Volgers

donderdag 10 september 2020

Keep on rocking little horse

Hoi hoi, het is donderdag kerstkaartjes dag
maar dat wisten jullie al als je mij volgt 😊
Het is week 37 en ligt het nu
aan mij of vliegen de weken voorbij!


Vandaag laat ik jullie een slimline kerstkaart zien
in niet traditionele kerst kleuren als de vorige week.

Voor deze kaart heb ik Marianne  Design Producten gebruik:
Paper pretty bloc PK9126
MD embossingfolder DF330 denenbomen
MD embossingfolder DF3429 sterren
MD Schilderij LR0268
MD Hobbelpaard LR0141
MD poinsettia LR0142
MD Petra`s berries LR0628
MD Stempel Kerstwensen CS0979
Stempel sneeuwsterren
Sheer ribbon


Het bovenste stuk heb ik geembost met de dennenbomen
daarna het schilderijtje verhoogd opgeplakt en het 
middenstuk met tekst en sneeuwsterren er terug in geplakt.
Afgewerkt met een strikje en een poinsettia en takje.

Het roomwitte oplegveld geembost met de sterren.
Dit geplakt op het DP , figuurtjes uit geknipt en
opgeplakt. Het hobbelpaard uit gestanst en verder afgewerkt
door middel van papier piecing met goud 
en roomwit papier voor de manen en staart.
Lint met de gouden engel bevestigd.


Dat was het weer voor vandaag
fijne dag!

Mijn kaartje doet mee bij: 

Bedankt voor de leuke reacties op mijn Champion kaart
Ik lees jullie reacties met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 

 


85 opmerkingen:

  1. Wat heb je jezelf overtroffen met deze mooie kaart Anita. Ik vind het schilderijtje ook zo mooi, en dat schattige paardje....alles klopt!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit een mooie kaart Anita! En de kleuren ik vind het heel mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje mooie kleurencombinatie en leuke plaatjes. dat hobbelpaard doet me denken aan vroeger heb er heel veel uurtjes opgezeten als ik de dia's mag geloven die mijn ouders hebben van vroeger
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ellen, ik vond het ook zo leuk in het hobbelpaard.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  4. Ik heb héél lang paard gereden en was altijd dol op donkere paarden met witte mannen en staart, die vond ik zó mooi.
    Wat een lieve kaart, beetje romantisch, maar dat komt ook door de manier zoals jij het op de foto zet, met die zachte ook vergrijsd en de kraaltjes erbij, echt aandacht aan besteedt.
    Fijne donderdag, inderdaad, de dagen vliegen voorbij!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Daphne het hobbelpaardje leent zich er ook zo goed voor, Ik probeer iedere het mooi op de foto te krijgen deze foto`s vond ik ook goed gelukt. xx

      Verwijderen
  5. Heel mooi dit kerstkaartje Anita, zoveel mooie deails erop en zeker in deze monochrome naturel kleurtjes oogt die heel chique
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very lovely Christmas card you made for the challenge CCAYR, Anita. Thanks and hope see you again the next time! Martina - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kerstkaart heb je gemaakt.
    Zo mooi met alle details die je gebruikt hebt.
    Ik vind de kleuren ook super ...
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart in deze niet traditionele kerstkleuren. Heel tof met het hobbelpaard en het schilderijtje met de tekst.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Eri leuk dat je weer was voor een berichtje achter te laten.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  9. Schitterend Anita, zó mooi in de waarderingen en énig paardje en schilderijtje!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb jij een leuke kerstkaart anders dan anders gemaakt Anita , lief hobbelpaardje , geweldig joh !
    Fijne donderdaggroetjes v Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Epie, vandaag ging het een andere kant op. Ik had compleet iets anders willen maken. Maar dit is het geworden 😊

      Verwijderen
  11. Wat een schitterend kaartje Anita in deze prachtige kleuren!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kerstkaart Anita.
    Mooie kleuren.
    Leuk met het hobbelpaard.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige, chique kerstkaart in deze mooie kleuren
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart met al die details erbij, vooral dat kleine engeltje is schattig!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart Anita, ik vind de kleurencombi prachtig. Ik heb een tijd gehad dat ik heel veel met deze kleuren werkte, het is nu wat minder geworden. Leuk dat je de paperpiecing techniek hebt toegepast, het zijn de kleine dingen die het doen hè.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo leuk om te doen paper piecing dankjewel voor je lieve reactie.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  16. Prachtig geworden Anita, heel erg mooi.
    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw wat een schitterende kaart Anita. Mooi die rustige natuur-tinten, dat geeft wat chique's aan het geheel. Ik ben er hélémaal weg van.
    Leuk je weer te zien bij 52 WTC .
    Lieve groetjes Miranda (dt 52 WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een hele mooie kerstkaart met allemaal leuke details.
    Prachtig in elkaar gezet.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hij is erg mooi, ik hou van deze tinten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een mooie kleuren combinatie!

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk gedaan en dat hobbelpaard vind ik bijzonder leuk.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Toen ik hem zag op een verkoopsite en ik kon hem kopen was ik helemaal in de wolken.
      Dankjewel voor je reactie Ank

      Verwijderen
  22. Een schattige kerstkaart heb je gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi kaartje met dit leuke hobbelpaard. Deze kleurencombinatie is weer eens wat anders. En ja, ook ik ervaar het zo dat de tijd omvliegt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Af en toe eens een andere kleur gebruiken Wies.
    Bedankt voor je berichtje.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig stijlvol kerstkaartje, Anita!
    Het lijkt wel een schilderijtje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ooooh Anitta, wat prachtig weer! Helemaal perfect
    Grtjs, Katrin

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het gaat inderdaad hard! Nog even en de kerstshows zijn er al weer in de tuincentra, nog maar 15 weken tot kerst...
    Gave combinatie van kleuren en leuk bedacht om het hobbelpaard op deze manier te gebruiken.
    Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marjolein, wij wonen naast de Duitse grens, en de 2 grote tuincentra zijn hier altijd overvol. Dit jaar sla ik over net het C virus.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  28. Prachtige kaart weer Anita! En ja, week 37, waar blijft de tijd?
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes,
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat een mooie kaart Anita, tof in deze kleurencombinatie! leuk idee om de tekst in dat mooie kadertje te plaatsen.
    zei ik al dat ik het een prachtige kaart vind?
    Groetjes
    Nancy 552WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dankjewel Nancy voor je lieve reactie
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een geweldig mooie kaart in mooie kleuren. Leuk om het paardje voor een kerstkaart te gebruiken!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Caroline, gisteren avond bedacht ik mij ik had nog een stijgbeugel kunnen maken met een andere snijmalletje van een kofferhendel dat was er ook leuk bij geweest. Dat doe ik wel vaker nu vergeten Fijne dag.

      Verwijderen
  32. Wat een supermooie en aparte kaart, die kleuren vind ik ook prachtig! Mooi op de foto gezet ook, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heel erg mooi geworden.
    Super leuk kaartje worden. En die op oeps te laat lees je van de hamster af...hihihi
    Leuk dat je mee doet met onze 20x10 challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heel leuk met het schommelpaard. mooi met die embossing erbij ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een geweldige kaart!
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Great card - beautiful colours.

    Thanks for joining us at Craftyhazelnut's Christmas Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

  37. This has come together beautifully!
    Great project!
    Fabulous that you have shared this with us here at The Holly & The Ivy.
    Good luck hun and do come back again!
    Jackie DT @ TH&TI

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een sjieke kerstkaart Anita, erg mooi,
    leuk dat je meedoet met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  39. hele leuke kaart
    bedankt dat jij meedoet aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt md challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Anita je hebt een mooie kaart gemaakt maar als je bij ons mee wilt blijven doen dan mag je maximaal met 5 challenge eedoen en jij hebt er een heleboel staan.
    Ik verwijder nu je kaart.
    Als je het aan wilt passen kan je hem weer plaaten.
    .

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je berichtje, dat is mij geheel ontschoten bij het plaatsen.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  41. What a lovely card and I love the soft colours and pretty framing.
    Thanks for sharing with ABC Christmas challenges and I hope you will join us again soon.
    Hugs
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Thank you for your lovely comment Deanne, yes I will return wit a other creation.
    Have a great day.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Prachtige kaart, Anita. Mooi ontwerp en kleuren. Leuk dat je meedoet met ABC Christmas Challenge. xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Very cute, sweet project. Thanks for sharing with us at CCAYR.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===