Volgers

zondag 28 maart 2021

Bunny on a tag

 Hallo allemaal de lente komt
aan alles kun je het merken 
de 
bijtjes en vlinders zoemen en
 fladderen voorbij ons raam.

Allereerst bedankt voor al jullie leuke reacties
 op mijn kaartjes van afgelopen week
 met plezier heb ik ze gelezen.

Nu naar het kaartje van vandaag
 kaartje in zachte voorjaars kleuren
dit kaartje ging naar Elly toe.
Ik was blij voor haar dat alles goed gegaan was.


Door een foutje ging vanmorgen de
 kerst en deze kaart tegelijk online.🙈

Morgen heb ik andere dingen op het programma
staan,  dan vandaag maar 2 kaartjes.😊

De basis is parelmoer wit 
daarop een parelmoer tag
in een  zachte lila kleur  
de haas en de sneeuwklokjes, vlinder zijn
gestempeld met rich coca memento
op een parelmoer tag.


De takkenkrans en het randje boven aan de tag 
is gestanst uit een parelmoer licht groen.
als laatste een strikje erop gezet.
 

Het envelopje werd niet vergeten daar mocht 
het haasje nog een keertje opstaan.

Mijn kaartje laat ik graag mee doen bij:

Bedankt voor je bezoekje en je reactie
ik geniet hier zo van.

Blijf gezond en tot blogs.
Groetjes, Anita

27 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje heb je voor Elly gemaakt Anita....
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zacht kaartje heb je gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee mooie kaarten Anita.
    Prachtig in deze zachte kleuren.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi Anita, ik las al bij Elly dat ze hem mooi vond.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. LIEF van je om Elly zo'n MOOI kaartje te sturen.
    Ik hoop dat ze snel op mag knappen.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje is het geworden. Die zachte kleuren lijken zo mooi.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wooow wat een schitterend kaartje is dit Anita...prachtig in deze zachte kleurtjes..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje, zo lief en fijntjes. Ook de kaarten uit de vorige berichten vind ik mooi, knap gedaan, de kerstkaart in pastel.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje, Anita. Wat zit dat haasje lief onder de sneeuwklokjes. Mooi ook dat je hem op de envelop gestempeld hebt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi lentekaartje in deze tere kleurtjes,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje en je kerstkaartje hieronder vind ik helemaal super mooi met die pasteltinten!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaartje Anita
    Zachte tinten zijn mooi!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel lief kaartje in die zachte kleuren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooo wat een schitterend kaartje Anita, wat lief dat je deze naar Elly stuurde!
    Welterusten voor zometeen en ik ga snel verder kijken want je had er nog een kaart op staan.....Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig zacht kaartje!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi Anita, zo lief dat ik dit mocht ontvangen!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een mooi kaartje met de leuke details en schattig konijntje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi en lief en inderdaad heel subtiel jouw kaartje. Wat een lief stempeltje van het haasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi kaartje met lief stempeltje. Leuk om het haasje ook op de envelop te stempelen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ganz bezaubernd.
    Danke für deine Teilnahme bei den Animal Friends.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Stunning Easter card! Love the colors and stamp!
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Very beautiful Anita, the bunny, die cuts and tag are lovely together.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi
    Prachtige kaart.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Your card is so wonderful.
    Thank you for joining us at the Animal Friends.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===