Volgers

zondag 20 september 2020

Christmas stockings!

 Hallo allemaal, vandaag een kaartje met
een plaid achtergrond.


Ik vond nog een mooie papiertjes in ..... jawel
in de van Bommel doos.

Het op maat gesneden en ook een raster uitgestanst uit vellum.
ik had nog een bijpassen de kleur groene cardstock.
En 2 leuke kerstsokken stansen.
Paper piecing toegepast  op de kesrtsokken.
Deze verhoogd op de kaart gezet.

Dunne tinsel aan het ophang haakje van de sok.
Merry Christmas en wat sterren.


Mijn kaartje doet mee aan:



Bedankt voor de leuke reacties op mijn naar Parijs kaart.

Ik lees jullie reacties met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 

50 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd! Hele grappige sokjes

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk Anita.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk kaartje met deze kerstsokken, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuk kaartje Anita, heb je weer leuk bedacht en uitgevoerd. Is je kaartje niet te linken bij het egeltje? Ik zag de nieuwe challenge voorbij komen en daar hadden ze het over paper piecing, ik heb nog niet gelezen wat precies de voorwaarden zijn maar misschien voldoet jouw kaartje wel.... Een fijne zondag meid xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma, zou leuk zijn maar ik heb een stans voorzien van paper piecing.
      Liefs xx

      Verwijderen
  5. Een leuke kaart met de kerstsokken op de plaid achtergrond!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een grappige kerststokken!! Leuke kaart ook.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kerstkaartje, Anita!
    Die kerstsokken zijn grappig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart met die grappige kerstsokken!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart met tartan achtergrond Anita.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave kerstkaart Anita

    Lekker vrolijk met mooie sokken.

    Groetnis fan Ina in bliuw sûn

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tijdens het opruimen kom je vaak veel leuks tegen.
    Dit plaid papier is echt super.
    En echte kerstkaart vind ik

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Daphne, altijd leuk als je weer wat vind.
      Fijne avond

      Verwijderen
  12. Wat een mooie kerstkaart met het leuke geruite papier,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kerstkaart Anita! Ik vind het ruitjespapier in deze kleuren erg mooi, doet zo gezellig aan vind ik altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Annerieke, onze plaid ligt al weer klaar op de bank.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  14. Heel mooie kaart heb je gemaakt! Een ruitje geeft altijd iets gezelligs aan een kaart! EN helemaal met die sokken erbij. Je zou bijna zin in Kerst krijgen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel GerJanne, ik ben een echte kerst liefhebber.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  15. Wat leuk die twee sokken zo mooi uitgelicht in hun vellum kadertje! De ruitjes zijn erg leuk hierbij! Leuk dat je meedoet met DCL, dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk kerstkaartje met deze vrolijke groene sokken! Bedankt voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk gedaan met dat kader van vellum zo komen de sokken mooi uit!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kerstkaart Anita!
    Bedankt voor je deelname aan deze uitdaging van DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. deze is grappig. ook met dat kerstpapier!

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Awesome work, Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time. 
    Hugs Meena S4F DT

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk kerstkaartje! Mooi gedaan, met plaid. Dankjewel voor het meedoen bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi kaartje zo in die twee kleurtjes. Grappig die narrensokjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===