Volgers

dinsdag 5 mei 2020

Lady in green

Op deze Bevrijdingsdag kom ik 
even langs met een nieuwe kaart.
Lady in green heb ik ze genoemd.


Deze kaart wil ik mee laten doen aan 
de volgende challenges:

Het uitgangspunt voor mijn kaart was een vrouw en bloemen,
ik ben op zoek gegaan in mijn spullen wat ik er voor kon gebruiken.
 En dat vond ik wel, een snijmal van Decotime, 
de vlinder van Marianne design Cr1205,
basis rectangle Cr 1334-randsnijmal  flowers Marianne design Lro387
En  twee embossing folders, DF3438 en DF3431,
dan nog een stempel KJ1701.
Een stencil vrouw, papier Janneke Brinkman.


Wiite glans basiskaart met de hartjes EF.
Het groene oplegvel is met EF regen gedaan.
Ik heb een gedeelte van het design papier 
bewerkt met de randsnijmal.

 De vlinder is uit het zelfde papier gestanst
 ik zag dit bij Elly gisteren en vond het zo mooi,
Ik heb hem alleen maar in het midden vast gezet.


Op een witte banner de tekst een bloemetje voor jou.
Wit kaartje groen oplegkaartje en daar op de Lady.
Bloempjes zijn uit het zelfde papier gestanst 
met een  pons van de Action.
Als laatste nog wat meeldraden.


Met plezier heb ik deze kaart gemaakt gisteren
 wel heel lang over gedaan bijna 3/4 dag
de vingers wilde niet goed mee werken.
Desondanks ben ik wel tevreden over mijn kaart.

Met mijn kaart  wees lief voor de natuur
Challenges Nature by cut it up ben ik in de prijzen gevallen
wat gaaf.
Ik wens jullie een fijne dag toe!!


Bedankt voor de leuke reacties op mijn  
 Een engeltje staat fier op de taart.
Ik lees ze met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 

41 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleurencombinatie met de schitterende dame heb je gemaakt Anita. De vlinder is prachtig. Gefeliciteerd met je -dikverdiende- winnende kaart. Bah die vervelende vingers kun je toch niet gebruiken. Hopelijk ben je snel van de pijn af. Fijne dag en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma, het is zo last om dan te knutselen.
      Fijne dag liefs xx

      Verwijderen
  2. Je kaart is erg mooi, ik herkende de vlinder! Hij is echt mooi zo..we inspireren elkaar wel XX
    En gefeliciteerd met je topper en minder leuk zijn je vingers, beterschap.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is nu het fijne ervan Elly elkaar inspireren ik kijk graag naar je creaties.
    Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart. En leuk dat je een top plekje had, gefeliciteerd.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vond ik ook echt leuk Nicolette, dank je voor je leuke reactie.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  5. Prachtige kaart. In deze zachte tinten
    Gefeliciteerd met je toppertje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart! Heeft een beetje een romantische sfeer.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar heeft het inderdaad wat van weg, tis dan ook een Lady die verjaard. :)
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  7. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, als je zolang met een kaart bezig bent zal het lastig zijn om er afscheid van te nemen ooit.
    Ik zet mijn kaarten vaak nog een paar dagen in de kamer, kan ik er naar kijken en van genieten.
    Jouw kaart is héél erg mooi, juist die zachte kleuren groen, op de hardere kleur groen van de achtergrond.
    Het is echt 1 geheel, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Daphne, hihi ik zet ze ook eerst een tijdje op het dressoir.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  9. Heel mooi deze prachtige groene kaart, Anita!
    Leuk zoals je die dame op deckaart hebt geplaatst
    Ookbde bloempjes en vlinder komen mooi uit!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze ging er net niet helemaal op Martha, ze heeft nu een smaller jurk.
      Liefs xx

      Verwijderen
  10. Prachtige kaart met de dame in het groen, de bloemetjes en vlinder staan er leuk bij. Gefeliciteerd met je winnertje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Eri, ik vond dat er wel wat contrast bij mocht en dat feller rose haalt het op.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  11. Mooi papier heb je gebruikt en mooie stempel voor het plaatje, kortom een mooi geheel.
    Gefeliciteerd met je toppertje.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Caroline, voor je lieve reactie.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  12. Schattig romantisch kaartje en ik vind die kleine bloemetjes heel erg mooi Anita in deze zachte kleurtjes!
    Gefeliciteerd met je winnende kaartje...altijd leuk!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zeker leuk Gerie bedankt voor je reactie.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie en romantische kaart. Zo mooi zacht van kleur. EN wat leuk dat je in de prijzen bent gevallen! Dat stimuleert en motiveert weer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je GerJanne, altijd leuk al me je kaart mooi vind.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  15. Wat een mooie kaart Anita.
    Jammer dat je handen niet meewerkten, maar toch af gekregefn.
    Gezellig dat je meedoet met onze verjaardagchallenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Anita dankjewel, vandaag rustig aan gedaan.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig!
    Leuk dat je mee doet met onze challenge "verjaardagkaart".
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat en prachtige kaart in deze kleurtjes Anita.
    Gefeliciteerd met je winnende kaartje....leuk hoor!
    Jij vroeg hoe ik kurk op kaartjes bevestig.
    Ik heb kurk waar al een plakrand achter zit....dus heel gemakkelijk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dankjewel Diny, aha dat makkelijk.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hey Anita,

    Feestelijke kaart met een frisse felle achtergrond.
    Fijne feestdag nog voor gisteren!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Ik vind het groen zo mooi bij de dame ...
    Ook leuk om de oudere vlinder weer eens tegen te komen, heel erg chique bij deze kaart.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Hetty, de oudere snijmallen vind ik nog steeds mooi en ze passen ook bij een bepaalde look.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  22. Heel erg mooi is je kaart geworden.
    Dank je wel voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wybrich altijd leuk om mee te doen.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  23. Ik vind dit zo'n mooie kaart qua kleur en de bloemmetjes zin lief.

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dankjewel Marga voor je lieve berichtje.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. mooi kaartje
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    Dt challenge blog MD

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===