Volgers

maandag 28 september 2020

Knibbel knabbel knuisje ....wie zit er aan mijn huisje?

Even een kerstkaart volgens een sketch gemaakt.
Ik had afgelopen week de smaak te pakken.


Een witte basis is geembost met een kerst EF van CS 
uit 2019.
Daarop heb ik verschillende restjes dp gebruikt 
en verwerkt volgens de sketch.

Alles wijst zich van zelf, 
een Facebook groep had de challenge met deze sketch
en nog een groep vroeg voor een gingerhouse op je kaart.

Deze stempel is van CS van het vorig jaar
ik   gestempelde met  
Versa Magic Sahara GD 72.
De Versa Magic GD62 Gingerbread was te donker voor op de kaart
dat vond ik wel jammer.


Gisteren veel geslapen en mijn been hoog en gekoeld
zal blij zijn als het over is.

Mijn kaartje laat ik graag  mee doen bij:



Bedankt voor de leuke reacties op mijn 
Happy snowman kaart.
En de beterschap wensen.

Ik lees jullie reacties met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 

 


44 opmerkingen:

  1. Erg mooie kerstkaart, Anita. Je gaat als een trein met de kerstkaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Jeanet ik heb er ook veel nodig.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke kaart Anita. Je zit goed in de flow!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Caroline, ja het gaat goed.
      Fijne dag groetjes, Anita

      Verwijderen
  4. Mooie kaart Anita, altijd handig restjes papier.
    Hoop voor je dat het je been snel geneest.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly, ik heb voor morgen een controle afspraak staan.
      Fijne dag groetjes, Anita

      Verwijderen
  5. wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Anita....schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo dit was een bewerkelijke sketch maar jij hebt er iets moois van gemaakt Anita. Leuke stempel met mooie inkt gestempeld. Zit er wel wat verbetering in? Ik zie in mijn linkerkant (mijn leuke nieuwe leeslijst) wel jouw blog maar geen foto, er staat een facebookafbeelding ipv een foto van jouw kaart....
    Bij jullie ook slecht weer? Mijn man is deze week vrij en we hadden naar Limburg gewild maar alles zat volgeboekt, nu zijn we blij want het weer is bagger....Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel Wilma, er zit wel wat verbetering in gelukkig morgen een controle afspraak.
    Ik zie het Facebook teken staan bij mijn kaart op je blog en als bij mij :( blogger het is toch wat.
    het is droog daar is ook alles mee gezegd wel jammer van jullie vakantie de vorige week hadden we schitterend weer.
    Fijne dag liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kerstkaart heb je gemaakt met al die verschillende papiertjes, op de leuke embossing achtergrond!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Eri, ik zag de embossing de vorige week bij de Action liggen, het vorige waas deze er niet meer vind hem heel leuk.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  9. Lovely creation - love the matching colours. Intricate yet subtle. Thank you for joining us at ABC Christmas Challenge xx Lynda DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thank you for your lovely comment Lynda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart. Een hele leuke uitwerking van de schets. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie uitwerking van de schets met erg leuk fris papier en mooie embossing! Je kaart hieronder is ook gaaf en wat naar van je been! Beterschap, niet fijn zoiets!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuke kerstkaart Anita!! Mooi in die ton sur ton kleurtjes.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha Anita, hopelijk gaat het vandaag beter met je been!
    Je kerstkaart naar aanleiding van de sketch vind ik leuk!
    Vreemd he dat jouw blog met dat facebookteken in mijn zijbalk komt, bij mij wordt de foto van de creatie weer getoond, niets voor hoeven te doen...begrijp jij het nog?!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dankjewel Martha, het gaat wat beter gelukkig. Ik snap er niets van waarom er een F teken staat. Van week stond een teken van de challenge waar ik aan mee deed te flikkeren. Terwijl ik mijn foto van de kaart als eerste in het blog bericht zette.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat weer een mooie kaart! Altijd leuk wit met rood!
    Gaat het al wat beter met je been?
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi kerstkaartje Anita.
    Mooi in deze kleuren.
    Beterschap met je been.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt met de sketch een mooie kerstkaart gemaakt
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele mooie kaart weer, zoals altijd :D Maak eens iets lelijks haha. Nee hoor.

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kerstkaart, mooie kleuren heb je gebruikt. Ai, ik lees net over je been, vervelend zeg, sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooi kaartje Anita. Goed gelukt met de sketch! Hopelijk gaat het steeds beter met je been!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een mooi kaartje leuk hoe je de sketch hebt verwerkt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi kaartje! Ik heb nog even je vorige post gelezen en wens je sterkte met je been. Hopelijk is het snel weer helemaal goed.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dankjewel Trijntje, momenteel weer in het ziekenhuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Weer een heel mooi kaartje, Anita. Prachtige details. Leuk dat je weer meedoet met ABC Christmas Challenge. xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dankjewel Wilma voor je leuke reactie.
    Groetjes Anita xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Deze is ook leuk Anita!
    Groetjes, Wilma (DT Kerst-Mix)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. heel leuk gedaan. Ik hou wel van sketch kaarten.

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===