Volgers

zaterdag 12 september 2020

O, Christmas tree

Je kunt nooit genoeg kerstkaartjes in voorraad hebben
en vanmorgen bij het inruimen van de mallen ... het was
 er niet van gekomen om ze gelijk terug te leggen.
zag ik deze kerstboom tja en dan ga je freubelen.

Welcome Chana Harris as a follower of my blog please
leave a comment so I can visit your blog, may we inspire each other.

Ik nam parelmoer papier en deze leuke kerstboom
snijmal daarbij nog een embossing folder met de tekst 
Merry Christmas nog 3 score lijntjes en mijn CAS kaartje was klaar.


Vanmorgen zag ik dat ik in de top 3 stond bij:
met dit kaartje 

En ik ook de winner was van het digitale papier
met dit kaartje:

Nou hoe leuk is dit.
Bedankt voor de leuke reacties op mijn Kerstfeest kaart
Ik lees jullie reacties met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 



Mijn kaartje laat ik mee doen bij:



43 opmerkingen:

  1. mooie CAS kaart, door het parelmoerpapier extra chique. Gefeliciteerd met je toppertjes.
    Groetjes Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Eri, voor je lieve reactie.
      Fijne dag groetjes, Anita

      Verwijderen
  2. Wat een mooie sfeervolle kaart weer Anita. Erg mooi met de embossingmallen. Leuke kleur kaart ook. Heb jij je parelmoer papier van de Action? De keren dat ik bij de Action kom ligt daar niks mee van ...
    Ik wens je een heel fijn weekend en lieve groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma, deze is van denk ik wel van 5 jaar geleden, de laatste wat ik heel jammer vind het is zo`n mooie kleur, destijds kon je pakjes kopen kaart en enveloppe.
      Als er witte parelmoerkaarten liggen met envelop dan wil ik ook nog wel eens een pakje mee nemen voor CAS kaartjes en trouwkaartje. AJ die bij Nellie Snellen staat op de open dag die heeft ook mooi parelmoer papier maar geen enveloppen en dat is dan weer jammer. Zijn papier gebruik ik voor stansjes op de kaart. Ik neem dan parelmoer met een werkje erin of ton sur ton.
      Fijne dag xx

      Verwijderen
    2. Ik had al links en rechts rondgekeken bij webwinkels maar er is weinig van....we houden het in de gaten! Ik vergat je nog te feliciteren met je prachtige winnende kaartjes Anita, dikverdiend weer,geniet ervan!! xxx

      Verwijderen
  3. Geweldig mooie kaart Anita. Zekers in combinatie met dat mooie parelmoer papier

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is gaaf geworden! Ik wou het net vragen, hoeveel kerstkaarten heb jij wel niet ondertussen? :D

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk een stuk of 60 Diana, zelf heb ik ongeveer 70 nodig en dan voor de verkoop xx

      Verwijderen
  5. Ik kan je niet bijhouden met reacties hoor Anita wat ben je actief met kaartjes maken. Nu een bewerkte kaart met embossing ook leuk! Gefeliciteerd met je winners, altijd super leuk! Fijn weekend ennuh....freubel ze!
    groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi Gerie dat lijkt maar zo, ik wilde nog bij 2 challenges mee doen, ja en dan moet er wel een kaartje op mijn blogje komen 😊. Er staan nog wat berichten klaar om online te komen 🙈
      Dankjewel voor je lieve reactie.
      Fijne dag groetjes, Anita

      Verwijderen
  6. Leuke kaart, mooi effect geeft dat parelmoer papier. Leuk, je winnende kaartjes, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Annerieke! Ik ben helemaal verzot op parelmoer papier.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  7. Prachtige, elegante kaart met dat parelmoer papier.
    Proficiat met je toppers!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hele leuke kaart Anita mooie kleur en gefeliciteerd met je toppertje

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie embossing mal heb je voor deze kaart gebruikt, Anita.
    En gefeliciteerd met je winnende kaart en toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Terug een knap kaartje van jou wat kon ik anders verwachten :-)
    Zeer terechte winnares !
    Laat je ook de prijs eens zien ?
    Groetjes x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dankjewel Leentje, ik was in de top 3 gekozen, wel de winnaar van de digitale design papier dat papier kun je op hun challenge blog zien.
    Bedankt voor je lieve reactie.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi dit kerstkaartje, Anita!
    Van harte met je topkaartjes!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kerstkaartje Anita.
    Gefeliciteerd met je toppertjes.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh dat is zo herkenbaar, bij het opruimen gewoon halverwege verder gaan met een nieuw kaartje! Mooi is hij! En wat leuk dat je winnende kaartjes had. Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi zo gaat dat GerJanne, ach en wel leuk zo blijven mooi bezig.

      Verwijderen
  15. The copper pearlized card stock is gorgeous. It's just perfect for your dry embossed images. That's all that's needed to create a beautiful and elegant card. Wonderful! Thanks for sharing with us at CAS Christmas!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Thank you for joining us at CAS Christmas with this simple yet stunning card. Embossing it with the pearl paper was the right move, it gives a nice sheen to the image.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lovely embossed tree and sentiment. So pretty. Thanks for joining us at CAS Christmas.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Love your non traditional colour pearl card stock for your embossed tree. Thanks for joining us at CAS Christmas :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met je winners kaart.
    Deze is leuk, apart voor Kerst

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super embossing - and Congratulations!

    Thanks for sharing with 12 Months of Christmas Link Up!

    SUSAN DT

    DT for The 12 Months of Christmas Link Up!
    Calling All Crafters! – My personal Blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Such beautiful embossing of your sentiment and tree on your golden paper Anita! Thanks for sharing with us at CAS Christmas!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lovely card. I like the colour and the lovely embossing. Thank you for entering the Say It With A Sentiment Challenge at 12 Months of Christmas.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===