Volgers

woensdag 30 september 2020

Kleur Kaarten Team de 9 de schakel: Donkerzalmroze met turquoise

De dagen gaan snel voorbij het is de laatste woensdag van de maand
en dan is het tijd voor een nieuwe uitdaging.

Dit is mijn bijdrage voor de maand september.


De foto`s geven de kleur van de kaart niet goed weer.
We doen het er maar mee.



De maandelijkse keuze werd :
Donkerzalm werd door Ger-Janne gekozen en Caroline koos Turquoise erbij mooi combinatie!
Gaan jullie ook even langs bij de andere deelnemers
zij hebben weer prachtige creaties gemaakt!

Een basis kaart bewerkt met inkt.
Hier verdeeld over de kaart de stempels gezet
Joy en CS stempels gebruikt.

De border 2x uitgestanst en op de turquoise 
streep geplaatst.

 
Mijn kaart wil ik laten mee doen bij:




Bedankt voor de leuke reacties op mijn
Zeg het met bloemen kaart.

Ik lees jullie reacties met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 

57 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart is het, blijft jammer he de kleuren niet goed op de foto kunnen krijgen,
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig kleuren, zoals ik het kan zien. Ik maak mijn foto's altijd buiten en als het toch binnen moet dan heb ik super led tl licht van de Action voor weinig, die goed functioneren als daglichtlamp, ook fijn om savonds mee te hobbyen. Ik gebruik er dan 2. 1 hangt er boven en de ander richt ter plaatse. En dan komen de kleuren wel goed uit.

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Diana, ik had ook buiten gefotografeerd alle hoeken van de tuin gezien het wilde niet lukken.
      Dank voor je lamp bij A.
      Fijne dag xx

      Verwijderen
  3. Heel mooi kaartje in de gekozen kleurtjes!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is mooi. Inderdaad soms is het heel moeilijk de kleuren op foto te zetten zoals de kaart is.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart met moooie kleurencombinatie, Anita
    Kleuren laten zich soms moeilijk vangen voor een foto, bijverlichten helpt goed zeker met Ledverlichting ook dat kan buiten, ik tob er ook vaak mee hoor....
    Maar je kaartje komt goed over bij mij !
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart Anita!! En ja foto's maken is weer moeilijker met die dagen die korter worden.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Femminde we gaan eens wat tips proberen die ik kreeg.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  7. Ik moest ff twee keer kijken naar je kaart, wauw wat leuk gedaan met de losse deeltjes van de stans, zeer geslaagde kktšŸ¤©

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Petra ik wil met alle liefde je lof aannemen helaas het ik geen stukjes geplakt je brengt me wel op een idee!!
      Ik heb 2 lagen randmal op elkaar geplakt, het ligt denk ik aan hoe ik de foto heb genomen.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  8. 2 geweldig leuke kaartjes Anita voor de kleurenuitdaging van Martina leuk dat de sukes uit de stans zo mooi op je 2e kaartje heb gebruikt...heel netjes gedaan...pfft wel een werkje
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Rosina, helaas heb ik niet aan papier piecing gedaan bij deze kaart. Het is wel een leuk idee om het te doen.
      fijne dag.

      Verwijderen
  9. heel leuk kaartje Anita...het strookje lijkt wel kant!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dankjewel Diny daar heeft het wel wat van weg.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuke kaarten met deze mooie border!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie rand heb je gebruikt en de 2e kaart even goed bekeken. Wat zal dat een gepriegel zijn geweest zeg, maar geeft een mooi effect. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Nelleke het was maar 1 kaart, geen papier piecing.
      Fijne dag nog.

      Verwijderen
  13. Wat een leuk idee om die borderstans over de blauwe streep te plaatsen. Het tekstje past er ook heel goed bij!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Nicole, vind het een super leuke snijmal.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  14. Mooie kaart, Anita. Mooie border heb je gebruikt. Geeft een leuk effect zo op de blauwe streep.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dankjewel Jantine, de snijmal komt mooi uit op de turquoise ondergrond.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor het KKT Anita, prachtig. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je dit leuk gemaakt Anita, mooie combi van kleur, inkt en rand. Fijn dat je been niet slechter geworden is, hopelijk ga je nu elke dag een stapje vooruit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Annerieke, gelukkig gaat het vooruit vandaag ging het weer een stukje beter.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  18. Wat een supermooi kaartje, Anita.
    Soms lukt het maar niet om de kleur mooi op de foto te krijgen. Gelukkig hebben we daar allemaal op zijn tijd last van.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Margreet, ooit vind ik een betere manier van foto`s maken. wellicht als de hobby kamer helemaal klaar is. Groetjes xx

      Verwijderen
  19. Heel mooi en de border op de kaart is heel mooi geworden.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Laurette, de border stans vind ik ook heel mooi.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  20. Thank you for your lovely comment Leslie x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooi gedaan ook deze KKT kaart. Ik heb nog steeds last van de robot. Zo irritant, en ik weet niet hoe ik het op kan lossen. Als je zoekt dan staat er dat je maar een paar keer hoeft te bewijzen dat je geen robot bent en dat de computer het dan onthoudt... nou bij mij onthoudt hij niets.. helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel GerJanne, ik had er vanmorgen veel last van om 11.00 uur was het weg. Ik hoop dat het weg blijft.

      Verwijderen
  22. Wat een mooie kaart met de KKT-kleuren. Mooie tekst ook!
    Groetjes van Henriƫt

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi Anita !
    Tja , fotograferen van kleuren blijft moeilijk!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ineke, ik kreeg wat tips vandaag die ga ik proberen.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  24. Een schitterende kleurencombinatie Anita, jij maakte er een top kaartje mee! De robot is bij mij vanavond ook weer terug....
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. deze ziet er erg leuk uit ! mooi kaartje is het zo geworden,
    fijn dat je er deze maand (weer) bent !
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Op de valreep nog een reactie van mij :-), mooi kaartje met leuke stempels en een vrolijke border Anita
    P.S. je hoeft niet te reageren op reacties hoor, niemand komt terug om daar naar te kijken en het kost veel extra werk
    Welterusten

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dankjewel Martien, leuk dat je een berichtje achter liet. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hey Anita,

    Leuke kaart maakt je in de kleuren van deze maand. Die zijn best ok te zien hoor!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Anita, don't you just hate it when you work so hard on something and sometimes the photo just doesn't do the justice deserved! Well, that's where my imagination kicked in because that color combo not the easiest but you have rocked it! LOVE LOVE that border and the way you did it, goes beautifully with your delicate stamping. Thanks so much for sharing your art with us at Love to Craft Challenge! XXO, Aimeslee DT

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hello Aimeslee, yes I do! I think I took about 50 photo`s and gave up. Thank you for your lovely comment on my card. xx

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===