Volgers

woensdag 23 september 2020

Have fun on your Birthday.

De mannen kaarten in mijn voorraad waren bijna op.
Een ben ik aan de slag gegaan om de voorraad weer aan te vullen

Op golftas en de clubs is paper piecing toegepast.
Een klein golfballetje geplaatst dat
bewerkt is met een embossing folder.


Rond om is een ril lijn aangebracht op de kaart
en bij het bovenste gedeelte van de kaart.


Mijn kaartje laat ik mee doen bij:


Bedankt voor de leuke reacties op mijn
Fall birthday kaart.

Ik lees jullie reacties met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 


39 opmerkingen:

  1. Wat een leuke mannenkaart is dit Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart Anita.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is een leuke sketch Anita en jij maakte er een hele leuke mannenkaart van. Toevallig heb ik ook een mannenkaar klaar voor een 71 jarige, deze komt van de week online, ik heb zoveel jarige jobjes deze week...
    Een fijne woensdag en liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel leuk die sketch Wilma, bedankt voor je lieve reactie. Wij hebben nu ook veel verjaardagen tot aan het einde van het jaar.
      Fijne dag liefs xx

      Verwijderen
  4. Een leuke stoere kaart, de golftas komt heel mooi uit op deze sketch. Ik heb pas geleden ook gehoord dat vrienden zijn gaan golfen, dus een mooi idee erbij.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Eri, ik had deze stans al een tijdje en dag nu moet hij toch maar eens op de kaart.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  5. Wat een leuekrd, vooral de golftas

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een te gekke kaart met de golftas leuk hoe je het allemaal hebt verwerkt op de sketch
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke mannenkaart Anita!
    De golftas komt prachtig uit op het leuke dp!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Martha eerst had ik de golftas zonder dp op mijn tafel liggen maar ik bedacht me en zo vind ik hem toch net iets leuker.
      Fijne dag liefs xx

      Verwijderen
  8. Great layout, bold colours and the paper piecing on the golf bag looks fabulous. Thanks for joining us at Crafty Catz this week.
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een stoere kaart Anita, leuk gedaan met de paperpiecing techniek. Je herfstkaarten zijn ook erg leuk, het lukte me van de week niet om iedere keer een reactie achter te laten, maar ik heb ze wel gezien hoor ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk kaartje heb je met het paperpiecing en de sketch gemaakt.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke mannenkaart met de leuke sketch, extra mooi met het paper piercing,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dankjewel Ans, ik hou wel van paper piecing, meestal in kerstkaarten.
    Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anita,
    voor de voorraad schrijf je.... maar deze is wel speciaal voor iemand als de leeftijd erop staat. Of bedoel je dat je alvast een voorraadje aanlegt voor alle jarigen die er nog aan komen? Dat is op zich heel slim! Dat lukt mij vaak maar bij 1 kaart...
    Dank je wel voor het meedoen bij K&K en de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Klopt helemaal GerJanne!
    Ze liggen op datum klaar.😁
    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart weer Anita, lekker stoer voor de mannen, ik hoop dat er iemand. Binnenkort 71 jaar wordt, dan kun je hem al versturen. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dankjewel Ingrid, jazeker hij ligt al klaar, ik begrijp dat er verwarring is over mijn term voorraad 😁.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze is wel heel erg leuk, met de papier piecing.
    Stoere kaart hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super mooi mannenkaartje, en wat ik er zo leuk aan vind dit keer eens wat anders dan een glasje bier! Bedankt voor het meedoen bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Tolle Karte :)
    Danke für deine Teilnahme bei den Kreativtanten.
    Viele Grüße Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke kaart geworden. Hartelijk dank dat je nogmaals meedoet aan de uitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===