Volgers

dinsdag 29 september 2020

Zeg het met bloemen

Hallo op deze regenachtige morgen.
Ik ga wat vrolijkheid in mijn label laten zien.


Dit label maakte ik voor de challenge van Marianne design
De basis gebroken wit met daarop een papier uit PK9122
De bloem is uit een knipvel van Mattie MD 0072



Lr0143  het hoekje voor boven de bloemen.
Als laatste de 2 strikken en Gefeliciteerd
stempel MD  Joepie! KJ1701

Mijn kaartje laat ik me doen bij:

Vanmorgen nog even bij de huisarts geweest
ik mag dadelijk voor een 
spoed echo gaan van het onderbeen.

Bedankt voor de leuke reacties op mijn 
Knibbel knabbel knuisje  kaart
Ik lees jullie reacties met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 

32 opmerkingen:

  1. Prachtige labelkaart heb je gemaakt! Bedankt voor het meedoen met de Challenge!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi deze bloemenlabel, Anita
    Bij ons heeft de hele morgen de zon geschenen...
    Succes met de echo....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Martha, hier heeft het geregend de hele morgen.
      Geen trombose been gelukkig wel opletten deze dat het niet erger word.
      Liefs xx

      Verwijderen
  3. Mooie label Anita de knipvellen van Mattie zijn mooi hè! Er is hier geen spatje regen gevallen en nu strak blauwe lucht en zon dus tijd voor een wandeling!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O wat heerlijk Gerie, hier kwam het met bakken tegelijk er uit. Ze zijn prachtig de knipvellen van Mattie ook al zijn ze wat ouder.xx

      Verwijderen
  4. Hele mooie label Anita. En jeetje benieuwd hoe het met je gaat nu.
    En hier is het de gehele dag al zonnig, zo heerlijk.
    GroetjesElly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O, bij jou ook al zon geniet er maar van. Geen trombose been gelukkig.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  5. Wat een prachtig label heb je gemaakt Anita, mooie combi met het paars. Spoedecho...klinkt niet zo goed of wel? Sterkte hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Annerieke, gelukkig kon ik weer naar huis na de echo, op dit moment geen trombose in het been.

      Verwijderen
  6. Een heel mooi label. Mooi zoals je de kleuren op elkaar hebt afgestemd.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke label .
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi label is dit geworden Anita. Leuk om met de strik het paars terug te laten komen. Pas toch maar op met dat been van jou!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Eri, ik ben heel voorzichtig wil geen risico nemen. Groetjes Anita

      Verwijderen
  9. Prachtige bloemenlabel Anita in mooie kleuren,
    leuk dat je weer meedoet met de challenge
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dankjewel op het nippertje gered. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supermooie bloemenlabel Anita.
    Leuk om dat oude vel van Mattie nog eens voorbij te zien komen.
    Gezellig dat je meedoet met onze labelchallenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dankjewel vind het nog steeds mooi dit knipvel. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje geworden.
    Leuk dat je mee doet met onze "label" challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik loop achter Anita maar manlief heeft vakantie en dan komt er van freubelen en bloggen toch minder he?
    Deze kaart/label is erg leuk, mooi opgebouwd,een vrolijkerd,
    Goed dat er naar je been is gekeken en nog beter dat het “meeviel”...rustig aan hoor! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma, samen met je man genieten niets mooier Wilma.
      Gelukkig gaat het steeds beter met het been.
      Liefs xx

      Verwijderen
  15. Super mooie labelkaart.
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===