Volgers

vrijdag 25 september 2020

You are so sweet

Vandaag een sketch kaartje
Voor deze kaart heb ik zachte kleurtjes uitgekozen. 


De basis is wit met daar op een bloemen dp.
Aangevuld met groen en paars de kleuren uit het dp.
Ik vond nog een schattig stempeltje dat ik inkleurde.


Mijn kaartje doet mee bij:
cheerfulsketcheschallenge.september-challenge.

Bedankt voor de leuke reacties op mijn
Happy Holidays kaart.

Ik lees jullie reacties met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 

41 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig mooie kaart Anita!!
    Mooie zachte kleurtjes heb je gebruikt.
    Beetje raar om nu dit te zeggen, omdat je toch al een hele tijd meedraaide achter de schermen haha. Maar geweldig leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Anita. Was nu maar toch maar gauw even naar je op zoek gegaan...en idd ik zie je niet in de leeslijst.
    Hopend kom je net als ik vandaag terug in beeld hoop het voor je XX
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly, ik had al zo`n vermoeden dat ik niet zichtbaar was. Wellicht straks wel
      Fijne dag groetjes, Anita

      Verwijderen
  3. Wat een mooie lieve kaart!
    Ik zou jouw prima in mijn leeslijst. Netjes op tijd

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Deze zachte kleuren zijn erg mooi bij het meisje.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad een mooi zoet kaartje, Anita!
    Leuke sketch en prachtig dp!
    Mooi ingekleurd stempeltje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je staat bij mij gewoon in de leeslijst Anita.
    Jullie bedoelen met de leeslijst de blogs die aan de zijkant staan denk ik?
    Dat zou ik ook wel willen aan mijn linkerkant....als jij een keer tijd hebt zou je mij kunnen uitleggen hoe dat werkt,ik heb het eens geprobeerd maar was bang dat ik mijn hele blogje zou verpesten....
    Nu je mooie kaartje: wat een mooie uitvoering van de sketch....bloemenpapier vind ik sowieso al een prachtig begin en dan dat mooie meisje....een toppertje Anita.
    Een fijne vrijdag en liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma, is weer eens wat anders leuke sketch en fleurig papier.
      Succes met wat ik je doorstuurde gaat je zeker lukken anders hoor ik het wel.
      Liefsxx

      Verwijderen
  7. Dat is inderdaad een lief uitziend kaartje Anita. De sketch is mooi gebruikt en die zachte kleurtjes zijn mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Miranda, heel anders als wat ik normaal maakt maar wel leuk om te doen.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  8. De kleuren combinatie roze/lila met groen vind ik heel erg mooi.
    Is 1 van mijn favorieten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Daphne, dat had ik wel gezien bij je op je blog.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  9. Mooie kaartje in deze zachte kleurtjes met een heel leuk stempeltje.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fleurige kaart heb je gemaakt met het mooi ingekleurde dametje.
    Groetjes Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi kaartje in deze lieve kleurtjes
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaart in deze zachte tinten.
    Leuke sketch.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie kaart in zachte kleuren en een lief stempeltje,
    Groetjes.
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Inderdaad heel mooie, zachte kleurtjes. Beetje voorjaarsachtig, lijkt me.. Houd ik wel van!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je een mooie kaart gemaakt. Prachtig dessinpapier en een mooi ingekleurde afbeelding erbij!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jij houdt precies ook wel van sketchen ! Ik wil er ook nog met een paar aan de slag. Heel mooi met deze pastelpeapiertjes ! Groetejs, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Gina, op zijn tijd hou ik er wel van!
      Fijne weekend.

      Verwijderen
  17. Wat een mooi, lief kaartje, Anita.
    Leuk dat je meedoet met Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dankjewel Margreet is een leuke sketch die jullie hebben.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lovely creation, thanks so much for sharing it with us at Creative Crafters and wish you luck with your entry...hope you will join us again next month!
    Hugs Donna (DT) xx

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===