Volgers

dinsdag 8 september 2020

Champion!!

Een heerlijk bonus dag gisteren het zonnetje
 scheen uitbundig, bedankt voor alle leuke en
lieve reacties op mijn blogberichten!


Mijn kaart van vandaag is gemaakt volgens deze sketch.


Mijn basis is een craft kaart, hier boven op wit oplegvel waar 
ik een achtergrond  op tekende.
Dan de strook jute, de kleuren uit het plaatje heb ik terug laten komen in de rechthoekige
oplegkaartjes.
De onderste gedeelte van de kaart heb ik gebruik gemaakt
 van een embossing folder Chevron van Darice. 
Dat vond ik wel leuk er bij passen.



Mijn kaartje wil ik mee laten doen bij:

38 opmerkingen:

  1. Mooi geworden, zoals altijd

    X
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk deze mannenkaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het plaatje is zo leuk.
    En bij deze sketch staat het mooi in de spotlight, mooi gedaan.
    Heerlijk dag was het gisteren, heb vaak even in het zonnetje gelopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie stoere kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie kaart heb je met de sketch gemaakt ik moet er nog mee aan de slag, stoer dat autoplaatje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk championkaartje, Anita!
    Wat een mooi nostalgisch plaatje heb je gebruikt ik houd ervan!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very cool card! I have some burlap but never think to use it on a card. I'll have to try that out!

    Thanks for joining us at Cut it Up for our Wheels on the Bus challenge!

    Evelyn
    http://mylittlecraftblog.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja heerlijk was het gisteren. Je hebt een mooie stoere kaart gemaakt Anita. Leuk dat jute erbij.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Miranda, vandaag ook een heerlijke dag. Fijne avond.

      Verwijderen
  9. Prachtige stoere mannenkaart met dat jute erbij.
    De zon gisteren??? Niet gezien helaas...

    Groetnis fan Ina in bliuw sûn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie stoere kaart, leuk dat je de achtergrond zelf getekend hebt. Ja, gisteren was een mooie dag, ik heb heerlijk in de tuin zitten lezen. Je merkt nu toch echt wel dat de herfst eraan komt, vind je ook niet, het ruikt buiten ook anders.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Annerieke, je merkt het zeker , je ruikt het en in de ochtend is het fris.
      Fijn avond.

      Verwijderen
  11. Wat een leuke uitvoering van deze sketch Anita, je hebt alles mooi bij elkaar gezocht! Vandaag hier een sombere dag zonder zon...
    Een fijne dinsdag verder en liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma, hier wel een zonnetje en nog warm buiten.
      Fijne avond liefs xx

      Verwijderen
  12. Mooie stoere kaart volgens de sketch.
    Leuk plaatje.
    En de embossing komt mooi uit.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi hoe je de sketch hebt uitgevoerd. Om zelf een achtergrond te tekenen en een embossingmal te gebruiken. Mooi met elkaar gecombineerd. We stellen het op op prijs dat je meedoet met de sketchuitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Great card! I love the addition of the burlap! Thanks so much for sharing your fun project with us at A Place To Start!
    Hugz,
    Chana Malkah, Owner

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi Chana, thank you for you lovely comment.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie stoere mannenkaart heb je gemaakt Anita, heel leuk dat de leeftijd ook terug komt.bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie stoere kaart!
    Bedankt voor je deelname bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===