Volgers

woensdag 6 mei 2020

Christmas foliage

Ik ben in kerstsfeer deze week
geen idee waarom maar er zijn  diverse
kerstkaartje gemaakt.
Deze keer een kaart die gestempeld is
met een mooie hulst tak.
Met deze kaart wil ik graag mee doen bij.
thehollyandivychristmaschallenge
merrylittlechristmaschallenge
craftyhazelnutschristmaschallenge


 De basis is een craft kaart, deze heb ik 
bestempeld met een hulst tak.
ingekleurd met kleurpotloden.
daarna rillijnen gezet die wit ingekleurd zijn.



Een rood oplegvel met craft karton is met
 de zelfde stempel gestempeld en ingekleurd 
ook hier zijn weer rillijnen ingezet



Bedankt voor de leuke reacties op mijn
Lady in green kaart
Ik lees ze met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

Een fijne dag vandaag, morgen ben ik er weer met een andere kerstkaart.

 

36 opmerkingen:

  1. Een leuke kaart en mooi gekleurde tak.
    Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met de kerstkaarten toch!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo is het maar net Caroline, en ik vind het leuk om te doen .
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  2. Het is een hele mooie Anita. Mooi ingekleurd en wat een leuk detail die wit ingekleurde rillijn. Zo groeit je kerstcollectie gestaag,handig toch?! Een fijne dag en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma zeker weten toch al een stuk of 35 klaar.
      Fijne dag liefs xx

      Verwijderen
  3. wat een mooi kaartje mooie combinatie dat kraft met rood, ik heb ook van die periodes dat ik een bepaalde sfeer zit heerlijk toch
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig Ellen, ben ik niet de enigste die dat heeft.
    Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stijlvol, beetje ouderwets, in de goeie zijn van het woord.
    Ik zou deze kaart opsturen naar iemand die wat op leeftijd is, gek hè, dat vind ik het héél mooi voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah jij bent ook al in de mood voor kerstkaarten, Anita!
    Je hebt me trouwens wel geïnspireerd met dit kaartje, ik vind het echt een mooi klassiek nostalgisch kaartje, heel mooi ingekleurd ook!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal Martha, jij ook zag ik mooi toch. Ik heb 2 markten in gepland het vorige jaar voor december dus ik hoop dat het door gaat.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart in deze kleurencombinatie, je hebt de tak prachtig ingekleurd, heel mooi met die witte accenten.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kraft en stempelen, daarna kleur aanbrengen, altijd heel mooi !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Reacties
    1. Dankjewel Claudia voor je lieve berichtje, groetjes Anita

      Verwijderen
  12. Erg leuke kaart, ik ben dit jaar totaal nog niet ermee begonnen, normaal altijd! Dus dat gaat straks nog wat worden..
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart en grappig dat je in kerstsferen bent met dit zonnige weer!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dankjewel Trudy, vind het heerlijk of het nu koud of de mussen vallen van het dak kerstkaarten kan ik altijd maen.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kerstkaart Anita.
    je bent nu in kerstsferen.
    je kunt ze maar af hebben toch.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kerstkaart met de leuke kerst tak, ik blijf ook steeds kerstkaarten maken, ben bijna op de helft van mijn benodigde aantal,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ans, heerlijk om op tijd alle kerstkaarten klaar te hebben.
      Liefs xx

      Verwijderen
  17. Heel mooi Anita. Het stempelen op kraft is erg leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi kaartje! En ben je er morgen weer met een kerstkaart? Ik had dat vorige wek dat ik veel kerstkaartjes maakte. Snapte ook niet zo goed hoe ik dat had...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dankjewel GerJanne, het geeft ontspanningj kerstkaartjes maken. Morgen ben ik er met een kerst kaartje.☺️

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dankjewel Marga voor je berichtje.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. So glad that you have shared your great artwork with us here at Through the Purple Haze.
    Good luck hun and do come back again!
    Jackie DT @ TTPH

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Classy and simple Christmas card. Thanks for joining us at MLCCB
    Tina dt

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===