Volgers

zondag 1 maart 2020

A kiss from an angel ❤️

Het stormt buiten als ik heerlijk aan het werken
ben in mijn hobbykamer, de regen klatert op mijn raam.
Ik heb deze week al van alles horen en zien
vallen op het raam, dikke hagel, grote
vlokken sneeuw en heel veel regen.
Maar ook de zon die door het raam scheen
en mij verwarmde met haar stralen.

Mijn kaartje laat ik graag mee doen met de
volgende Challenge

52weekstochristmas 
Door het rare weer en  licht wat de woonkamer
binnen komt, komen de kleuren een beetje 
verstoord over op de foto, heel  jammer.

Dit is een stukje van mijn kaart een kaartvorm die
ik niet snel maak een lange rechthoek.
Ik zag het bij een aantal bloggers en dacht dat is
eigenlijk wel heel leuk om te zien
zo`n lange rechthoekige kaart.



Na wat rondneuzen in mijn ladenkast vond ik de juiste snijmal.
Een van Decotime bij de Action gekocht.



Maar deze is natuurlijk veel te kort
maar dat kun je oplossen.
Ik heb voor jullie een YouTube filmpje toegevoegd

van Simon Says Stamp



Er werden stippen gevraagd voor 52 WTC op je kaart
deze heb ik gemaakt met een stencil van Craft Sensations.
En een Memento inkt Pistachio 706.



Voor het midden stuk gebruikte ik een rand embossing folder
van Leanne Creatief holly Leaves
Kerstgroen is van Tim Holtz.
 Poinsettia - sterren - engel merkloos.

Verder heb ik de holly embossing 
 en andere onderdelen van de kaart
bewerkt met de mooi parelmoer verf 
van Craft Sensations.



Ik ben tevreden met mijn kaart wat vinden jullie er van.
Gezellig dat je even kwam kijken,
altijd leuk als je een reactie achterlaat.

 


47 opmerkingen:

  1. Oh die is gaaf geworden!!!! Eigenlijk was het goed weer om te knutselen haha. Want als er zon is, wil ik naar buiten.

    Fijne dag!
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Diana, dankjewel de zon kan ik nu nog hebben dadelijk niet meer en zie je mij bijna niet buiten.
      Fijne zondag!
      Anita

      Verwijderen
  2. Ik ben weer een wijsheid rijker. Bedankt voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een hele mooie kaart geworden Anita. Mooi duidelijk filmpje ook,dankjewel voor het delen. Een fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel Wilma graag gedaan en een hele fijne zondag.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Anita
    Wat een mooi stijlvol kaartje heb je gemaakt!
    Bedankt voor het delen van het filmpje dat is handig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan Martha, altijd weer goed om het even in het geheugen te zetten. Ik heb even moeten denken hoe je het noemde 🙈.
      Liefs xx

      Verwijderen
  6. PRACHTIG.
    Heel romantisch, met de mooie kleur stippen en de engel en de toef bloemen en blaadjes.
    Ik heb die mal ook..... wilde het eigenlijk al weg doen, want ik gebruik het niet, vind de kaart te klein worden, maar nu weer ik hoe in dat op kan lossen, dank je wel voor het filmpje!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Daphne, ik heb hem best lang gemaakt 20 cm geloof ik zo uit het blote hoofd.
      Ook leuk als je banner snijmal net te klein is voor je tekst.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  7. Dankjewel Claudia, fijne zondag groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje zo leuk dat engeltje erop de mal is ook leuk ik vind het een sjiek kaartje geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dankjewel Ellen momenteel ben ik in de engelfase. 🙈
    Fijne zondag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi kaartje
    En een goede tip om je mal te verlengen
    Zo kun je meer kanten op met je mal

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Even wat meer uit een snijmal halen dat is altijd mee genomen. Bedankt voor je reactie.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  11. Prachtige kaart! En handig dit filmpje, erg bedankt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dankjewel Elly, ik denk dat vele het van ons wel weten er aan denken dat is wat lastiger vind ik zelf
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is een mooie en chique kerstkaart geworden Anita.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart, Anita. Leuk hoe je er een langwerpige kaart van hebt gemaakt.
    Het beginstukje van je blog is kaart poëtisch, over het weer!
    Leuk dat je mee doet met de challenge bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Jantine ik ga de mal zeker nog eens gebruiken voor een langwerpige kaart.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  15. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt voor de challenge bij 52WTC, bedankt voor het meedoen!

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie en chique kerstkaart heb je gemaakt
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie chique kaart!
    Leuke details erop.
    Je kunt mooi vertellen over het weer, ga regen, sneeuw enz. nog mooi vinden ook op deze manier, hahaha.
    Ik heb deze mal ook maar nog niet gebruikt. Bedankt voor het filmpje vind je lange versie super.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Crealientje hihi daar doe ik het dan voor 🙂.
      Ik gebruik hem best vaak als kleine versie voor een bedank kaartje aan een bosje bloemen of flesje wijn.
      Als lange versie nu pas de eerste keer, ik ga hem nu toch wat vaker als lange kaart gebruiken.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  18. Supermooi Anita! En dat heb je goed bedacht om op deze manier een lange kaart te maken!
    De kleuren vind ik ook heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel GerJanne, op jou blog kreeg ik inspiratie bij je laatste lange kaart!
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  19. Wat een prachtige lange kaart heb je gemaakt Anita. Heel tof met die mooie toef. leuk dat je de stippen zelf gemaakt hebt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  20. This gorgeous Anita, a very vintage and peaceful feel to it, and it's great looking at all the added elements. Thank you for joining us at The Holly and Ivy Christmas Challenge xx Lynda DT

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw, wat een prachtige kaart, super model en zo schattig met dat engeltje en het mooie bloemstuk ! Vandaag gelukkig hier ook wat zon, maar nu weer bewolkt. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dankjewel Enny, vandaag heel veel zon gezien.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige gestippelde kerstkaart heb je gemaakt Anita. Chique in die rustige kleuren.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge van 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dankjewel Miranda, leuke challenge hebben jullie bedacht.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie kerstkaart Anita, prachtige in serene tinten, en een heel mooie engel op je kaart. Ook de stippen staan er mooi bij op de achtergrond.Bedankt dat je mee doet met onze challenge bij 52 WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een mooie kaart in deze vorm en met deze lengte! Mooie kleurtjes die mooi passen bij je engeltje! Fijn dat je meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel mooi deze kerstkaart in deze vorm Anita..en zo leuk die poinsettias met dat lieve engeltje erop...dank je wel voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Bedankt Anita voor je mooie bijdrage voor de challenge ,
    mooie kerstkaart met de kiss van het engeltje , super filmpje
    Fijne dag en geniet van het lentezonnetje ,
    Groetjes Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een hele mooie chique kaart heb je gemaakt!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Beautiful card! Thanks for playing with us at Ally's Angels. Good Luck!
    DT-Mariann

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Beautiful angel card. I like the soft pastel colour scheme. Thank you for joining in the Vintage or Shabby Chic Challenge at CHNC. Apologies for the late comment.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===