Volgers

maandag 6 januari 2020

Zeg het met een bonbon

Voor de advent begon kreeg ik 24 advent cadeautjes
van een heel bijzonder iemand.
Hoe lief is zo`n gebaar, om elke dag 1 cadeautje te mogen openmaken!!
Er zaten verwen producten bij voor mezelf, en natuurlijk 
wat lekkers!!
Een hele schattige kerstbeker ik ben dol op kerst.
Natuurlijk ook heel veel knutselspulletjes alles was even leuk.
Hartelijk dank mijn lieve vriendin 💖
Met dit kaartje doe ik mee aan 
de-egel

Met 1 van die leuke spulletjes ben ik aan de slag gegaan
het is een bonbon patroon.

Design-Schablone Nr. 15 "Bonbon-Grußkarte", DIN A4

Als basis heb ik een Decotime snijmal genomen deze
vond ik er wel leuk bij passen het is een setje van 3 
opeen volgende snijmallen,
Je vouwt je kaart papier dubbel en legt je snijmal net iets
boven het papier, zo krijg je een dubbel kaart die 
niet uit elkaar valt.


De basiskaart heb ik bestempeld met Memento Paris Dusk 604.
Met een vlinder uit een setje van Craft Sensations.
Hierboven op heb ik de een groen vel papier met patroon
gebruikt uit een blok van Craft Sensations.
De randen heb ik even aan gezet met de dezelfde kleur Memento inkt.

De bonbon is nagetrokken op een mooi DSP papier dat ik nog 
had liggen in een lade.
Helaas weet ik het merk niet meer van.
Aan de binnenzijde van de bonbon heb ik een ovaal in blauw 
kleur uit gestanst met een snijmal
 van Boekenvoordeel.


Zoals je kunt zien heb ik de binnenkant ook bewerkt en wel met
een stencil van Sizzix, 2 vlinders uit het zelfde setje
van Craft Senastions zijn erop gestempeld.
Het witte ovaal heb ik met een stans van China gemaakt.
De tekst Happy Birthday is van
Joy Crafts , just a note nr 6410 -0338

Gezellig dat je even kwam kijken,
ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaa
t.


  

13 opmerkingen:

  1. Wat leuk een bonbon! Mooi gemaakt, prachtig papier. Dank je wel voor het meedoen bij K&K

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel GerJanne, leuke challenge hebben jullie.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee deze bonbon..Bedankt Anita, dat je mee doet bij K&K. Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel Ingrid, leuk dat je even kwam kijken.
    Groetje Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi deze bonbon, ziet er sierlijk uit. Wat heerlijk om zo verwend te worden met advent, dat doet goed.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat was het zeker Angelique je voelt je zo verwend.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  6. Wat leuk gedaan Anita en wat een verwennerij. Daar kun je van genieten.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel Monique, het was weer leuk om mee te doen.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zooo. En je echt super verwend, maar je zult het ook vast verdiend hebben Anita. Je hebt er een prachtige creatie mee gemaakt,leuk.
    Lieve groetjes Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo onverwacht en lief Wilma, en bedankt voor je bezoekje.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie bonbon heb je gemaakt!
    Fijn dat je meedoet aan de challenge bij De Egel.
    Groetjes Marja DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er mooi en lekker uit! :)
    Bedankt voor het meedoen bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk gebaar van je vriendin, en wat heb je en originele en leuke kaart van gemaakt. Dank je wel voor het meedoen van onze eerst uitdaging dit jaar bij de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===