Volgers

vrijdag 18 september 2020

Happy Birthday

 Hallo bloglezers vandaag een sketch kaartje.
In mooie herfsttinten.
Ellie van harte welkom op mijn blog
en ik doe zeker inspiratie op bij jou
op je blog.


Mijn uitgangspunt was deze sketch.


Nadat ik GerJanne de jungle stempels stuurde
gewoon een aardigheidje
 viel er bij mij een enveloppe in de brievenbus.
en kreeg ik een verrassing van GerJanne!!


Zo lief en met de 2de stempel van boven
maakte ik de onderkant van deze kaart.


Vind het zelf heel goed gelukt.
Parelmoer kaart met daarop
met Memento inkt potters clay.
gestempeld.

Parelmoer bovenstuk vraag me niet naar de kleur
ik kan deze kleur met geen mogelijk beschrijven.
Hij veranderd als er licht opvalt.

Een rozet uit het zelfde papier als de kaart.
En als laatste een sentiment.

Mijn kaartje laat ik mee doen bij:

Bedankt voor de leuke reacties op mijn O, Christmas tree
 kaart van gisteren.

Ik ben nog heel druk geweest met de van Bommel dozen
en opruimen gisteren.
Als het klaar is dan laat ik het zeker zien.

Voor nu ben ik nog druk met de hobbykamer
en nog andere dingen te regelen
maar daar later meer over als het echt zover is.

Ik lees jullie reacties met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 



40 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje Anita.
    Oh benieuwd wat je in petto hebt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Elly, het is nog al een werkje maar dan hoop ik ook dat het naar mijn zin is word vervolgd.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh ben jij díe "verwen-Anita", wat heb je GerJanne dáár blij mee gemaakt en zij op haar beurt jou weer..ziet er énig uit op je mooie kaart, mooie kleurencombi!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi Irene is toch leuk als je iemand een plezier kan doen. En toen werd ik verrast.
      Fijne dag xx

      Verwijderen
  4. Wat een mooi kaartje, Anita!
    Ik dacht dat het dp was, dat heb je mooi gestempeld en lief van je om GerJanne die leuke set stempels kado te doen en lief dat jij ook een setje van haar hebt gehad, met die leuke eendjeskaart?
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Martha geen dp deze keer maar et lieve stempel randje staat zo leuk.
      Ja die leuke eendjes kaart staat op mijn hobbykamer.
      Fijne dag liefs xx

      Verwijderen
  5. wat een prachtig kaartje mooie combinatie van kleuren echt mooi en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart, jou zelfgemaakt design papier doet mijn aan behang denken. Het ziet er supertof uit met dat leuke stempelrandje.
    Dank je wel voor je reactie op mijn probleem bij blogger, ik ga het zeker proberen! Fijn weekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O wat leuk Eri zal er mooi uitzien.
      Ik hoop dat het ook bij jou werkt bij mij wel 😊
      Fijne dag.

      Verwijderen
  7. Leuk zeg! Erg mooie geworden!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt dat je bij mij op bezoek bent geweest. Jouw kaart is weer heel bescheiden en stijlvol.
    Succes met ordenen van je knutselafdeling, dat maakt je hoofd weer leeg. Fijn weekend, geniet nog even van het mooie weer het kan zo over zijn.
    Ida.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kaart Anita.
    Mooi gestempeld dat randje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elle-jeanne, ik ga het zeker vaker gebruiken.
      Fijne middag

      Verwijderen
  11. Wat een gaaf kaartje heb je gemaakt met die mooie stempelrand. Leuk dat GerJanne en jij zo attent naar elkaar toe waren.
    Ook wil ik je met mijn DT hoed van Tuesday Morning Sketches op je bedanken voor je mooie bijdrage.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart heb je gemaakt met de gestempelde randjes, ik dacht ook dat het DP was,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sjonge Anita...zie ik een kaartje van jou op de blog van TuesdayMorningSketches staan en hoe kan ik die gemist hebben???
    Ik ben vanmorgen ruim 1,5 uur bezig geweest met reacties plaatsen en de jouwe was echt niet voorbij gekomen.....
    Wat een ontzettend leuke bijdrage met deze leuke sketch heb jij gemaakt.
    Je papier is SuperMooi en wat lief dat jullie elkaar zo verwend hebben...fijn die hobbycontacten he? 🥰🥰🥰 Fijn weekend en liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dankjewel Wilma voor je lieve berichtje. De kinderziektes zijn nog niet weg bij blogger. Zo leuk de hobby contacten echt fijn.
    Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Anita, wat leuk dat je meteen een kaartje hebt gemaakt met die stempels. Ze zijn mooi! En zo is je kaart ook. Perfect voor de sketch challenge.
    Ja hobbycontacten zijn heel fijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoihoi Anita,

    Wat een mooie kaart. En lief om Gerjanne te verrassen met stempeltjes
    Ook ik vind om hobby contacten zeer waardevol.

    Leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dank je Ina, als is het op afstand en kennen we elkaar niet persoonlijk de contacten zijn fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een sketch is zo'n fijn uitgangspunt.
    De mooie rozet maakt het een chique kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wonderful birthday card!
    Thanks for playing along with us at Tuesday Morning Sketches!
    Debbie ~ TMS DT
    Debbie's Dash of This and That

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Love that die cut! So pretty. Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===