Volgers

maandag 21 september 2020

Love and Hugs

Vandaag een herfstkaartje 
bij de egel vroegen ze om paper piecing
dat is een hele leuke techniek ik 
gebruik het wel vaker in mijn kaarten.


Bij de pompoen daar heb ik de paper piecing toegepast.
Eerst op wit papier de pompoen gestempeld.

Daarna op verschillende papiertjes gestempeld en 
uitgeknipt en terug geplaatst.
Op 1 van de paddenstoeltjes stansje is paper piecing toegepast.

Toen zag ik nog een leuke sketch en dacht dat 
kan ik wel combineren.


Het stukje vellum wilde ik doorzichtig houden 
anders zie je niet veel meer van het mooie herfst dp.
Hier op zijn 2 leuke egeltjes gestempeld
ze zijn de beste vriendjes.
hier en daar nog wat herfstblaadje en 
poes wilde op de grote op de pompoen zitten.

Mijn kaartje wil ik laten mee doen bij:

Bedankt voor de leuke reacties op mijn
Christmas stockings kaart.

Ik lees jullie reacties met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 



50 opmerkingen:

  1. Dat heb je echt heel leuk gedaan! Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat paperpiecing Anita, dat gaan we deze maand veel voorbij zien komen. Leuk herfstkaart heb jij ervan gemaakt. Slim dat velum want inderdaad zou het mooie herfstpapier ander niet goed te zien zijn. En je egeltjes zijn TE lief. fijne maandag en liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Wilma, ze zijn ook schattig de egeltjes, zo er graag een in mijn tuin willen hebben, dat is ons nog niet gelukt.
      Fijne maandag liefs xx

      Verwijderen
  3. Leuke kaart heb je gemaakt.
    Ik vind het een leuke techniek en ga het zeker ook eens proberen.
    Fijne maandag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Hetty, het is zo leuk om te doen, met stansen doe ik het vaker.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  4. Leuke kaart met dat paperpiecing!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke herfstkaart met de paperpiecing .
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk dit herfstkaartje, Anita!
    Mooi dat paperpiecin en dat gebruik van vellum!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een ontzettend gaaf kaartje zag hem al op fb wat een leuk idee vellum en papierpiecin en de andere papiertje te combineren
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ellen, vond het zond om het mooie dp te verstoppen.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  8. Leuke herfstkaart met de leuke stempel van het egeltje. En wat is de pompoen mooi geworden in de paperpiercing.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is echt super creatief van je en heel erg leuk geworden, je hebt wat te kijken met deze kaart. Ik hou ervan!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je deze herfstkaart mooi samengesteld, een heel gaaf geheel Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Op een top herfst.
    Mooie kleuren zijn dat hè?!!
    Het dp is inderdaad prachtig, zonde om dat teveel te verstoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geweldig al die verschillende kleuren Daphne mooi dp.
      Fijne dag nog.

      Verwijderen
  12. Leuk gepaperpieced, Anita. Je stempel op vellum is ook tof gedaan, zo blijft idd de rest beter zichtbaar.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Margreet zonde om alles te verstoppen achter een oplegvel.
      Fijne dag nog xx

      Verwijderen
  13. Dat ziet er prachtig uit Anita. Leuke techniek dat paper piercing. Ik heb het ook ooit eens uitgeprobeerd.
    Bedankt dat je met dit kaartje meedoet bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een mooie warme herfstkaart geworden Anita. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij de Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie herfstkaart in warme kleuren, leuk het vellum met de egels,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie herfstkaart! Leuk met dat vellum. En het paperpiecen is je super gelukt. Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een geweldig mooi kaartje.
    Heel leuk met het vellum erbij.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. echte herfstkaart. Vind ik ook leuk om te maken. zijn altijd mooie kleuren.

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De herfst kleuren vind ik ook prachtig, heerlijk om met kleur te spelen.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  19. Wat een superleuke kaart, dank je wel voor je bijdrage aan de Creative Sketch Girls Challenge.
    Groetjes Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke kaart en mooi dat stempelwerk op vellum ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Gina, o zie je nog wat van het mooie DP.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  21. Oh, ein wundervolles Werk.
    Danke für deine Teilnahme bei den Animal Friends.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Vielen Dank dreja für die süße Nachricht.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Eine wunderschöne Karte. Die zwei Igel sind so süß. Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Animal Friends.

    LG Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Vielen Dank Heike für die süße Nachricht.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig kaart heb je voor onze challenge gemaakt!
    Leuk dat je meedoet bij De Egel.
    Groetjes Marja Dt.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. prachtige kaart is dit geworden, mooi ook in de herfstkleuren. Ik ben nog helemaal niet zover. Hartelijk dank voor het meedoen aan de uitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===