Volgers

donderdag 9 januari 2020

Dit engeltje strooit met sterretjes

Vandaag mijn 100 ste blogbericht.
Wat gaat dat vlug niet te te geloven!
Bedankt voor alle lieve reacties en likes op al mijn kaartjes.
Vandaag maar een kort berichtje over de kaart,
we zijn net terug van een paar dagen vakantie.
Het kaartje had ik wel al voorbereid.
Bedankt voor alle leuke reacties op mijn bonbonkaart.



 Met dit kaartje doe ik graag mee met :
52weekstochristmas
craftyhazelnutschristmaschallenge
creativesketchygirls

Dit liefelijke engeltje vond zijn weg op mijn kaartje
het is een plaatje van Marianne design.
en het strooit alvast met goede wensen.
Zeker voor mijn man die verjaard vandaag!


De kaart is een basis kaart van 15 x 15 cm, daarop heb ik een
oplegvel gemat van 14.5 x 14.5 cm.
En aangezet met VersaMagic Red magic GD-012
 De leuke sterren rand is van 
Nellie Snellen MFD 099
en als laatste een rood satijnen strikje.


Gezellig dat je even kwam kijken, 
ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.

  

64 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt, van harte gefeliciteerd met manlief!!
    Gezellig dat je meedoet deze week bij 52WTC
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, en ik zal de felicitaties door geven.
      Liefs Anita

      Verwijderen
  2. Een pracht van een kerstkaart met dit lieve engeltje, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Jeanet ik heb ook genoten van jou kaart.
      Fijne dag groetjes, Anita

      Verwijderen
  3. Ach wat een schatje Anita! Je gaat hard op je blogje, je bent een echte creabea. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt niet te geloven Wilma zo vlug gaat het, bedankt voor je berichtje.
      Liefsxx

      Verwijderen
  4. Lief kaartje en van harte gefeliciteerd met je man.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel Elly.
    Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met dat schattige snoesje erop leuk zoals ze strooit met de sterretjes
    gefeliciteerd met je man en je 100e blogbericht
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ellen ik zal je felicitaties doorgeven.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  7. Hoi hoi Anita
    Wat een leuk schattig kaartje met mooi snoesje!
    Fijn dat je wat daagjes weg bent geweest!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag Martha, het gaat vlug en de daagjes in Berg en Dal waren weer prachtig en genoten van de rust.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig engeltje, het kwam me bekend voor, maar las hierboven dat het een snoesje is????Dat is ze ook natuurlijk en zeker voor je man's verjaardag hahaha, gefeliciteerd.
    Erg leuk kaartje weer.
    Groetjes, Gerrie.h

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Gerrie en inderdaade snoesje :) ze is ook zo lief
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  10. Heel lief dit kerstkaartje Anita...zo een schattig engeltjes snoesjes erop...en gefeliciteerd met je man zijn verjaardag..en een gezellige dag...

    lieve groetjes
    Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Rosina engeltjes vind ik top. Wij zullen er een gezellige dag van maken.
      Liefs Anita

      Verwijderen
  11. Wat een leuke kaart Anita, lief plaatje heb je erop verwerkt. Ik hoop dat jullie een fijne vakantie gehad hebben, altijd even lekker om er tussenuit te zijn hè.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En natuurlijk gefeliciteerd met en voor je man!

      Verwijderen
    2. Het was weer heerlijk even er tussenuit, en mooi weer gehad :). Ik zal de felicitatie doorgeven.

      Verwijderen
  12. Erg lief kaartje en van harte gefeliciteerd met je man!
    Een gezellige dag nog, groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dankjewel Trudy, gaan we zeker doen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk dat je even vakantie had! Batterijtjes zijn weer opgeladen, hoop ik :). Leuke kerstkaart! Engeltje prachtig ingekleurd ! Felicitaties aan je man ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dankjewel Gina, ik heb de batterijtjes in besparingsmodus gezet zodat ik er iets langer mee kan doen.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wa ik kom je al vaak tegen op het blog van hobby alternatief, maar nu ook hier gevonden en volger geworden.
    Leuk om hier eens uitgebreid rond te neuzen.
    Groetjes, Daphne.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk Daphne, gezellig en welkom op mijn blog als volger!
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  17. Prachtige kaart heb je gemaakt. Het is zeker een leuk engeltje.
    Gefeliciteerd met je 100ste blogbericht. Altijd een leuke mijlpaal
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Hetty, tuurlijk alles moet gevierd worden ook een 100ste blogbericht.Groetjes, anita

      Verwijderen
  18. Een leuk kaartje en dit engeltje is een schatje! Deze heb ik toevallig gewonnen vorige week dus ook gauw een kaartje mee maken! Fijn dat je meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O, wat leuk Marijke is vind het een leuke snijmal. Benieuwd wat jij er mee maakt!
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  19. Wat een mooie kaart, prachtige rand en zo'n schattig Snoesje! Nog een dikke proficiat voor je man ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Enny, ik zal de felicitaties door geven aan mijn man.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  20. Gefeliciteerd Anita met je 100e blogbericht veel hoor.
    Jouw kaartje voor week 2 is ok een schatje stemepelkaartje
    Op naar de volgende vakantie en leuk dat je meedoet
    Groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dankjewel Epie, het ging zo vlug sinds mei afgelopen jaar. Gaan we zeker weer genieten van een vakantie.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Snoezig kaartje en leuke stans rond het plaatje! Je bent maar druk met op alles reageren maar ik vrees dat er niemand zal zijn die het ziet want terugkomen na een bezoekje is niet gebruikelijk.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel dat je mijn kaartje leuk vind, dat is toch niet erg Irene, een reactie op een kaart geven vind ik wel leuk.
      Lieve groetjes, Anita

      Verwijderen
  23. Wat een prachtige kaart, Anita. Heel leuke afbeelding.
    En van harte gefeliciteerd met je echtgenoot.
    En jij ook proficiat met al 100 blogberichten, zo gezellig!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zal de felicitatie door geven aan mijn man, het is ook zo gezellig om te bloggen Jantine!
      Lieve groetjes, Anita

      Verwijderen
  24. Hoi Anita, gefeliciteerd met je 100-ste bericht. Wat een lieve kerstkaart laat je vandaag zien. Dat engeltje is een dotje.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze is echt lief, en ik doe graag mee met 52 WTC leuk dat jij er weer was.
      Lieve groetjes, Anita

      Verwijderen
  25. Wat een lief kaartje heb je gemaakt met het snoesje, ze doet het nog altijd leuk op de kaart! Gefeliciteerd met manlief en het 100ste bericht op je blog!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Eri, het plaatjes is dan wel een ouder plaatje maar zoals je zegt blijft mooi!
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  26. Schattig engeltje op een hele mooie kerstkaart,
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dankjewel Ans leuk dat jij er weer was.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schattig kaartje, Anita. Proficiat met je man. Ik hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super schattig !
    Ben dol op engeltjes !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook Ineke met kerst heb ik veel glazen engeltjes staan.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  30. proficiat met je 100ste blogbericht, mooie kaart met dit feestelijke engeltje!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Anita,
    sjonge dat gaat inderdaad snel. Leuk he, als je dat ziet! Ik vind het erg leuk dat je in Blogland bent komen wonen ;-)
    En je kaart in dit 100e bericht is ook weer heel leuk. Die plaatjes blijven leuk! Hoop dat je gezellige dagen hebt gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Het is heel gezellig in Blogland GerJanne :) hele leuke dagen waren het GerJanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Proficiat met je 100ste blogbericht! Een leuke kaart met een lief engeltje heb je gemaakt. Nog gefeliciteerd met je man!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wat een lieverd ! mooi kaartje
    fijn dat je er deze week weer bij bent,
    grtjs, martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt het is heel leuk om mee te doen Martina.
      Fijne dag/ weekend Groetjes, Anita

      Verwijderen
  35. Wat een prachtige kaart.
    Zo lief met dat engeltje.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Dankjewel Ina, leuk dat je kwam kijken.
    Fijne dag/ weekend Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Een prachtige kerstkaart heb je gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Dankjewel Claudia, altijd leuk om mee te doen.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Very sweet card.
    Thanks for for joining us at Craftyhazelnuts Christmas challenge blog.
    Happy crafting!
    Catherine x DT

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===