Volgers

vrijdag 11 september 2020

Kerstfeest!

Er lagen nog verschillende onafgewerkte kaartjes op mijn bureau
Het werd tijd dat ik daar mee aan de slag ging.
Als eerste was deze aan de beurt.
De rest laat ik jullie een andere keer zien.
 

Een kaart van 15 x 15 cm gemat met 14.5 x 14.5 cm goud spiegel karton.
Daarop deze afbeelding van de mooie vogel met rode maretak.


Meer dan de strik en het pareltje heb ik niet opgezet
hij is al mooi van zich zelf  😊 vind ik dan hihi.

Wel heb ik de enveloppe nog geembost met de tekst
Merry Christmas!


Bij lees ik dat blogger raar doet, vooral als je de nieuwe blogger hebt.
Je kaart verschijnt niet in je niet beeld of alleen maar tekst, 
nu zie ik hem helemaal niet staan.
Je moet bijna overal ik ben geen robot of erger die kleine foto`s aanklikken. 
Of je reactie komt helemaal niet in beeld. 
Of hij zegt doodleuk je abonnement is geannuleerd?? Nou ja
Echt niet leuk zo!!
Zo dat wilde ik toch even kwijt... ik heb even een .... dag. 


Mijn kaartje wil ik mee laten doen bij:

Bedankt voor de leuke reacties op mijn 
Kerstkaart van gisteren.
Ik lees jullie reacties met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 





37 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie kerstkaart heb je gemaakt, Anita.
    Ja, bij mij verschijnt de kaart ook niet meteen in de leeslijst. Vaak moet ik ook even terug scrollen, want dan staan er vaak berichten tussen die ik nog niet gezien heb. Eergisteren had ik ook zo´n robot-aanvink-dag, de dag daarna was het gelukkig over. Laten we het er maar op houden dat Blogger af en toe de hik heeft...gaat wel over, hoop ik ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit plaatje vraagt idd niet meer dan een fraaie strik met een pareltje. Een snelle en mooie kaart, Anita.
    Ik heb gelukkig nog geen robot-aanvink-dag gehad. Hoop dat het mij bespaard blijft.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Margreet, laten we daar van uit gaan dat het bijna gedaan is met de robot.
      Fijne avond xx

      Verwijderen
  3. Mooie kaart Anita.
    Vorige week ik ook en nu ging het goed tot vandaag had ik ook een robotdagje
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kerstkaart Anita.
    Vervelend een robot dag,gelukkig nog niet gehad.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig maar Elle- jeanne je krijgt er blauwe vingers van :)
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  5. Prachtig geworden!

    Gelukkig heb ik er (nog) geen last van.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie kaart Anita

    ik heb gelukkig alleen gehad dat je robot en de plaatjes aan moet klikken verders nog geen problemen verder.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige sjieke kerstkaart is dit Anita! Ik vind je vogeltje ook zo lief! Ja blogger heeft heel veel kuren,niet leuk maar gelukkig hebben de meeste er last van, dat verzacht dan wel weer ;) Houd je haaks meid xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma, vandaag was gewoon niet mijn dag, gaat nu weer een stuk beter, genoten van mijn avond eten.
      Fijne avond xx

      Verwijderen
    2. Een baaldagje tussendoor gebeurt wel eens Anita....lekker aan toegeven! Fijn dat je lekker en gezellig gegeten hebt en ik hoop dat het fijne gevoel nu blijft. nogmaals veel liefs xxxx

      Verwijderen
  8. Hele mooie Kerstkaart! Organza strik geeft een chique uitstraling

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou Anita, praat me er niet van. En of het aan de nieuwe Blogger ligt weet ik niet, want ik heb het bij iedereen!! Overal plaatjes aanklikken super irritant! Nu heb ik vanavond wel tijd, dus ik ben volle goede moed begonnen met reacties geven. Ik voel me dan ook altijd een beetje schuldig als ik net niet doe, omdat ik echt een groep trouwe volgers heb.
    Je kaart is super mooi en groot gelijk niet teveel erop te doen. Is gewoon mooi van zichzelf.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Laten we hopen dat het gauw beter word 😁.
      Voor nu even doorbijten.

      Verwijderen
  10. c'est une très charmante care avec cette jolie touche vintage, merci de jouer avec nous chez christmas 24, biz

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such a lovely card! Thanks for playing along at Christmas 24!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie kerstkaart. Ik zelf heb gelukkig geen last van plaatjes aanklikken en robots. Wel balen hoor.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Alles is hier goed te lezen en te zien.
    Als ik je bericht aanklik moet ik nog een keer klikken om het te kunnen lezen, maar dat geeft niks.
    De foto verschijnt ook in mijn leeslijst.
    Wat een mooie kaart is dit!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Daphne, dat heb ik ook wel eens bij andere.
      Nu geen last meer hopelijk blijft het zo.

      Verwijderen
  14. Such a sweet card - the gold layer really makes the image stand out. Thank you for joining us at ABC Christmas Challenge xx Lynda DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I like this - has a lovely traditional feel. Very elegant. Thanks so much for playing along with our Christmas Animals challenge at Christmas 24. Deborah, DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Anita ;O)
    Leuk dat je meedoet bij Kerst Mix!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel mooie kaart, Anita. Leuk dat je meedoet met ABC Christmas Challenge. xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful card - love the traditional look.

    Thanks for joining us at the Love to Scrap Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===