Volgers

donderdag 17 september 2020

O, Christmas tree

Hallo donderdag in week 38
Vandaag een CAS kaartje.


Een vrij eenvoudig ontwerp deze keer.
Een basis kaart  met embossing van ijssterren.
2 rillijntjes aan elke zijkant, en een kerstboom pot van Sizzix.
Een sticker kerstboom met Merry Christmas.
Dat was de kaart voor deze donderdag.

Het was nogal een drukke week geweest
en wellicht vraag jij je af
waar ik dan druk mee was.

 Ik heb maar eens de stoute schoenen
aangetrokken en ben ik begonnen met de herinrichting
 van mijn hobbykamer!

Ik heb 2 boekenkasten staan en daar heb ik mee liggen stoeien.
Mijn man heeft geschoven met de maten van de legplanken
van de boekenkast zodat ik nu 44 schoendozen kwijt kan
en 10 a 12 klappers op de onderste plank kan zetten.

Het zit zo bij de schoenwinkel een dorp verderop 
daar spaar ik al jaren de 
zwarte van Bommel schoendozen.

De voorkant van de dozen ga ik voorzien van een
 zwarte voorkant zodat er geen van Bommel meer op staat. 
Nu kom ik er wel nog een paar tekort 🙈

Het fijne van deze dozen is... er zit een uitgestanste
ronde opening in met ijzeren ring.
Zodat je hem makkelijker van de plank afhaalt.

Mijn dochter was zo lief en heeft even een bestandje
 gemaakt van de labels die ik er aan wil hangen
 met een zwart lintje. 

Nu nog een kwestie van
even typen wat er in de betreffende doos zit.
uitprinten en uitstansen met de label snijmal.

En wat kan er veel in een doos!
 Als het straks klaar is oogt 
het een stuk rustiger  
en dat vind ik wel zo fijn!
Het duurt wel nog enkele weken
voor het helemaal klaar is.

Mijn kaartje wil ik laten mee doen bij:





Bedankt voor de leuke reacties op mijn
Vleugje nostalgie op je verjaardag kaart.

Ik lees jullie reacties met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 

47 opmerkingen:

  1. Erg leuk kaartje, Anita.
    En ja, de van Bommeldozen zijn hier ook favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart,grappig die embossing sneeuwvlokjes.
    Zo jij hebt een werk gehad, maar gheerlijk even aan de opruiming...
    dat zal mooi staan al die zwarte "van Bommel"dozen...
    Gezellig dat je meedoet met de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC
    liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden!

    Ik heb 00k allemaal zwarte (dezelfde) dozen van de supermarkt en gelabeld is echt ideaal! Je weet precies wat waar ligt en pakt ze zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een eenvoudig CAS kaartje Anita en toch is er heel veel op te zien....mooi gemaakt. Wat ben jij lekker aan het rommelen zeg, we verwachten natuurlijk wel foto’s als je tevreden bent (of eerder hihi). He dacht ik,er staat nog een bommeldoos op de kast hier maar helaas is hij toch bij het oud papier gegaan denk ik....Een fijne donderdag en lieve groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Anita , leuke caskaart heb je gemaakt en fijn dat je meedoet weer bij 52WTC , goed bezig thuis met opruimen en
    veranderen , word stuk overzichtelijk ook ik heb ook dozen .
    Fijn dag en groetjes van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje door zijn eenvoud is hij heel sjiek geworden
    heel veel knutselplezier in je vernieuwde hobbykamer
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a pretty Christmas card Anita! The silver, glittery tree is so pretty. Love it with the star centered snowflakes. Sounds like you've made really good progress on your craft room. Congrats! Thanks for sharing your beautiful card with us at CAS Christmas!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi CAS kaartje heb je gemaakt. Klinkt goed je hobbykamer even goed aanpakken.
    En die dozen klinkt helemaal super! Want met die ijzeren ring erin is zo mooi. Nooit aan gedacht eigenlijk.
    Ook ik ben nieuwsgiergig, laat je foto's zien als het klaar is.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie CAS kaart Anita, tof met de ge-emboste ijskristallen.
    Succes met je hobbykamer, zal vast heel mooi staan met allemaal dezelfde dozen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dit kerstkaartje Anita!
    Heerlijk he om te organiseren zeker in je knutselruimte,
    Overzicht is belangrijk, niet waar!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart vooral door zijn eenvoud!
    Ik gebruik de rode 'Wolky' schoenendozen en ben benieuwd naar jouw hobbykamer.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooi caskaartje heb je gemaakt.
    Fijn dat je je hobbykamer aangepakt hebt, altijd een hele klus maar daarna ..... komt de voldoening.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig CASkaartje, Anita. En wat leuk dat je je hobbykamer een make-over geeft. Klinkt goed, allemaal van die dezelfde dozen, dat wordt vast heel mooi. Plaats je tzt een foto?
    Handig dat je die dozen van de schoenwinkel kunt krijgen, vooral als het van die sjieke zijn.
    Succes er mee!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi CAS kaartje Anita!
    Wel handig die schoendozen....dat ziet er straks vast keurig netjes uit....succes,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een leuke CAS-kerstkaart Anita. Succes met de hobbykamer.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke cas kerstkaart Anita.
    Wat een werk op je hobbykamer.
    Succes.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi je CAS kerstkaartje voor deze donderdag Anita...zo fijntjes
    en succes met het herinrichten van je hobbykamer ...lijkt me heel overzichtelijk hoe je het beschrijft...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Haha ik dacht even dat je 44 paar schoenen had! Maar de dozen zijn voor knutselspullen, handig bedacht.
    Leuk CAS kaartje heb je gemaakt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig.
    Leuk hè, CAS kaarten maken!
    Toevallig maakte ik voor vandaag ook een CAS kerstkaart.
    Je hobbykamer klinkt handig en opgeruimd, laat je nog eens een foto zien?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie strakke CAS kerstkaart, ben ook wel benieuwd naar je opbergsysteem
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi kaartje en handig om er meer van te maken als je veel kerstkaartjes nodig hebt.
    Klinkt goed die hobby kamer met de van Bommel dozen, mak je een foto als het klaar is?

    BeantwoordenVerwijderen
  22. lief kaartje echt CAS, groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. CAS and oh so pretty Anita! Thanks so much for sharing with us at CAS Christmas! :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie CAS kaart Anita, leuk met de geëmboste ijskristallen. Wat goed dat je zo aan het opruimen bent en zo te lezen wordt het netjes en overzichtelijk. Handig dat je de schoenendozen zo goed kunt gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke CASkaart,
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooi CAS kaartje Anita! Vind ik altijd zo moeilijk!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  27. vast mooi en rustig als je met allemaal gelijke dozen je kast kan vullen. succes met de werken!
    Mooi kerstkaartje, met die glitter doet het me wat denken aan de dikke slingers die vroeger in onze kerstboom hingen thuis...
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooi in al zijn eenvoud!
    Goed idee van die schoendozen, en die van Van Bommel zijn niet alleen handig maar ook mooi en sterk
    Liefs
    Katrin

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuke kaart! En wat klink je georganiseerd met je schoenendozen en mappen. Dat geeft vast een heel fijn gevoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuke kaart ! Die stickerkerstboom heb ik ook nog liggen ! Ik ben benieuwd nu naar die vernieuwde hobbykamer van jou. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een goed idee zeg, van de schoenendozen! Ben benieuwd hoe je heringerichte kamer er uit ziet.
    Je kaart is in ieder geval mooi CAS! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Allemaal bedankt voor de leuke reacties op deze kerstkaart.
    Tussen andere werkzaamheden door ben ik in de hobbykamer bezig geweest ongelooflijk wat er in een ruimte past. Het is niet alleen maar opruimen en sorteren, toch ook even de tijd genomen om een kaartje te maken.
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. sweet little Christmas tree :) thanks for joining us at CAS Christmas :)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Cute card.
    Thanks for sharing with us at Craftyhazelnuts Christmas challenge blog.
    Happy crafting!
    Catherine x DT

    BeantwoordenVerwijderen
  35. What a sweet and CAS card, Anita, I love the embossed snowflakes on the side, adds a lot of interest and dimension to the card! Thank you for joining us at CAS Christmas!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. I love a CAS card. They can be difficult to put together. Really like the texture you've added. Thanks for playing along with our "say it with a sentiment" challenge at 12 Months of Christmas Link Up!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Fantastic CAS card, thanks for sharing with us at the Holly and Ivy Christmas Challenge. Shona x

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Nice card. Thank you for entering the Say It With A Sentiment Challenge at 12 Months of Christmas.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===