijne avond. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hey Anita,

    Wat een stijlvolle kaart!
    Blij dat je weer genezen bent!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Nancy gelukkig wel, dankjewel voor je lieve berichtje.
    Liefs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een prachtige kaart ! Zo mooi in zijn eenvoud. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Prachtige kaart Anita!

    een fijn weekend
    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Haha, ik zie de flakes al vliegen! Hele mooie kaart zeg, ik vind ook het kader heel mooi. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marjolein het was best lastig om het weer opgeruimd te krijgen.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  39. Wat een leuke chique kaart met de gouden flakes.Erg leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Great Christmas card, the border around the tree really makes it pop. Thanks for playing along with us at THAIC.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===