Volgers

maandag 13 januari 2020

Van kerst 2016 naar kerst 2020!!

Vandaag laat ik jullie zien dat je heel goed 
je kerstkaart die je eens kreeg met de kerst goed kunt recyclen.
Dit is de kaart die ik gebruikt heb en met deze kaart doe ik 
graag mee aan de volgende Challenges.
de-egel
Kerst /Christmas


En deze kaart is het geworden.


Dit was de vierkante kaart, met een ovale snijmal van
Boekenvoordeel heb ik het beertje op de slee uitgestanst.
Daarna heb ik een bijpassende kleur rood gezocht 
in mijn restjes lade, daarmee heb ik de rand om het 
ovaal gestanst en deze donkerde gekleurd met alcohol
markers nr 2 twinmarkers van de Action.


Het ovale randje heb ik daarna in de embossing folder
van berrie en holly van The Paper Studio gehaald.

De witte basis kaart is 2x gemat 1x met rood en 1x met wit 
cardstock van Craft Sensations dit oplegvel heb ik door de 
kerst embossing folder van Craft Sensations gehaald.


Dit alles is op de kaart bevestigd met het leuke kerstlint
er tussen, als laatste heb ik met de restjes wit &rood
cardstock de poinsettia gemaakt, de rode blaadjes
zijn aangezet met een correctiestift.
In het midden heb ik meeldraden vastgezet. 
Is hij leuk geworden! Ik dacht van wel wat vinden jullie.

Gezellig dat je even kwam kijken, 

ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.

.
  

29 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje is het geworden Anita.
    En recylcen is zeker leuk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Elly, ik ga het dit jaar vaker doen.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een geweldig mooie kaart heb je er van gemaakt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaa die gestuurde kerstkaarten hebben vaak zulke leuke plaatjes, nu ik jouw kaartje zie moet ik dat misschien ook eens doen,je hebt er een prachtige kaart van gemaakt Anita. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is heerlijk om te doen, neemt wat meer tijd in beslag maar dat is niet erg.
      Liefs xx

      Verwijderen
  5. Wat een super leuke kaart heb je ervan gemaakt, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel Jeanet, is zo leuk om te doen.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super goed idéé en erg mooi kaartje geworden

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Anita
    Leuk gedaan mooi hergebruik van een kaartje!
    Heel eigentijds geworden!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart heb je gemaakt met dit leuke plaatje, het lint past er perfect bij
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dankjewel Ans, ik dat vond ik nu ook ooit eens gekocht in Duitsland, het id bijna op kijken of ze dit jaar nieuwe hebben.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hartstikke leuk ����
    Wilde ook zoiets gaan doen.
    Suc6 en groetjes ������

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oude kerstkaarten zijn geweldig om te hergebruiken.
    Dit plaatjes, van die lieve beer, is zó leuk, daar MOET je wel iets mee doen.
    Hartstikke leuke kaart vind ik het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dankjewel, het is ook leuk Daphne, en ik kan nog vooruit heb nog een schoenendoos vol.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hergebruik is super leuk geworden, zo zie je maar, niks weg gooien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Inderdaad Gerry, leuk je hier te zien.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wat zijn deze leuk Anita, ik vind Tatty Bear zo leuk!
    Persoonlijk vind ik die met het ovaal het leukste.

    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super zoals je deze leuke kerstkaart gerecyceld hebt Anita. Het is een plaatje.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda(dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dankjewel Miranda deze kaart met de beer liet zich goed omtoveren in een nieuwe kaart.
    Groetjes Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou die van jou is veel mooier, hergebruiken ik hou ervan en deze kaart is gewoon top. Dank je wel voor het meedoen van onze eerst uitdaging dit jaar bij de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dankjewel Nelleke, deze kaar leende zich er heel goed voor om nog eens te hergebruiken.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===