Volgers

maandag 20 april 2020

Mittens skiing and ice skating winter is here be merry

Het weekend is weer voorbij normaal zou ik zeggen
fijne werk week en ben voorzichtig op de weg.
Maar dat is al sinds 16 maart niet meer,
en wat wil hij graag weer naar zijn werk.
Ik ben heel benieuwd naar wat het kabinet te zeggen 
heeft deze dinsdag.


Mijn kaart voor vandaag heb ik met verschillende snijmallen 
gemaakt, ik was aan het spelen met mijn rand snijmal
na alles uitgemeten te hebben had ik een leuk
tussen oplegvel met een randje.



Uit groene cardstock, aangezet met gesso.
Het 2de opleg vel is voorzien van een servet.
Ik heb deze kerst servet met vershoudfolie op de
kaart geplakt.

Dat gaat heel gemakkelijk
Hier is het filmpje.




Van een andere snijmal heb ik de flapjes voor aan
de zijkanten van de kaart gestanst en deze tussen het oplegvel geplakt.




Aan de voorzijde van de flapjes zijn wanten en skies vast gezet.



Bedankt voor de leuke reacties op mijn 
life is beautiful!! kaart.

Ik lees ze met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.



21 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart!! En leuk met die servet techniek.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Anita. Mooi model gemaakt en die techniek met de servet is erg leuk zeg. Ik heb het filmpje bekeken en is niet eens moeilijk.
    Ik heb alleen geen strijkijzer meer hihi. Onze jongste is vorig jaar uit huis gegaan en hij was de enigste met overhemden dus heb ik de plank en strijkijzer meegegeven, ik strijk niks maar vouw alles strak op, werkt prima. Vroeger streek ik alles, zelf sokken en ondergoed.....Fijne maandag en ik ben ook heeeel benieuwd wat er dinsdag bekend gemaakt word...Liefs Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma, strijken doe ik wel nog alleen niet meer zoveel als vroeger, ik streek ook alles net als jij 😃. We stellen bij hoe ouder we worden dat merk ik wel, maakt het leven wel een stuk makkelijker toch.😊 Fijne dag liefs xx

      Verwijderen
    2. Zo is dat Anita, des te meer tijd hebben we over voor de leuke dingen in het leven :-) xx

      Verwijderen
  3. Prachtige kerst /winterkaart heb je gemaakt ,met een servet.
    Leuke tip.
    Dankjewel voor je filmpje met uitleg.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elle-jeanne, het bestaat al heel lang blijf het leuk vinden.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  4. Schitterende kaart en een leuk model.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Anita
    Wat een mooi samengesteld kaaartje leuk zoals je alles bij elkaar hebt gebracht!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was even een gepuzzel Martha.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke techniek en mooi met de extra flapjes, ziet er super uit,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart Anita! Leuke techniek met de servet. Je hebt ook een mooi model gemaakt, zo leuk met de flapjes die je op deze manier verwerkt hebt. Eigenlijk helemaal niet zo moeilijk hè, je moet er alleen even opkomen ;-), maar het geeft een super effect aan je kaart, leuk gedaan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dankjewel Annerieke, het is zo leuk om te spelen met je snijmallen. Verschillende rand snijmallen heb ik al op een andere manier gebruikt, heel leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk gedaan Anita.
    Mooie kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leek oude, dat je 2 mallen hebt gebruikt om de basis te maken.
    Het is en zeer leuke kerstkaart vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Anita,

    Wat een super mooie winterkaart!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dankjewel Nancy, je was al vroeg uit de veren.
    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===