Volgers

dinsdag 21 april 2020

Nederland ik hou van je

Een tijdje geleden zag ik bij Elly embossing
op haar kaart, nu doe ik dat niet veel en zei dat ook.
Tja en vandaag kwam het ervan.
Met dit kaartje doe ik mee bij.

Rood wit blauw, tulpen en oranje harten ik hou van mijn land!
Witte basis kaart met blauw oplegvel.


De washi tape lands kleuren, hartjes met
oranje embossing poeder.
Kleine tulpenpons en wat lijntjes.

Het waren spannende uren gisteren met de grote Meinweg brand 
in het park  niet ver van ons vandaan.
Gisteren om 20.00 ging de brand er weer in. 
Veel brandweerkorpsen hebben de brand bestreden, 
zowel uit Nederland als uit Duitsland.
Er is veel verloren gegaan.

Bedankt voor de leuke reacties op mijn 
kerstkaart van gisteren.

Ik lees ze met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.


19 opmerkingen:

  1. Hee je kaartje is top!! Ik zit nog te dubben wat ga ik maken, is niet zo mn ding rood wit blauw/oranje.
    En super met die embossing, zo steken we elkaar toch nog wat aan hihi
    Heftig die brand.
    Alles is ook zo droog.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Elly het is niet zo gemakkelijk vind ik.
    De brand is net weer opgelaaid.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Hollands kaartje.
    En de hartjes maken het af.
    Soms vind ik embossing op de kaart wel mooi.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel Elle-jeanne, ik gebruik het niet vaak.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Anita
    wat een mooi Hollands kaartje heb je gemaakt!
    Oja ik moest nog aan jullie denken, toen ik het hoorde op de radio...maar gelukkig hebben jullie geen directe klachten dus...
    ah wel weer jammer zo'n mooi natuurgebioed getroffen door brand...duurt lang eer dat weer is opgeknapt...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel Martha, het blijft heel spannend met de brand de wind staat onze kant op.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lieve hollandse kaart! Ik moet hem nog maken voor de Egel.

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke hollandse kleurenkaart heb je gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi !
    Prachtig die embossing !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Juist het uitproberen van nieuwe technieken is soms leuk om te doen.
    Je maakte een mooie, echte Hollandse, kaart.
    Oh echt, was die brand vlakbij jullie?? Brr, eng hoor.
    Met deze wind gaat het steeds weer aan, ik hoop dat het gauw onder controle is.
    Pad goed op hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke Hollandse kaart heb je gemaakt Anita. Erg leuk met de embossingpoeder. Wat naar die branden he, het is flink raak....
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heftig hoor die brand. Ik woon niet in de buurt, maar ik ben er wel eens geweest met een weekeindje weg. Ik hoop dat alles goed gaat. Nu nog niet hoor ik net op het nieuws. Leuke kaart heb je gemaakt, ja heat embossing doe ik ook niet zoveel, zo'n gedoe met de poeder haha. Leuk en bedankt voor het meedoen met dit Hollandse thema. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart hoor gaaf gedaan. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattig kaartje! Leuk al die kleine dingen die er te zien zijn. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooie Hollandse kaart Anita.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt-De Egel

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===