Volgers

zondag 28 maart 2021

Bubble blowing angel no 22

Zachte pastel kleuren in een kerstkaartje kan dat
ja dat kan!!
Moest er wel even nadenken hoe en wat 
ik zou gaan maken.

Dit is het geworden


Een wit parelmoer kaartje met daar op een ringen stans
ik heb voor verschillende kleurtjes gekozen om ze op te vullen.


Sommige zijn leeg gelaten en enkele heb ik 3 to 4 dezelfde
op elkaar geplakt.
Het schattige engeltje zit op een veertje 
zie je hem  bellen blazen in de lucht 
 als laatste nog een blauw strikje.


Mijn kaartje laat ik graag mee doen bij:


Bedankt voor je bezoekje en je reactie
ik geniet hier zo van.

Blijf gezond en tot blogs.
Groetjes, Anita

57 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje in pastel tinten voor kerst. Ik moet er nog over na denken...de maand is alweer bijna voorbij en ik heb nog kaartjes die ik plaatsen moet als ik aan challenges mee wil doen..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel GerJanne, de tijd vliegt ik red het niet meer waar ik aan mee wilde doen.

      Verwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je gemaakt in pasteltinten.
    Zo leuk met al die gekleurde belletjes.
    Fijne zondag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent er snel bij en dit is een heel mooie pastelkaart geworden met het lieve engeltje en de bubbels!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig kaartje in deze mooie pastelkleurtjes!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje leuk hoe je de pastelkleurtjes heb gebruikt in de bellen ik ben er nog niet uit wat ik ga maken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fijne kerstkaart in deze kleuren en het mooie engeltje is de eyecatcher ! Fijne zondag !
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is one fabulously designed card with those bubbles. x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje met het engeltje en de pasteltinten.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve schattige kerstkasrt6. Ja Zo kan het ook!
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kerstkaartje Anita!
    Inderdaad zo kan het dus ook!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi CAS-kaartje met deze engel en de pastelkleurtjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lief hoor en ontzettend goed bedacht!!
    Heel mooi uitgewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi en zeer lieflijk dit kaartje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi kaartje met het engeltje op de bubbeltjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi kerstkaartje in pastelkleurtjes!
    Dankjewel voor je deelname aan onze challenge bij 52 WTC.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel apart, deze kerstkaart in pasteltinten. Leuk gedaan met het engeltje er bovenop.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind hem geweldig in deze tinten !!!!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schattig kaartje en wat leuk de bubbels en het bellen blazende elfje in die lieve kleurtjes.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb je dit leuk bedacht en mooi uitgevoerd Anita, het is een leukerd.
    Lieve groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een schattig kaartje in het pastel met het lieve engeltje.
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk idee, dat bellen blazende engeltje, Anita! Mooie bubbels!
    Fijn dat je meedoet met de challenge van 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gaaf je bubbelkaart, enig dat engeltje die ze blaast! Leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kerstkaart Anita, heel lief in die tere kleurtjes.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kaart heb je gemaakt Anita in deze pastelkleuren!
    Bedankt voor het meedoen!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  26. LOve the pastel colours!

    Thank you for sharing with Crafty Hazelnut's Weekly Christmas Challenge!
    Susan
    DT for CHNC
    Calling All Crafters! – My Blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Grappige kerstkaart met engel op bubbless Anita , gezellie
    dat je meedoet met de pastel challenge en een mooie dag
    Groet van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel mooi je kaartje met die leuke pastelkleurige bubbels Anita...en het schattige engeltje maakt het helemaal af...
    bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===