Volgers

dinsdag 22 september 2020

Fall Birthday card

De herfst is begonnen al zou je het niet
zeggen met het prachtige weer.

Toch nog een herfstkaartje vandaag er zijn er genoeg jarig
 in deze tijd van het jaar. 


De basis is craft bewerkt met een embossing folder
voor ieder opleg vel heb ik een andere embossing folder gebruikt.
Als laatste 2 bladeren die ik bestempelde een touwtje en de tekst .


Mijn kaartje wil ik laten mee doen met:

Bedankt voor de leuke reacties op mijn Love - Hugs kaart.

Ik lees jullie reacties met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 


36 opmerkingen:

  1. Een echte herfstkaart! Leuk met de verschillende embossing achtergrondjes en de grote bladeren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch vind ik het allemaal leuk gedaan hoe je dat doet met dat embossen!! Mooie kaart weer.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Elly zo leuk om te embossen, wil een nog kerstkaart makken met veel embossing kijken of me dat lukt.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  3. Mooie embossing heb je gebruikt en dat grote blad eraan is ook een erg leuk idee Anita, het is een mooierd.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf gedaan met dat embossing en de kleuren zijn super!
    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eenvoud doet het hem op deze kaart.
    Prachtig vind ik het!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi herfstig kaartje, Anita!
    Prachtig dat embossing en de kleuren!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi herfstkaartje en het kaartje hieronder is ook erg leuk!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi gedaan met die verschillende geëmboste achtergrondjes. Leuk zoals je de bladeren hebt samengeboncen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuk herfstkaartje heb je gemaakt Anita....leuk gedaan met de embossing!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje in de herfstkleuren mooi die grote bladeren bij de tekst en de mooie embossing achtergrond
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke herfstkaart kaart.
    Mooie warme tinten.
    Het is nog lekker weer op dit moment. Daar moeten we nog van genieten
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, dat hebben we vandaag ook echt gedaan. Veel gewandeld. Groetjes Anita

      Verwijderen
  12. Mooie herfstkaart, leuk met het embossing,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Anita,
    wat een mooie kaart si dit! De kleuren van de herfst zijn prachtig en zo is je kaart. Het was zulk mooi weer vandaag, echt van kunnen genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dankjewel GerJanne. Het was prachtig vandaag, heel de dag gewandeld met ons gezin.
    We hebben samen genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Supermooie herfstkaart in deze kleuren en met de embossingpapiertjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Gina, waren ook mooie kleurtjes die ik had liggen.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===