Volgers

maandag 7 september 2020

Jij bent Jarig!!

 Hallo allemaal een nieuwe week is weer van start gegaan.

De voorspellingen voor het weer zijn goed niet te  warm
en niet te koud wat zon misschien ook wat regen voor  de natuur.


Er was er een jarig en deze jongeman verdient een kaartje!
15 x 15 kaart en daarop diagonaal een embossing
folder gebruikt met vlaggetjes.
Vond nog een leuk boekje met 
leuke printjes, diagonaal gesneden en vastgezet.


Uit de rest stukjes groen - dp - blauw papier
 heb ik de letters jarig gestanst.
De laatste 2 net even naast elkaar geplakt.
De heer is gemat op wit en op een verhoging gezet.


Mijn kaartje wil ik laten mee doen bij:


Bedankt voor de leuke reacties op mijn
 Love to stroll kaart
Ik lees jullie reacties met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 

42 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke kaart!! Ik kan vaak zo moeiijk denken bij mannenkaarten, en dan zie ik dit dan denk ik ojaaaa.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly soms gaat het vanzelf en soms niet nu aan het stoeien met de sketch van de Egel.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  2. Erg mooi geworden!
    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie vrolijke kleuren gebruikte je Anita.
    Leuk met de feestelijke vlaggetjes van de embossingfolder en de leuke tekst.
    Een geslaagde kaart. Fijne maandag en lieve groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie, stoere kaart! Wat is dat een leuke silhouetstans heb je gebruikt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Henriët de stans heb ik pas aangekocht ben er wel blij mee.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  5. Leuk die vlagembossing en dat ruitjespapier en het figuurtje! Ik hoop dat we wat zon gaan zien, gisteren was de hele dag grijs!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Irene, ach wat jammer nu voor jullie hier heeft de zon uitbundig geschenen de hele dag.
      Fijne dag xx

      Verwijderen
  6. Wat een leuke feestelijke kaart is dit, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke vrolijke kaart voor de jarige jongeman!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Eri, er zitten genoeg vrolijke kleurtjes in het papier.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  8. Heel erg leuk gedaan Anita.
    Een mooie mannenkaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke en vrolijke mannenkaart!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie mannenkaart, vrolijk papier heb je gebruikt en een leuke stans,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie frisse mannenkaart Anita.
    Leuke embossing op de achtergrond.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Stoere kaart! (Scan komt er zsm aan, goed dat je herinnert, was het pas door vakantiedrukte vergeten, sorry)

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een stoere, toffe mannenkaart, Anita. Leuke embossingfolder en gaaf papier.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Margreet het papier dat vond ik gelijk te leuk!
      Fijne avond xx

      Verwijderen
  14. Mooi mannenkaartje, Anita!
    Ook het dp vind ik erg mooi bij elkaar!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke fleurige jongens kaart heb je gemaakt Anita . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ach wat een leuke kaart! Precies goed voor een jongen/man.
    Mooie embossingfolder.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Met het juiste papier maak je zomaar een stoere kaart.
    Ruitjes/streepjes doen het heel goed bij deze sketch.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Daphne, vind het papier zelf ook heel leuk. Fijne avond.

      Verwijderen
  18. Leuk met het blauwe silhouet ! Mooie kleurtjes ook in het dp. En leuk ook met de embossing achtergrond! groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Gina, eerst dacht ik zal het wel goed gaan met een silhouet stans het gaat prima.
      Fijne avond

      Verwijderen
  19. Loving the wording in the SP and thanks for sharing at crafty catz this week good luck

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze zag ik op FB.
    Ik vind het zo'n gave mannenkaart!

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===