Volgers

zaterdag 27 maart 2021

Hiep hiep hoera er is er een jarig!

Hiep hiep hoera Annemarie is jarig
van harte gefeliciteerd, een mooie dag gewenst!
Voor haar maakte ik deze CAS kaart. 

Toen ik deze maand aan de kaartjes begon 
zat ik veelal in de CAS fase.

En zo ontstonden er 3 kaartjes in deze stijl.


Het is een parelmoer kaartje dat ik rilde
de stempel is van Craft Sensations


De roos stempel heb ik ingekleurd met metallic verf
om het oplegkaartje een geel lint gestrikt.

Mijn kaartje laat ik graag mee doen bij:


Bedankt voor je bezoekje en je reactie
ik geniet hier zo van.

Blijf gezond en tot blogs.
Groetjes, Anita

40 opmerkingen:

  1. Hi lovely Anita, your CAS is gorgeous, love the beautiful yellow. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige caskaart voor de jarige.
    Mooi ingekleurd.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige CASkaart Anita!
    Die roos komt op deze manier heel erg mooi uit!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooo wat een lief en sjiek kaartje maakte je voor Annemarie Anita.
    Een fijn weekend en liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje ik hou van CAS wat een mooie roos stempel heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig CAS kaartje Anita
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie caskaart met de roos en rillijntjes!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. CAS kaarten maken gaat je goed af, deze is prachtig geworden met de roos en strik.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig deze kaart. Leuk is dat hè die rillijntjes. Zo af en toe doe ik dat ook wel eens, geeft een mooi effect.
    Groetjes en fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marja, soms is dat net even wat een kaartje nog nodig heeft zo`n ril lijntje, fijn weekend.

      Verwijderen
  10. Mooi en elegant vind ik je kaartje, het roosje komt zo heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is een SUPER MOOI CaS-kaartje. Zo MOOI gemaakt Anita.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi CAS kaartje. Heel leuk gedaan.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De strik maakt het helemaal af.
    Weet leuk weer.
    En CAS, ik hou er ook van.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel fijntjes met die mooie gele bloem als eyecatcher.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi CAS kaartje voor Annemarie!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige CAS kaart heb je voor Annemarie gemaakt Anita....leuk gedaan met de randjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi en sierlijk CAS kaartje,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wonderful elegant creation! Thanks for playing at Crafty Creations Challenge.
    Ileanaxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. This looks so lovely and delicate!
    Thank you for joining Creative Moments.
    Hugs from Africa!
    OlgaB

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===