Volgers

zondag 27 september 2020

Happy snowman

O wat kan een mens toch verstrooid zijn.
Afgelopen donderdag maakte ik extra
een wit op wit kerstkaartje, ik
helemaal in mijn nopjes wat denk je
vergeet ik hem te linken bij de challenge ......

Ach dan maar een nieuwe maken.
Wit parelmoer gembost met Sizzix falling snow.
met daarop de 2 ovaaltjes verhoog opgeplakt.


De sneeuwman is gestempeld met Brilliance BD-90.
De sneeuwpop stempel is van CS.
Mooie poinsettia aan de rand vastgezet.

Mijn kaartje wil ik mee laten doen bij:


Het leven staat vol verassingen zo lig je na een dag van
gedane arbeid op de bank denk je 30 min later
wat begint mijn been pijn te doen.

Ik kijk heb ik een rood pijnlijk gezwollen onderbeen.
Hmmm wat zou het kunnen zijn .

foto`s gemaakt HAP gebeld en door gestuurd.
Ik mocht om 22.00 komen.

Tjee dat is na mijn bed tijd hihi.
Conclusie, Belroos/cellulitis en ik kreeg een stevige kuur mee.

Goed in de gaten houden wanner het zich uitbreid
 of nog pijnlijker word en ik koorts ga krijgen.
Hopelijk slaat de kuur gauw aan.

Nog nooit gehad  geen wondje aan het been
ik heb geen rare dingen gedaan.

Dan vandaag  maar met het been omhoog aan de knutsel.
Ik heb nog een bed tafeltje 😁
Fijne zondag!!

Bedankt voor de leuke reacties op mijn
freestyle kaart.

Ik lees jullie reacties met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 

41 opmerkingen:

  1. Haha herkenbaar. Gebeurt mij ook wel eens. De kerstster blijft een geweldige bloem voor op kaarten. Heel erg mooi en elegant zo in het wit.

    X
    Duana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje mooi dat parelmoer papier, de stempel komt mooie erop uit.
    vervelend de belroos op je been ik wens je veel sterkte en beterschap
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ellen, parelmoer vind ik toch het mooiste.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  3. Dit is een heel mooi kaartje! Ik wens je veel beterschap.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi, overkomt mij ook regelmatig.
    Of ik ben te laat voor de challenge.
    Maar niet erg, want zo is er meteen een rede om nóg een kaart te maken😉
    Knap, wit met wit. Ik wil altijd meer kleur toevoegen, al is het maar een klein detail.
    Wat vervelend joh, van je been.
    Ik ben altijd zo verbaasd hoe je zomaar aan zoiets komt. Wel een goed idee om er een foto van te maken. Helaas moest je toch komen, is ook NA mijn gebruikelijke bedtijd hoor, 22 uur.
    Mijn dagen vergunnen vroeg, dus lig ik er ook vroeg in.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn dagen BEGINNEN vroeg moet het zijn😉

      Verwijderen
    2. Wit op wit ik doe ze zo graag maken Daphne, er mocht bij deze challenge een hint van zilver of goud bij. Fijne dag.

      Verwijderen
  5. O wee dat is vervelend Anita
    Apart dat je het zomaar ineensckunt krijgen, slim dat je een foto hebt gemaakt! Hopelijk slaat de kuur snel aan, beterschap!
    Je witte kerstkaartje vind ik helemaal prachtig en stijlvol!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij bent zo goed met witte kaartjes Anita, ze zijn bij jou nooit saai! Lief kerstkaartje. En jeetje wat heb jij nou weer?? Sjonge dat zal best pijn doen! Hopelijk slaat je kuur snel aan hoor 🤞 Lieve groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma het is ook een lieve uitziende sneeuwman. Geen idee hoe ik er aankom. doe echt wel zeer. Lastig is dat ik me rustig moet houden en been omhoog. Er ben van mezelf niet zo rustig.
      Fijne zondag liefs. xx

      Verwijderen
    2. Nee jij bent een bezig bijtje Anita,dat heb ik wel gemerkt!
      Verplicht een stapje terug nu maar dan!!
      Liefs xx

      Verwijderen
  7. Erg mooie kaart, Anita.
    En beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo blijf je lekker bezig Anita, dit ik ook een prachtig witte kaart.
    Oei, dat aan je been is minder, let maar goed op! Veel beterschap!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Al weer zo'n mooie witte kerstkaart. Erg mooi met de sneeuwpop.
    Beterschap met je been. Vreemd dat je dat zomaar krijgt...
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Henriët, normaal heb je een wondje aan je been maar dat had ik niet tot ik bedacht ik heb een kloofje onder mijn hak, ik denk dat dat het is geweest en dinsdag zijn we een dagje uit geweest of ik daar wat opgelopen heb ik had open schoenen aan. Groetjes, Anita

      Verwijderen
  10. Gorgeous white on white, Anita - just love your snowman on the ornate frame with the beautiful poinsettia!! So glad you could join us at Christmas Kickstart!! Sorry about your leg - hope you heal quickly!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie witte kaart met de sneeuwpop.
    Beterschap met je been.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ell-jeanne, heel de dag al rustig aan gedaan veel gerust.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  12. Mooie kerstkaart wit op wit met een leuke poinsettia, beterschap met je been,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Mooi zo helemaal in het wit.
    Heel veel sterkte met je been, hopelijk gaat de kuur goed aanslaan.
    Fijne avond,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dankjewel Hetty ik hoop het ook.
    Groetjes Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. He jakkie, Anita. Wat raar zo maar opeens. Mijn zoon heeft het dit jaar al 3 keer gehad, maar dat was aan zijn aangedane ben na het ongeluk en de arts dacht dat het kwam omdat het ben ook dik wordt in de middag/avond. Bij hem was het met een kuur zo over. Hoop ik voor jou ook!
    Je kaart is weer een plaatje. Zo mooi dat wit op wit! EN dat gebeurt mij ook wel eens, vergeten te linken, of een kaart voor een challenge maken en hem dan zelfs vergeten te plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel wit op wit maakt ik graag.
      Tjee al 3x GerJanne, fijn dat het bij je zoon gauw over was, het is een ernstige ontsteking, ik weet als je oedeem vorming heb in enkels en been dan ben je bevattelijker.
      Bij mij blijkt toch het kloofje onder de hak de boosdoener te zijn en daar is de streptokok bacterie door naar binnen gekomen. We denken het uitstapje wat we de vorige week hadden. De eerste keer sinds de Corona tijd dat ik naar park ben geweest met dieren en tuinen. Het was een geweldig uitstap niet veel mensen en ruimte genoeg. Vandaag ga ik wel even de HH bellen voor overleg.

      Verwijderen
  16. Beautiful CAS card, I love the snowman! Thank you for sharing with us at the Winter Wonderland Christmas challenge, we hope you can join us again soon - Janice DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. A beautiful little gem of a card! Thanks for joining Linda and me at Christmas Kickstart, Jo x PS Hope your leg is better very soon.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. He is a beautiful snowman and a gorgeous card..
    Thank you so much for sharing and joining in with us at CCAYR...[ Christmas Crafts All Year Round]

    Luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart Anita!
    Gezellig dat je meedoet met Kerst-Mix :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ik vind dit een geweldige en toch eenvoudige kaart.
    helemaal wit geeft iets chiques'

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===