Volgers

zaterdag 11 januari 2020

Happy Birthday little one

Een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers
leuk dat jullie hier een kijkje komen nemen
Laat even een berichtje achter dan kom ik ook bij 
jouw kijken als ik dan nog niet deed. ðŸ˜Š

Ditmaal een verjaardag kaartje voor een kind,
Met deze kaart doe ik graag mee met 


Mijn basis is een witte kaart die ik bewerkt heb
met een stencil van Craft Sensations en 3D pearl paint
van Craft Sensations.

De snijmallen van Nellie Snellen MFD056 heb ik gebruikt
om de vierkantjes uit te stanzen.
De stempeltjes die ik gebruikte zijn
van Craft Sensations.
de inkt is van Versa Magic Persimmon GD-33
De vlaggetjes en happy B day zijn snijmallen van 
Boekenvoordeel.
Enkelen draadjes zijn bij de vlaggetjes geplakt.


Gezellig dat je even kwam kijken, 
ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.

  

27 opmerkingen:

  1. Erg leuke verjaardagskaart met het lieve beertje en de vrolijke vlaggetjeslijn, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Jeanet, fijn weekend, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart is het! Boekenvoordeel heeft idd vaak ook leuke mallen en stempels. Vorige week nog geweest maar dit niet gezien. Ik haal daar mijn hoesjes voor mijn stempels.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly, de snijmallen zijn al van 2/3 jaar geleden.
      Mijn stempels heb ik in plastic spellen/ video doosje zitten.
      Doorzichtige voor de gewone stempels en kerst stempels zit in zwarte en blauwe doosjes. Ik heb die plastic hoesje waar jij het over hebt nog niet gezien bij onze boekenvoordeel.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  4. *********************************************************************************
    I love it. It’s gorgous Thanks for joining us at Sheep Ski Design



    Hugs

    Claudia

    DT Sheep Ski Design



    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be
    https://sheepski-designs-challenges.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Anita
    Wat een schattig felicitatiekaartje voor een kindje in mooie zachte tintjes!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel Martha, ik vond dit kleurtje wel leuk voor een kindje van onder de vier.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk die zelfgemaakte achtergrond. Mooi kaartje heb je gemaakt.
    Bedankt dat je meedoet met de challenge bij Carlin's kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Karin, het is altijd leuk om mee te doen.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  8. Heel leuk gedaan.
    Tof om het achtergrondje zelf te maken, heel mooi.
    Dit is een prachtige kinderkaart geworden Anita.
    Bedankt voor het meedoen aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dankjewel Carla, het was even zoeken naar de juiste stencil :).
    En het is altijd leuk om mee te doen Carla.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke verjaardagskaart.
    Leuk met de slinger.
    Fijn weekend,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dankjewel Hetty, jij ook een heel fijn weekend gewenst, groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt een hele mooie kinderkaart gemaakt, leuk met de vlaggetjeslijn
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oooh wat een lief kaartje met die zachte kleurtjes en
    leuke vlaggetjes erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een vrolijke kaart.
    De achtergrond heb je erg mooi gemaakt, met de 3D paint.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dankjewel Daphne fijne zondag.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dankjewel Karin, fijne avond nog groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een ontzettend leuke kinderkaart is dit Anita, je hebt er een prachtige geheel van gemaakt. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dankjewel Wilma, ik maak niet zo heel veel kinderkaarten moet het toch maar eens vaker doen.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel leuk en lief kaartje Anita! En ik zie hem nu bij K&K en ik wil je bedanken voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dankjewel GerJanne, het is altijd leuk om mee te doen.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Anita, bedankt dat je mee doet met onze challenge bij k&K. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===