Volgers

zaterdag 26 september 2020

Freestyle

Hallo allemaal 
Ik zag een leuke lift challenge voorbij komen.
En maakte dit kaartje.
Super leuk om te doen.


 De basis is wit de kaart gemaskeerd en 2 soorten 
inkt gebruikt voor de achtergrond te maken.
Memento Plum- VersaMagic Aloe Vera.
De skaters en tekst is gestempeld met VersaMagic M black.

Dit kaartje heb ik gelift.




Mijn kaartje wil ik mee laten doen bij:
Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige 
You are so sweet kaart.

Ik lees jullie reacties met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 

42 opmerkingen:

  1. Een mooi lift kaartje Anita! Stoer ook.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Elly, het is ook een gave stempel set.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke lift! Zo geinig, om al die verschillende stijlen 'lifts' voorbij te zien komen. Goed weekend, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marjolein, super leuk zijn de lifts.
      Fijne zaterdag.

      Verwijderen
  4. Wow, knap liftkaartje hoor!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kleurencombinatie.
    Deze stempels heb ik ook, had ze ook bedacht voor de challenges, maar ik kom er gewoon niet aan toe......

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Daphne, wat jammer dat je er niet aan toegekomen bent, ik had graag jou versie gezien. Fijne dag.

      Verwijderen
  6. Zo dit is een gaaf kaartje Anita, wat heb je dat knap gedaan met de skaters.
    Heel erg bedankt voor de herinrichting van mijn blogje! Zonder jou was het me niet gelukt! Een fijn weekend en lieve groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma voor je lieve berichtje en graag gedaan.
      Liefs xx

      Verwijderen
  7. Leuke stempels heb je gebruikt, mooie lift!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt.
    Zo leuk met deze stempels
    Fijne zaterdag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dit skatekaartje, Anita!
    Mooie techniek supergoed gelift!
    De stempel kwam me bekend voor, ik keek in mijn stempelvoorraad en ja hoor ik heb deze ook... toch ook eens gaan gebruiken....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. KNAP met die silhouette figuren ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel gaaf!!! Ik hou ervan!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat knap gelift zeg. Leuk met die skaters!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tolles Ticket.
    Danke für deine Teilnahme bei den Kreativtanten.
    Viele Grüße Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke lift heb je gemaakt met die stoere skaters!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke stoere kaart met de sweaters.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuk! Echt iets voor een stoere chick of man, zou ook nog best kunnen! Dank je wel voor het meedoen met onze Liftchallenge, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, vond het een leuke challenge Marjan.
      Groetjes Anita.

      Verwijderen
  17. Wat een leuke liftkaart heb je gemaakt Anita.
    Mijn kaartje komt er morgen op.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Diny, ben nieuwsgierig naar jou versie.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  18. Leuke liftkaart heb je gemaakt Anita. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh Anita, dat heb je heel mooi gedaan! Zachte achtergrond. Ik ben nog aan het denken over hoe en over wat...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een gave kaart. Leuke stempels zijn die skaters!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge bij The Creative Crafters Challenge blog Veel succes en hopelijk doe je de volgende keer ook weer mee!!
    Jolanda
    (DT member)

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===