Volgers

donderdag 24 september 2020

Happy Holidays!

Vandaag op deze kerstkaarten donderdag
bij 52WTC
een wit op wit kaartje met een klein goud accentje.


Voor deze kaart heb ik linnenstructuur papier gebruikt
De basis is 13x 13 cm.
Deze is door een kerst EB van Craft Sensations 
gedraaid sterren en kerstboompjes.
Het 2de oplegvel is door de sneeuwvlokken EB
van Craft Sensations gedraaid.

Aan de linkerzijde heb ik een sheer wit lintje vastgemaakt.
3 sterren uit geponst en deze voorzien 
van een piepklein goud sterretje.
Ook het stafje van de fee heeft een goud sterretje.


Als laatste een smal opleg vel met de EB van Darice 
Happy Holidays.
De fee is  voorzien van een stukje wit sneeuw papier aan 
de onderkant voor net dat iets extra voor haar 
sterren jurk, de fee is verhoogd opgeplakt.
Als laatste is de  happy holidays ook verhoogd vastgezet.

Mijn kaartje laat ik mee doen bij:

Bedankt voor de leuke reacties op mijn
Have fun on your Birthday kaart.

Ik lees jullie reacties met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 



74 opmerkingen:

  1. Wow, wat een prachtige kaart zo helemaal wit met de kleine gouden accenten!
    Ik zag dat het je eindelijk is gelukt om een reactie te plaatsen op mijn blog!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Caroline, eindelijk vanmorgen kon ik het plaatsten. Nu vraag blogger weer of je geen robot bent, en de irritante foto`s aan klikken.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  2. Hij is echt prachtig Anita!
    Ook ik zag je reactie op mijn blog staan, maar ja nu moeten we nog terug verschijnen in de leeslijst.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly, we zijn nog wel even bezig met Blogger.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  3. Wat een prachtige kerstkaart zo helemaal in het wit met die kleine gouden accenten! Leuk dat je meedoet bij 52 weeks to christmas!

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anita,
    dat vind ik altijd heel mooie en knap ook, om wit op wit te doen en met zo'n klein gouden accentje. Staat heel sjiek.
    Ik les dat jij ook last had van het robot gedoe. Ik had dat dinsdagavond weer. Ik schrok me naar want het was bij mij tot nu toe steeds op donderdag. Ik las ergens en ik weet niet of het waar is, maar dat je minder uitroeptekens moet gebruiken. Dat heb ik vanaf dinsdag steeds gedaan. het is zo vermoeiend om elke keer die foto's aan te klikken. Ik las ook dat het eigenlijk zo hoort dat je dat 1 keer moet doen, omdat Blogger dan weet dat je geen robot bent. Maar ik hoop niet dat het betekent dat je dat dus bij iedere volger 1 keer moet doen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, de eerste keer in linnen structuur normaal doe ik het met parelmoer wilde even iets anders gebruiken.
      Tot gisteren morgen had ik ook nergens geen last meer van... toen begon het weer. 😪
      Fijne dag.

      Verwijderen
  5. oooh wat een mooi kaartje zo helemaal in het wit met een klein gouden detail erop. zo mooi de geemboste achtergrondjes en de engel springt bijna van je kaart
    supergaaf
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ellen, het kleien beetje goud vond ik wel nodig en dat mocht gelukkig ook bij de challenge.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  6. Leuke magic kerstkaart Anita in wit met embos en goud !!
    Fijne dag en leuk dat je meedoet in week 39 ...
    Groetjes Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Chique witte kaart, met de gouden accenten.
    Groetjes Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Eri dat goud heeft wel iets op zo`n witte kaart.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  8. Prachtige kaart met deze mooie engel. De gouden accentjes maken het helemaal af!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige combinatie dat wit met dat goud!
    Leuke fee!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Moooi Anita, dit sjieke kaartje!
    Dat kleine beetje goud geeft een prachteffect!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig Anita wat een mooie embossing achtergrondjes en bijna helemaal in het wit...chique hoor!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Gerie gelukkig mocht er een hintje goud in zitten bij deze challenge.
      Fijne dag xx

      Verwijderen
  12. leuk dit elfje en heel chique al dat wit hoor, top
    groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig vind ik ze Anita , die kaartjes die jij in het wit maakt.
    Mooie gouden details geven het net de finishing touch, prachtig!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. PRACHTIG en hele mooie fijne accentjes. helemaal TOP.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooie sierlijke kaart Anita. Chique dat wit met goud en wat een lief stansje is dat elfje.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie, chique kerstkaart in 't wit met gouden accenten. De halve blokken zijn van Decotime,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ans, dan wil ik morgen toch wel een rondje Action doen, na de ziekenhuis controle. xx

      Verwijderen
  17. Mooi en elegant alles in wit. Mooi gemaakt Anita.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een prachtige stijlvolle en chique kaart heb je deze week weer gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi zeg, ik vind het een sprookjesachtige kaart! Prachtig in wit met goud!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig kaartje zo in het wit met een vleugje goud Anita.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een elegante kaart, heel erg mooi!!!!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Altijd mooi, een heel wit kerstkaartje. Lief, het gouden accent.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een chique kerstkaart Anita.
    Een witte kaart met goud is altijd mooi.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ohh wauw, wat een plaatje Anita! Prachtig is dat wit op wit met een vleugje goud. Sierlijk is het elfje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Annerieke wit op wit heeft altijd iets magisch.
      Fijne avond

      Verwijderen
  25. Prachtig is je kaart met kerstelfje. Mooi in het wit met gouden accentjes.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schitterend een wit op wit kaart én het vleugje goud maakt het AF Anita!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een supermooie kaart.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooie, sfeervolle kaart!
    Bedankt voor je deelname aan onze de uitdaging bij 52 Weeks to Christmas.
    Grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Schitterend kaartje weer, Anita!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Deftig, dat is het eerste wat in mij opkomt als ik deze kaart zie.
    Engeltjes hebben altijd iets op een kerstkaart, geeft rust.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een beauty!
    En mooi dat wit met gouden accent !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Heel mooi gedaan zo wit op wit, met gouden accent. Prachtig! Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mooi en elegant in wit ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Gina, vind het zo mooi alles wit kan alleen niet altijd.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  34. A great card - thanks for joining us at the Merry Little Christmas Challenge Blog.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Thank you for your lovely comment Helen.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. wit en goud altijd mooi voor kerstkaarten. Mooi gedaan

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Me again!

    Thanks for joining us at the 12 Months of Christmas Link Up too.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===